Запись к врачу
0
Избранное
Вы добавили 0 товаров
0 0
Корзина
Вы добавили 0 товаров на сумму 0 грн

О компании

Люксоптика — супермаркет очков, где вы можете выбрать оправы и солнцезащитные очки известных мировых, а также украинских брендов. Тут почти безграничный выбор очков на любой вкус и кошелек. 

А еще в Люксоптике можно проверить зрение, получить консультацию профессионального офтальмолога и помощь в подборе контактных и оптических линз любой сложности.


Мы любим очки, а людей в очках просто обожаем!


537
специалистов в различных областях офтальмологии
226
оптик по всей Украине — мы рядом!
2000
наименований собственных товаров
100+
брендов оправ и солнцезащитных очков
Новости
широкий выбор оправ и солнцезащитных очков от мировых брендов
Отзывы наших клиентов
Иконка пользователя Yehor
Отзыв от пользователя Yehor

Якщо треба консутьтація лікаря офтальмолога, то це однозначно не сюди!!! Попав на діагностику до Цикалюк Галини Миколаївни за адресою: м. Львів, вул. Стрийська, 45. Отримав годину хамського відношення і впарювання не потрібного товару. З перших хвилин, хотілось встати і піти. Добре підкреслело мені "професіоналізм спеціаліста" її фраза:  "Якщо переношуєш лінзи, то бачиш все навколо, як через брудне вікно, а з новими - як через помите." (А хто носить лінзи, як і я, вже тривалий час, знають, який це брєд) І це було її єдиним аргументом, чому не можна переношували лінзи. Ні слова про гіпоксію ока та інших нормальних аргументів, які зазвичай надають кваліфіковані лікарі. Але найбільше мене вразило її хамське відношення. Окрім всього іншого, це місце, куди люди приходять з різним зором, іноді і з дуже поганим, і одразу в лінзах, і для якісного обстеження само собою, що ці лінзи десь треба зняти. Тут пацієнту для всього дається маленький стільчик, на якому він має і речі свої скласти, і сам сісти, і якось лінзи на колінках знімати/вдягати. На вокзалі і то зручніше. СТОЛА ЛІКАРА ТОРКАТИСЬ НЕ МОЖНА!!! Про це Галина Миколаївна наголошує при кожному контакту з її столом. І постійне підгоняння мене. Не я ж такі часові рамки виставляю, лікар сам виділив стільки часу. Якщо треба на цю процедуру білше часу виділяти, то виділяйте одразу. Навіщо потім ганяти пацієнта, примовляючи, що в тебе ще наступний зараз буде?.. Розповісти про цей мій візит до "офтальмолога" я міг би ще дуже багато. Але думаю цього вже достатньо, щоб обрати іншого спеціаліста і більш зручне місце. Цього разу ЛЮКСОПТИКА мене здивувала. Більше 15 років користуюсь лінзами, дуже багато замовлень робив саме в ЛЮКСОПТИЦІ і завжди був задоволений. А поканий відгук, взагалі перший раз в житті пишу, так як розумію, що в людини всяке може бути, а я міг просто не в той день попасти або щось ще. Але коли лікар офтальмолог знущається над людиною з поганим зором, це вже не можна так просто лишати. Це вже ні в які рамки, на мою думку.

Иконка администратора Ответ представителя сети
Ответ представителя сети

Дякуємо Вам за зворотний зв'язок! Нам дуже шкода, що сталась така неприємна ситуація, адже ми працюємо, щоб всі наші клієнти були задоволені якістю нашого сервісу. Ми зафіксуємо ваше звернення та зробимо все можливе, щоб дана ситуація не повторилась надалі.

Иконка пользователя Любов
Отзыв от пользователя Любов

Категорично  не рекомендую підбір окулярів, неякісне обстеження і призначення окулярів, настільки не підходять, що викликають сильний головний біль, наполеглива пропозиція полягала в тому, щоб дібрати дороге скло, а потім скло з  циліндрами за 8.000 гр.
В результаті окуляри не підійшли, 3000 на вітер.
  Не рекомендую.
Одеса,  вулиця Єврейська.

Иконка администратора Ответ представителя сети
Ответ представителя сети

Нам дуже шкода, що Ви отримали неприємний досвід в одній з оптик нашої мережі. Для того, щоб розібратись у даній ситуації ми зафіксуємо Ваш відгук для подальшої роботи з ним.

Иконка пользователя Надія
Отзыв от пользователя Надія

Сьогодні придбала сонцезахисні окуляри в магазині Люксоптики на вул. С. Петлюри (Київ). Отримала надзвичайно приємні емоції від обслуговування працівників ЛюксОптики. Дійсно, клієнтоорієнтований, індивідуальний та уважний підхід!!! Це дуже приємно!!! Молодці!!! Обов'язково завітаємо до вас ще))

Иконка администратора Ответ представителя сети
Ответ представителя сети

Доброго дня! Дякуємо за Ваш відгук. Завжди раді бачити в оптиці !

Иконка пользователя  Антон
Отзыв от пользователя Антон

В ноябре покупал оправу Hugo boss и линзы к ней. Стоимость данной покупки больше  7 тыс. грн . Но спустя 3-4 месяца очки чуть растянулись и приходится их часто поправлять , а также один из винтиков откручивается. Уже приходилось аккуратно подкручивать. Так как не прошло 6 мес. приехал в отделение на Княжий затон, где и покупал очки. Мне очень в вежливой форме сказали , что мастер находится в другом отделении в ТЦ Пирамида. Приехав туда и объяснив девушкам свою проблему, они отнесли очки мастеру. Не успели мы с женой посмотреть солнцезащитные очки, как уже вынесли мои очки . Я спросил : « уже все?». Получил ответ: «так».. мне сказали, что мастер только подкрутил винтик ( хотя я это мог и сам сделать не отвлекая мастера от дел ). Продавцы сказали, что я не правильно снимаю очки, поэтому винтик постоянно откручивается ( прекрасное решение проблемы!  ). Очки выдали в не надлежащем для люксового магазина виде ( с отпечатками пальцев мастера ). Ругаться не стал и уехал с грязными очками, закрученным винтом ( но с нерешённой проблемой и запросом ) , очки как сползали так и сползают . Где же найти мастера который сможет сделать качественный гарантийный ремонт?

Иконка администратора Ответ представителя сети
Ответ представителя сети

Добрий день, Антон! Нам прикро, що у Вас склалаося дане враження від відвідування однієї з наших оптик. Передали Ваш запит для вирішення Вашого питання. Очікуємо Вас у оптиці.

Наши вакансии
develop robota.ua for the company company name
ЕЩЕ БОЛЬШЕ ИНТЕРЕСНОГО ДЛЯ ВАС!
Подписывайтесь на нашу рассылку и узнавайте первыми об акциях и скидках, новинках и трендовых моделях. Здесь только полезная информация для красоты и здоровья ваших глаз.