Запис до лікаря
0
Вибране
Ви додали 0 товарів
0 0
Кошик
Ви додали 0 товарів на суму 0 грн

Путівник по бренду Ray-Ban на Luxoptica.ua

Путівник по бренду Ray-Ban на Luxoptica.ua

Сьогодні Ray-Ban — чи не найвпізнаваніший бренд окулярів. За понад 80 років на ринку окуляри Ray-Ban здобули славу культових та іконічних, а все завдяки тому, що задають тренди, які підхоплюють світові знаменитості і далі цей процес уже не спинити.

Занурення у світ Ray-Ban

Ray-Ban — ознака стилю та впізнаваного дизайну, що дозволяє окулярам виглядати завжди актуальними. Трендові моделі з елементами класики вибирають  зірки кіно і мистецтва, музиканти і опініон-лідери. Ray-Ban — це взірець моди серед окулярів.

Брендові оправи і сонцезахисні окуляри сприяли формуванню іконічних образів у мистецтві, зокрема у голлівудському кіно. Аксесуари Ray-Ban стали тим елементом гардеробу, який привертає увагу та увиразнює імідж свого власника.

Окуляри Ray-Ban — на вістрі трендів ось вже дев’яте десятиріччя поспіль. Для цього бренд майстерно актуалізує вже популярні моделі, як от Ray-Ban Aviator чи Ray-Ban Clubmaster, та не уникає інновацій. Втіленням останніх сміливо можна назвати Ray-Ban Meta Smart Glasses.

Ray-Ban — це окремий всесвіт. Це окуляри зі стилем і характерним дизайном. Це якість, перевірена часом. А починалося все ось як…

Історія бренду Ray-Ban

У 1937 році Ray-Ban представили на запит аудиторії нові зелені лінзи, основною перевагою яких була нейтралізація сонячних відблисків. Інновацію оцінили американські пілоти, активно використовували ці окуляри в польотах. А вже через рік Ray-Ban замінили пластикову оправу на металеву, а новаторську на той час модель назвали Ray-Ban Aviator.

01_1024x500.png

Від початків до світового визнання

Вже у наступні роки практичність і оригінальність окулярів Ray-Ban оцінили не лише льотчики, а й публічні особистості. Цей інтерес обумовлював нові й нові дизайни. Вже популярні Ray-Ban Aviator стали основою для вдосконалень і варіацій: з’явилися Ray-Ban Shooter і Ray-Ban Outdoorsman. Та ж сама впізнавана форма лінз «краплі», проте з оздобленням оправи цікавими елементами, що вирізняло Ray-Ban.

У 40-х роках минулого сторіччя Ray-Ban, задовольняючи потребу військових, представляє градієнтні дзеркальні лінзи. У верхній частині вони віддзеркалювали сонце і захищали очі під час польотів, а знизу градієнт зводився до мінімуму, що сприяло кращому огляду панелі приладів у кабіні.

У роки Другої Світової та трохи згодом суспільство з увагою і повагою ставилось до військових, тож наслідування у стилі цілком пояснюване. Авіатори вибирають для себе і звичайні люди, і представники поп-культури, а Ray-Ban продовжує експансію на ринок з так само функціональними окулярами, однак у дещо іншому дизайні.

Еволюція дизайну та технологій

Коли суспільство оговтується від військового контексту, модні тренди починає задавати Голлівуд. Зірковою стає модель Ray-Ban Wayfarer: пластикові міські окуляри унісекс, які спочатку для свого образу вибирає Джеймс Дін у фільмі «Бунтар без ідеалу», а потім і Одрі Хепберн у «Сніданку у Тіффані».

Інноваційність тоді полягала саме у використанні пластику та надзвичайній зручності й універсальності Ray-Ban Wayfarer. Вони завжди личили, поєднувалися з різними образами і були комфортними у різних ситуаціях. Популярність моделі закріпилася на десятиріччя, а завдяки правильному маркетингу та й зручності, насправді, Ray-Ban Wayfarer обирали для себе світові знаменитості Майкл Джексон, Боб Ділан, Мадонна, Джек Ніколсон, Вуді Аллен.

Модні епохи змінювали одна одну, на хвилі популярності залишалися і Ray-Ban. Наприклад, у 60-х світ побачили брутальні Ray-Ban Meteor. А коли у 70-х тренди зосереджувалися довкола яскраво-грайливого диско, а окуляри ставали витонченішими, Ray-Ban додає до колекцій Ray-Ban Vagabond, окуляри-«краплі» у пластиковій оправі, вдосталь елегантні й нетривіальні, що можуть доповнювати навіть спортивний імідж.

Епоха 2000-х стає для Ray-Ban часом для переосмислень і нової слави. Так, бренд продовжує радувати прихильників витонченістю дизайну та відповідністю продуктової лінійки способу життя як поп-ідолів, так і їх наслідувачів. Ray-Ban активно актуалізують найзнаменитіші свої моделі. Наприклад, класика від Ray-Ban сьогодні представлена яскравою палітрою лінз та двоколірними моделями, де фіолетовий, синій, рожевий поєднуються з базовими чорним, сірим, білим кольорами оправ.

02_1024x500.png

Іконічні моделі Ray-Ban

Відмінність Ray-Ban полягає у вдалому і реалістичному позиціонуванні бренда як такого, що задає тренди. Ікони стилю і світові селебретіс вибирають для себе Ray-Ban за якість, делікатне відчуття стилю та безпрецедентну функціональність. 

Бренд визначає свої колекції як культові та іконічні: це справедливо, адже Ray-Ban вже поза часом і актуальний у найрізноманітніших іміджах.

Моделі, що змінили історію моди

Вайфарери і авіатори — це сонцезахисні окуляри, стійко пов’язані з іменем Ray-Ban. Їх використовують для впізнаваних образів, вони здобули визнання півсторіччя назад, а тепер представлені ще й у новому баченні.

Ще одна модель, яка закріпила за собою світову славу Ray-Ban, це окуляри Clubmaster. Їхня оригінальність — у виразній пластмасовій деталі, що повторює лінію брів. Ray-Ban Clubmaster неодноразово доповнювали образ актора Брюса Вілліса, засновника KFC полковника Сандерса і багатьох політичних діячів. Це був справжній успіх! А минулого року Ray-Ban Clubmaster стали модерновішими і сучаснішими в оновленому дизайні.

gif1.gif

Як вибрати ідеальну модель Ray-Ban

Поціновувачі Ray-Ban відзначають у колекціях поєднання класичного дизайну з інноваційними рішеннями. Окуляри Ray-Ban чудово пасують і до спортивного стилю, і до сукні, і до casual або street style. Проте, яка ж модель ідеальна саме для вас?

При виборі враховуйте свій тип обличчя, розмір окуляра і форму оправи. Також візьміть до уваги наявність сертифіката якості, яким комплектується кожна оригінальна модель окулярів Ray-Ban.

До круглого обличчя пасують окуляри геометричних форм, як от Ray-Ban Wayfarer або Aviator. І навпаки, круглі та овальні окуляри дозволяють збалансувати пропорції квадратного чи прямокутного обличчя, тож спробуйте для себе Ray-Ban Clubmaster або Round.

Якщо у вас тип обличчя «трикутник», пасуватимуть сонцезахисні з акцентними заокругленими лінзами, як от Ray-Ban Hexagonal. Якщо у вас овальне обличчя, то вибрати окуляри буде найпростіше, адже до цієї форми пасують чи не всі оправи.

Сучасні колекції Ray-Ban

В сучасних модних тенденціях Ray-Ban зайняв таку нішу, де шанобливе ставлення до традицій поєднується з відкритістю до змін та інновацій. Зокрема, переосмислення торкнулося культових моделей Clubmaster та Wayfarer.

Серед модних трендів у 2024 році — особлива увага до геометричних форм, і це Ray-Ban Hexagonal. Також не втрачають у популярності оправи зрозумілої класичної форми, і це Ray-Ban Cat-eye, дещо видовжені й завужені, або вже неодноразово згадані Wayfarer. 

Модними у 2024 також будуть максимально зрозумілі прямокутні форми: в колекціях Ray-Ban це, наприклад, RAY-BAN RB 2191 чи RAY-BAN RB 4395. Якщо ж ви прихильник обтічних форм, то вас порадують такі моделі у сучасних модних трендах, як авіатори RAY-BAN RB 2219 або прямокутні класичні RAY-BAN RB 4375.

gif2.gif

Ray-Ban у поп-культурі

За всю свою історію Ray-Ban неодноразово ставав учасником мультимедійних співпраць, цей бренд просто обожнюють музичні фотографи та зіркові стилісти.

Вплив Ray-Ban на кіно та музику

У дизайні та настрої окулярів Ray-Ban відображено індивідуальність, рух і натхнення, прогрес і данину традиціям, сміливість думки і розуміння класики. Це неодноразово спонукало світових знаменитостей до використання окулярів у створенні непересічних образів та повсякденних зручних стилів.

Ray-Ban вибирають для себе ідоли рок-сцени Іггі Попп та Елвіс Костелло, гурти The Virgins та U2. Так само, цей бренд цікавий кумирам поп-культури, як от Майклу Джексону чи Мадонні.

Брендові окуляри вдало доповнюють образи екранних героїв і їх виконавців на червоних доріжках.

Ray-Ban як символ стилю

Актуальні рекламні кампанії в середмісті Нью-Йорка і Шанхая. Присутність у яскравих зіркових образах на обкладинках модних журналів. Продакт плейсмент у голлівудських фільмах та й просто влучне доповнення знаменитих іміджів. Це і не тільки перетворює популярний бренд на уособлення стилю.

Наразі сформоване розуміння, що Ray-Ban у гардеробі — це ознака хорошого смаку і відданості стилю.

Спадщина та сучасність Ray-Ban

Окуляри Ray-Ban — вже назавжди в історії та впевнено тримають лідерські позиції у категорії оптичних оправ і сонцезахисних окулярів. Як це стало можливим? Ймовірно, секрет у доречному застосуванні технологій на запит аудиторії, а щоб цей запит закріпити й розвинути, бренд ефективно підтримує зв'язок стилю з культурним життям.

Так, у свій час авіатори стали технологічним проривом, однак у наступні десятиріччя встановлені тренди були підхоплені зірковими особистостями і популяризовані у кіно, рекламі, музиці. 

Сьогодні бренд експериментує з міцними технологічними матеріалами, як от термопластик чи карбон. І водночас підтримує інтерес до окулярів, взаємодіючи з рок- і поп-музикантами. Тож, немає сумніву, що Ray-Ban ще неодноразово дивуватиме і зацікавлюватиме своїх прихильників, і коли ви в числі таких, то придбати оригінальні й трендові окуляри Ray-Ban можете у зручній Люксоптиці або в інтернет-магазині.
YOUTUBE-СЕРІАЛ ПРО ЗІР

Як вчасно розпізнати порушення зору у дитини?

Фотохромні окуляри: для кращого зору та захисту від сонця

Як робота за комп'ютером впливає на очі?

Стрес і здоров’я очей. Як нервове перенапруження впливає на зір?

Як правильно одягати і знімати контактні лінзи: відео-інструкція

Особливості нічного зору. Як добре бачити у темний час доби?

YOUTUBE-КАНАЛ
ЩЕ БІЛЬШЕ ЦІКАВИНОК ДЛЯ ВАС!
Підписуйтесь на нашу розсилку та дізнавайтеся першими про акції та знижки, новинки та трендові моделі. Тут тільки корисна інформація для краси та здоров’я ваших очей.