Бренд Emilio Pucci з'явився як результат захопленості Маркіза de Barsento лижами і створенням лижних костюмів. Талановитий, освічений нащадок давнього роду створив кілька костюмів, які випадково привернули увагу модной аудиторії. Визнання і підтримка стали основою кар'єри дизайнера, художника, творця костюмів, який увійшов в історію моди під псевдонімом Emilio Pucci.Фірмової особливістю бренду Emilio Pucci стало створення і використання геометричних принтів, яскравих немнучких тканин, з яких можна зшити плаття і костюми, що займають займають мало місця в багажі мандрівниці. Місія бренду - дати свободу жінці, розкріпачити її, зберігши її образ яскравим і привабливим. Ідею підтримали відомі жінки, починаючи з Мерилін Монро, Софі Лорен до Джекі Кеннеді. Пізніше - Мадонна, вже на початку 1990-х. В історії моди, особливо в період 1950-х і 1960-х років, Пуччі був прекрасним прикладом переходу від розкішної моди до прет-а-порте в Європі і Північній Америці.З початку третього тисячоліття співвласником бренду Emilio Pucci є Louis Vuitton Moet-Hennessy. До роботи в компанії залучаються великі дизайнери, такі як Christian Lacroix, Метью Вільямсон, Пітер Дандас, Stephan Janson і Хуліо Еспада. Особливий стиль бренду оригінальних яскравих кольорів підкреслюється новими принтами або роботами на тему ескізів з колекції бренду. Будинок моди виробляє одяг та аксесуари для жінок, які доповнюються невеликим діапазоном чоловічих елітних аксесуарів.Одяг та аксесуари Emilio Pucci продаються в монобрендових бутіках і дорогих універмагах в світових столицях моди. Лінійка продуктів Emilio Pucci включає одяг, сумки, невеликі вироби зі шкіри, взуття, окуляри, пляжні та шовкові аксесуари. Бренд Emilio Pucci продовжує бути основною силою народження стилю "Зроблено в Італії" і впливати на сучасну моду.