Запис до лікаря
0
Вибране
Ви додали 0 товарів
0 0
Кошик
Ви додали 0 товарів на суму 0 грн
Иконка пользователя Марія
Відгук від користувача Марія

В магазинах обслуговування завжди добре, і вирішила замовити онлайн доставку, виникли проблеми, замовлення оформилося два рази, бонуси, які хотіла використати для оплати попали в резерв, а відправлення пряму по повній вартості, цим я розтроєна, в телеграм боті, хотіла вирішити всі питання, які цікавлять, отримала відповідь для підтвердження замовлення, а про бонуси не відповіли.

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Добрий вечір, Маріє!<br> Дякуємо за ваш відгук.<br> <br> Якщо виникають проблеми при замовленні, радимо вам звертатись на гарячу лінію або у чат на нашому сайті. Вам допоможуть з оформленням замовлення або проконсультують як це зробити самостійно.<br> <br> Ваша Люксоптика!

Иконка пользователя Фильман
Відгук від користувача Фильман

Хотели бы поблагодарить курьера-сотрудника вашей фирмы С. Андрей Михайловича!
  Он доставляет на наши магазины контактные линзы: всегда вовремя, без задержек во времени! Мы довольны работой Андрея, он заряжает позитивным настроением!


Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Добрий день! <br> Цінуємо, що ви поділилися враженнями — від такого відгуку в нас ніжно тьохкає в грудях

Иконка пользователя Юлія
Відгук від користувача Юлія

Відгук про лікаря офтальмолога Шевченко Марину Олександрівну.

7-го жовтня у м. Дніпро, я звернулася до ЛюксОптики для перевірки зору. Марина Олександрівна перевірила зір, підібрала лінзи, порадила вітаміни для очей. Відповіла на усі запитання. Професійно і швидко. Рекомендую!


Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Добрий вечір, Юліє! Ми ого! як раді, що вам сподобалось у нас!

Иконка пользователя Арина
Відгук від користувача Арина

Прекрасные девушки,приятные в общении,специалисты своего дела)Находят индивидуальный подход и не навязывают продукты подороже
Дали линзы чтобы я попробовала их при носке и потом приняла решение)Благодарю


Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Добрий вечір, Аріно! Дякуємо за зворотній зв'язок! Радіємо, що ви наш клієнт!

Иконка пользователя Мария
Відгук від користувача Мария

Покупала свои первые очки в Вашем магазине, который находится в Дрим Тауне. Осталась очень довольна!!! А все благодаря прекрасному специалисту Яковчук Елене. Она очень внимательна и тактична, помогла подобрать оправу, линзы ,все о них рассказала+ еще дала очень полезные рекомендации, которые мне сейчас помогают.

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Добрий вечір, Маріє! Цінуємо, що ви поділилися враженнями — радіємо, коли ви задоволені!

Иконка пользователя Виталия
Відгук від користувача Виталия

Доброго дня!
Користувалися послугами Люксоптики в місті Вишневому. Дуже зручно, що в нашому районі існують послуги апаратного лікування високого рівня. Сучасні та нові апарати допомагають досягти гарних результатів у профілактиці та лікуванні захворювань очей у дітей.
Хочу виразити щиру вдячність всьому колективу Люксоптики за доброзичливість. Професійний підхід лікаря, Ольги Михайлівни, допоміг пролікувати доньку-підлітка та обрати відповідні лінзи. Перебування в Люксоптиці було комфортним завдяки зусиллям персоналу, тому буде приємно повернутися до вас знову!
Так як ви залишаєтесь позитивно налаштовані, сподіваюсь, вам буде цікаво ознайомитися зі статтею «Умонастрій – ось що важливо!» на сайті jw.org.
Щиро бажаю вам вдячних та задоволених клієнтів!

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Добрий вечір, Віталія!<br> Нам дууууже приємно читати такі відгуки.<br> <br> Із задоволенням будемо чекати вас знову в мережі оптик - Люксоптика!

Иконка пользователя Наталья
Відгук від користувача Наталья

Реакція - швидка, маю надію, що дієва.
Єдине, що дівчина, котра дописувала замовлення і брала кошти - дуже чемна. Не знаю, хто телефонував із вибаченням, але до неї запитань немає. Мабуть, на ній і тримається той самий відділ в МагаМолі у Вінниці.

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Добрий день, Наталю! Вдячні за зворотний зв'язок. Працюємо, щоб наші клієнти завжди були задоволені!

Иконка пользователя Наталья
Відгук від користувача Наталья

М.Вінниця, Мегамолл
За годину до закриття зайшли за окулярами, хотіла зорієнтуватись в цінах, щось спробувати обрати. Вийшла лікар, хамовито відповідала. Відчитала як школярку, бо задавала багато запитань... Купувала перші окуляри, тому хотіла дізнатись різницю між лінзами, чи є смисл брати дорожчі. Відповідь "я ж вам сказала, що ваші лінзи 200 грн, то чого лізти далі"..
Шановні лікарі, консультанти! Я прийшла до вас з добрим настроєм придбати окуляри, взяти консультацію.. а що ви надаєте? Не маєте настрою, стомлені - не виходьте на роботу, візьміть день вихідного..
Шановні керівники, будь ласка, зверніть увагу. Немає аніякого бажання повертатись до вас..
За місяць до цього усі блогери міста рекламували саме вашу оптику.. мабуть, дарма)


Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Добрий день, Наталя!<br> Дякуємо за зворотний зв'язок.<br> <br> Нам дуже шкода що з вами трапилась така ситуація! <br> За вашим зверненням вже сформована скарга.<br> <br> Ваша Люксоптика!

Иконка пользователя Елена
Відгук від користувача Елена

Хочу выразить искреннюю благодарность коллективу Люксоптики (г. Днепр, пр. Яворницкого, 55), в первую очередь, врачу Надежде Яковлевне, мастеру Сергею и девочкам на ресепшн за быстрое и качественное выполнение заказа. Клиент я нервный, требовательный, совсем нелегкий в обслуживании; при этом считаю, что услуга была оказана на высшем уровне. Желаю сотрудникам успехов в их таком нужном труде и признания не только от заказчиков, но и начальства

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Добрий вечір, Олено! Як же нам приємно! Завжди раді бачити вас серед клієнтів

Иконка пользователя Юлія
Відгук від користувача Юлія

Добрый день!

На сайте делаю заказ первый раз. Из плюсов, в принципе, по процедуре заказа и оплаты все отлично.  
Из недостатков: хотелось бы понимать дату и время (хотя бы ориентировочно) при заказе на сайте. Когда планируется доставка? Если меня не устроит, то я закажу в другом месте.

И по работе операторов: если связь обрывается, то было бы неплохо перезванивать и договаривать важную информацию, а не клиент должен тратить время на дозвон и новому оператору объяснять суть вопроса по второму кругу.

Подводя итог вышесказанного, сделав заказ вечером вчера, я рассчитывала получить сегодня вечером линзы (как оптимистический прогноз), или хотя бы понимать, когда эта доставка будет, чтобы спланировать свое время ближайшие дни. К сожалению, я этой информацией так и не владею... :(((


Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Добрий вечір, Юліє! Вдячні за ваш відгук, нам дуже важливо отримувати зворотний зв'язок від клієнтів. Ми обов'язково візьмемо до уваги ваше зауваження. Працюємо, щоб наші клієнти завжди були задоволені!

Наличие товара в наших оптиках:
загрузка карты...
ЩЕ БІЛЬШЕ ЦІКАВИНОК ДЛЯ ВАС!
Підписуйтесь на нашу розсилку та дізнавайтеся першими про акції та знижки, новинки та трендові моделі. Тут тільки корисна інформація для краси та здоров’я ваших очей.