Новини
-
21.11.2019Люксоптика та Banda отримали золото на Epica International Awards!
Здобули перемогу на міжнародному фестивалі реклами з кейсом «Instoptica. Перший тест для перевірки зору в історії Instagram» в категорії «Здоров’я і краса».
Люксоптика запустила Instagram проєкт, який пропонує людині пройти первинну перевірку зору за допомогою телефону, тримаючи його у витягнутій руці. Відкривайте Instagram Stories і слідуйте простим вказівкам. Після проходження тесту ви також отримаєте штрих-код на безкоштовну перевірку зору в Люксоптиці. Проект реалізували в Banda Agency.
Epica — премія, яку присуджують журналісти, котрі пишуть про маркетинг та комунікації. До журі входять представники 200 журналів і сайтів з усього світу. Epica Awards існує з 1987 року.
У більшої частини населення України спостерігаються проблеми із зором, але відвідують офтальмолога щороку близько 5%. Одна з основних причин — немає часу подбати про своє здоров'я. Іноді люди не звертають увагу на те, що якість зору погіршується. Тому компанія «Люксоптика» веде комунікацію турботи про зір. Наша глобальне завдання в тому, щоб перевірка зору стала такою ж доступною і невід'ємною частиною життя, як, наприклад, перегляд stories в соціальних мережах.