Положення про бонусну програму «ЛЮКСОПТИКА» та «MY I BY LUXOPTICA»
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Це ПОЛОЖЕННЯ ПРО БОНУСНУ ПРОГРАМУ (далі – «Положення») ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНТЕРОКО», є документом, що регламентує умови реалізації програми лояльності, яка діє в стаціонарній мережі спеціалізованих магазинів оптики, що здійснює свою господарську діяльність під торговельними марками «ЛЮКСОПТИКА», та «MY I BY LUXOPTICA» (далі – мережа магазинів або магазин (и)). В програмі не приймає участь магазин, що знаходиться за адресою м. Київ, вул. Хрещатик, 38/вул. Хмельницього Богдана, 2, ТЦ ЦУМ.
1.2. Положення встановлює порядок набуття статусу Учасника програми, умови і порядок накопичення та списання бонусів, період дії програми та умови її змини або припинення.
1.3. Положення розроблено з дотриманням вимог Цивільного кодексу України, законів України «Про захист прав споживачів», «Про інформацію», «Про захист персональних даних» та інших нормативно – правових актів України.
1.4. Терміни що використовуються у положенні
1.4.1. «Бонусна програма» (далі – програма) – це програма лояльності, спрямована на заохочення клієнтів – Учасників програми, яким надаються спеціальні умови придбання Товарів, що реалізуються в мережі магазинів, власником якої є Організатор.
1.4.2. «Організатор» - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНТЕРОКО» (код за ЄДРПОУ 31905094, місцезнаходження - Україна, 04053, місто Київ, вулиця Воровського, будинок 9, літ. Б), юридична особа, що створена та діє на підставі чинного законодавства України.
1.4.3. «Учасник» - фізична особа (громадянин/громадянка України, що досяг/досягла 18-річного віку), яка підтвердила свій намір брати участь у Програмі, виконавши вимоги приєднання до Програми, викладені в цьому Положенні. Учасником програми не можуть бути юридичні особи.
1.4.4. «Бонусна карта» – пронумерована неіменна пластикова машинозчитувальна картка встановленого зразка, захищена від підробки, або віртуальна карта без фізичного носія, яка надається Учаснику програми за встановленими цим Положенням умовами.
1.4.5. «Бонус» – це віртуальні гроші, які повертаються на бонусний рахунок Учасника у якості кешбеку за здійснену ним покупку. Накопичені Бонуси можуть бути використані Учасником в якості знижки, при здійсненні розрахунків за придбані Товари в мережі магазинів при наступних покупках.
1.4.6. «Кешбек» – це відсоток від суми покупки, який повертається Учаснику у вигляді Бонусів на його Бонусний рахунок.
1.4.7. «Бонусний рахунок» - сукупність облікових та інформаційних даних Учасника в автоматизованій системі Організатора, про кількість нарахованих і списаних Бонусів. Бонусний рахунок відкривається на ім'я Учасника, у порядку, передбаченому Положенням.
1.4.8. «Особистий кабінет» - персональний розділ Сайту, який містить дані для авторизації Учасника (номер телефону/електронна адреса і пароль), необхідні для ідентифікації Учасника при користуванні Сайтом, а також його персональні дані. Особистий кабінет дозволяє Учаснику дізнаватися інформацію про стан Бонусного рахунку, здійснювати покупки Товару, переглядати свої персональні дані, брати участь в акціях, змінювати пароль доступу до Особистого кабінету та свої персональні дані.
1.4.9. «Контакт - центр» – багатоканальний інструмент, який вирішує завдання комунікації з клієнтами (Учасниками) за допомогою різних каналів зв'язку: веб-чати, електронна пошта, месенджери, соцмережі тощо. Складовою Контакт-центру є Кол-центр, що надає підтримку за допомогою голосового зв’язку за телефонним номером 0 800 30 98 97. Всі дзвінки за вказаним номером зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України є безкоштовними.
1.4.10. «Територія дії Програми» - територія України (крім тимчасово окупованої території України)
1.4.11. «Веб-сайт» - веб-сторінка, що належить Організатору та доступна під єдиним доменним ім’ям: www.luxoptica.ua, за допомогою якого в тому числі здійснюється інформаційна підтримка Учасника. Інформацію про умови Програми та конкретних акцій можна отримати на Веб-сайті.
1.4.12. «Спеціальні Акції» - будь-які спеціальні акції, які проводяться в мережі магазинів, носять загальний або локальний характер.
1.4.13. «Товар» («Товари») - окуляри від сонця (сонцезахисні окуляри), окуляри (оптичні), оправи до окулярів, оптичні лінзи, м’які та жорсткі контактні лінзи, лінзи накладні оптичні, лорнети, моноклі, пенсне, оправи до пенсне, аксесуари, розчини та краплі для контактних лінз, біологічно-активні добавки (БАДи), подарункові сертифікати, та інша продукція, шо представлена до продажу клієнтам (Учасникам) в мережі магазинів.
2. МЕТА ПРОВЕДЕННЯ ПРОГРАМИ
2.1. Бонусна програма - це маркетинговий інструмент, за допомогою якого Товариство надає своїм клієнтам винагороди та знижки за лояльність до бренду.
2.2. Метою Програми є:
· залучення нових клієнтів до мережі магазинів;
· створення привабливих умов для існуючих та потенційних клієнтів мережі магазинів;
· підтримання лояльності до брендів, під якими веде свою діяльність мережа магазинів;
· збільшення обсягів продажів;
· покращення впізнаваності брендів, під якими веде свою діяльність мережа магазинів.
3. ЗАГАЛЬНІ УМОВИ УЧАСТІ У ПРОГРАМІ
3.1. Стати учасником Бонусної програми може будь-яка особа, яка відповідає встановленим п. 1.4.3. цього Положення критеріям, та яка надала свою згоду на обробку персональних даних та, відповідно, на участь в Програмі під час процедури реєстрації даних в автоматизованій системі Товариства, за допомогою одного із способів:
· під час візиту до магазинів мережі та покупці Товару, шляхом сповіщення працівнику магазина чотиризначного номерного коду, який автоматично генерується автоматизованою системою Товариства при внесенні до неї даних, та надсилається за допомогою засобів електронної комунікації на номер телефону клієнта;
· під час самостійної реєстрації або при оформленні замовлення на веб-сайті https://luxoptica.ua, оформленні підписки на розсилку повідомлень, заповненні форм «залишити відгук»/ «передзвоніть мені» тощо, шляхом проставлення відмітки про надання дозволу на обробку персональних даних, що одночасно є згодою на участь у маркетингових заходах, що проводяться Товариством, в дослідженнях та рекламних кампаніях, програмах лояльності, бонусних програмах, акціях, опитування NPS тощо.
3.2. Після реєстрації клієнта в автоматизованій системі Товариства, до його картки клієнта та в особистому кабінеті на веб-сайті Товариства додається віртуальна Бонусна карта, згенерована автоматизованою системою Товариства, а клієнт набуває статусу Учасника програми.
3.3. Програма є договором приєднання у розумінні ст. 634 Цивільного кодексу України, умови якого встановлені Організатором, що укладається шляхом приєднання клієнта до Програми, що визначається моментом набуття клієнтом статусу Учасника. Учасник не може запропонувати свої умови Програми. Участь у програмі є безкоштовною.
3.4. Програма не є азартною грою, лотереєю, послугою у сфері грального бізнесу.
3.5. Умови конкретних акцій, що проводяться Організатором в рамках цієї Програми, за рішенням Організатора, можуть бути загальними, та розповсюджуватись на всю територію дії Програми, або бути - локальними, дія яких обмежується окремим магазином оптики, регіоном, або розповсюджуватись на певні Товари/ групи Товарів тощо.
3.6. Умови проведення конкретних акцій доводяться до Учасників, та потенційних клієнтів Товариства в порядку, визначеному законодавством України про реклами.
4. ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ
4.1. Дані, отримані Організатором при реєстрації фізичної особи та набуття статусу Учасника програми, включаються до автоматизованої системи Організатора (База персональних даних «Клієнти») з метою забезпечення реалізації правовідносин у сфері фінансово-господарської діяльності, що вимагають обробки персональних даних фізичних осіб на умовах та в порядку, визначених Законом України «Про захист персональних даних».
4.2. Порядок обробки персональних даних Учасників програми регламентуються положенням «Про порядок обробки та захисту персональних даних клієнтів», затвердженим ТОВ «ІНТЕРОКО» (далі – Порядок). Зміст Порядку та згоди на обробку персональних даних доступний за посиланням https://luxoptica.ua/ua/terms-of-use/.
4.3. Організатор, як Володілець персональних даних, суворо дотримується принципу конфіденційності та загальних вимог до обробки персональних даних, отриманих від Учасників, як від суб’єктів персональних даних, що встановлені чинним законодавством України у сфері захисту персональних даних.
4.4. Учасник підтверджує і гарантує, що вся надана ним інформація під час реєстрації є достовірною.
4.5. У випадку ненадання фізичною особою згоди на обробку персональних даних, в обсязі, необхідному для реєстрації такої особи як Учасника програми, що унеможливлює для Організатора забезпечення реалізації правовідносин у сфері фінансово-господарської діяльності тощо, Організатор залишає за собою право відмовити такій особі, у прийнятті участі в Програмі.
5. ПОРЯДОК ОТРИМАННЯ ТА АКТИВАЦІЇ БОНУСНОЇ КАРТИ:
5.1. Для того, щоб отримати Бонусну карту, клієнту необхідно, ознайомитися з умовами Програми встановленими цим Положенням і виконати всі викладені в Положенні вимоги, зокрема, надати свою згоду на обробку персональних даних та, відповідно, на участь в Програмі.
5.2. Бонусна карта активована для накопичення бонусів з моменту її присвоєння Учаснику.
5.3. Кожен Учасник має право отримати тільки одну Бонусну карту. У разі реєстрації Учасником кількох карт, дійсною вважається та, яка була оформлена першою, а решта карт визнаються недійсними та анулюються Організатором. Бонуси, накопичені на Бонусний рахунок з використанням недійсних карт, анулюються.
5.4. На Користувачів Дисконтної карти «ЛЮКСОПТИКА -20%» не поширюється дія цієї Програми. При придбанні Товарів в Оптиках Організатора, на Користувачів Дисконтної карти «ЛЮКСОПТИКА» -20% поширюються «Правила проведення дисконтної програми «ЛЮКСОПТИКА», «MY I BY LUXOPTICA» проте, вони можуть долучитися до Програми за власним бажанням, шляхом обміну Дисконтної карти «ЛЮКСОПТИКА -20%» (фізичної) на віртуальну Бонусну карту. Для заміни карти Учаснику необхідно звернутись до працівників магазинів мережі або до Контакт-центру.
5.5. Бонусна карта, бонуси і права, надані Учаснику, не можуть бути продані, передані, відступлені третій особі, або використані в іншому порядку, ніж зазначено в Положенні, тобто заміна тримача Бонусної карти не проводиться. Бонусна карта є персональною та є власністю Організатора.
5.6. Учасник зобов’язується своєчасно повідомляти Організатора про зміну своїх даних, наданих при реєстрації, а саме: номер телефону, адресу електронної пошти, прізвище. У випадку виявлення Організатором неактуальних даних Учасника, які зберігаються в автоматизований системі Організатора, Організатор залишає за собою право анулювати таку Бонусну карту разом із накопиченими на бонусному рахунку бонусами.
5.7. Після актуалізації власних даних та надання згоди https://luxoptica.ua/ua/terms-of-use/, такому Учаснику присвоюється нова Бонусна карта.
6. ПОРЯДОК НАРАХУВАННЯ БОНУСІВ
6.1. Бонуси нараховуються на Бонусний рахунок Учасника при придбанні ним Товарів в готівковій чи безготівковій формі, пропорційно фактично сплаченій сумі вартості покупки, зробленої Учасником на території дії Програми, з розрахунком:
- 1 (одна) гривня = 0,1 (одна десята частина) Бонусу при придбанні аксесуарів для окулярів, м’яких контактних лінз, жорстких контактних лінз, аксесуарів контактної корекції зору (контейнери для лінз, пінцети і т.д), БАДів, розчинів та крапель. На Товари цих категорій, на які поширюються умови сезонних акцій, спеціальних пропозицій або спеціальних цін, нарахування Бонусів становитиме у розмірі 1 (одна) гривня = 0,05 (п’ять сотих частини) Бонусу;
- 1 (одна) гривня = 0,05 (п’ять сотих частини) Бонусу при придбанні оптичних лінз, оправ до окулярів та окулярів від сонця (сонцезахисних окулярів). На Товари цих категорій, на які поширюються умови сезонних акцій, спеціальних пропозицій або спеціальних цін, нарахування Бонусів становитиме у розмірі 1 (одна) гривня = 0,03 (три сотих частини) Бонусу.
6.2. Бонуси доступні для нарахування після здійснення оплати повної вартості Товару. У випадку здійснення покупки Товару, який виготовляється на замовлення, Бонуси доступні для нарахування з моменту фактичної передачі Товару Учаснику.
6.3. Бонуси нараховуються протягом 24 (двадцяти чотирьох) годин з моменту здійснення покупки чи з моменту фактичної передачі Товару Учаснику, у випадку, передбаченому п. 7.2. Положення.
6.4. Бонуси нараховуються за купівлю Товарів, наявних в асортименті на території дії програми. Нарахування та списання Бонусів не поширюється на послуги (діагностика зору, обстеження лікаря-офтальмолога (окрім акційних пропозицій), ремонт окулярів тощо), які надаються Товариством, та при купівлі подарункових сертифікатів, запчастин.
6.5. При оплаті Товару з використанням Подарункового сертифікату, Бонуси нараховуються згідно з умовами, описаними у п. 6.1.
6.6. Для нарахування Бонусів Учаснику необхідно надати свою Бонусну карту продавцю або назвати свій номер мобільного телефону, який був зазначений при реєстрації в програмі.
6.7. Для накопичення більшої кількості Бонусів Учасник може брати участь в Спеціальних акціях Програми, які проводяться на території дії програми. Умови Спеціальних Акцій та розміри Бонусів публікуються на Веб-сайті або повідомляються іншим доступним для Учасників способом, на вибір Організатора.
6.8. У разі, якщо Бонуси з яких-небудь причин не будуть зараховані на Бонусний рахунок Учасника протягом 2 календарних днів, Учасник має право звернутися до Організатора одним із доступних способів:
· електронною поштою support@luxoptica.com.ua;
· чат-бот в Telegram (@Luxoptica_bot) або Viber (viber://pa?chatURI=luxoptica);
· за телефонним номером 0 800 30 98 97;
· звернувшись у будь-який магазин мережі,
обов'язково пред'явивши при цьому копію фіскального касового чи товарного чека, Бонуси по якому не були зараховані.
6.9. За умови отримання всієї необхідної інформації від Учасника, звернення буде розглянуто Організатором протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів. Бонуси можуть бути зараховані на Бонусний рахунок тільки за умови пред'явлення чека або його копії.
6.10. Учасник має право накопичувати Бонуси на Бонусний рахунок протягом всього періоду дії Програми на умовах, визначених Положенням.
7. ПОРЯДОК ПОГАШЕННЯ БОНУСІВ (НАДАННЯ ЗНИЖОК)
7.1. Право на оплату Товарів раніше накопиченими Бонусами наступає лише після внесення персональних даних Учасника в Базу персональних даних Клієнти, згідно з умовами цього Положення.
7.2. Бонуси доступні для використання (списання) з метою оплати Товарів в мережі магазинів або на Веб-сайті після спливу 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту їх нарахування.
7.3. Учасник має можливість скористатися правом на оплату Товару Бонусами шляхом списання раніше накопичених Бонусів у розмірі:
- не більше 50 % від вартості одиниці Товару при придбанні аксесуарів для окулярів, оптичних лінз, оптичних окулярів, оправ до окулярів та сонцезахисних окулярів;
- не більше 30 % від вартості одиниці Товару при придбанні аксесуарів контактної корекції зору (контейнери для лінз, пінцети і т.д.), БАДів, розчинів та крапель;
- не більше 20 % від вартості одиниці Товару при придбанні жорстких контактних лінз;
- не більше 10 % від вартості одиниці Товару при придбанні м’яких контактних лінз.
7.4. Учасник має право оплатити Бонусами на весь Товар, наявний в магазинах мережі, за винятком подарункових сертифікатів, запчастин, Товару на який поширюються умови сезонних акцій, спеціальних пропозицій або спеціальних цін та послуг (діагностика зору, ремонт окулярів, обстеження лікаря-офтальмолога і т.п.).
7.5. В момент оплати Товару Бонусами, з Бонусного рахунку списується кількість Бонусів пропорційно, із розрахунку 1 (один) Бонус = 1,00 (одна) гривня. Списати з рахунку Учасника можна лише таку суму Бонусів, що є цілим числом.
7.6. Для здійснення часткової оплати Товару за рахунок накопичених Бонусів, Учасник зобов’язаний повідомити представника Організатора (працівника магазину) про намір використати бонуси безпосередньо під час проведення розрахункових операцій, до моменту здійснення оплати.
З цією метою Учасник має:
· назвати свій мобільний номер телефону, вказаний під час реєстрації в програмі лояльності;
· підтвердити згоду на списання бонусів шляхом повідомлення працівнику Організатора чотиризначного коду підтвердження, який автоматично генерується Автоматизованою системою та надсилається Учаснику на вказаний номер телефону засобами електронної комунікації (SMS або інші засоби зв’язку).
Отримання та передача такого коду є єдиним підтвердженням волевиявлення Учасника щодо згоди на списання бонусів. У разі неможливості отримати код підтвердження, списання бонусів не здійснюється.
У випадку здійснення покупки на Веб-сайті, Учаснику необхідно зазначити, що він бажає здійснити оплату Товару частково за рахунок Бонусів в спеціально відведеній для цього графі.
7.7. Накопичені Бонуси можуть бути використані (списані) тільки у випадках і в порядку, передбаченому Положенням, і не можуть бути отримані в грошовому еквіваленті.
8. КОРЕГУВАННЯ ЗАПИСІВ ПРО КІЛЬКІСТЬ БОНУСІВ НА РАХУНКУ
8.1. При поверненні Товару, придбаного Учасником в рамках Програми, Організатор має право списати з його Бонусного рахунку ту кількість Бонусів, яка була зарахована на Бонусний рахунок при придбанні Учасником зазначеного Товару.
8.2. При поверненні Учасником Товару, частково оплаченого готівковими коштами, а частково за рахунок накопичених Бонусів, сплачена готівкою частина суми покупки повертається готівкою, а решта, у вигляді Бонусів, повертається на Бонусний рахунок.
8.3. Період активності Бонусів на Бонусному рахунку – один рік з моменту їх активації за кожну покупку. Таким чином, Бонуси рівномірно нараховуються за кожну покупку і мають свій життєвий цикл. Невикористані Бонуси після закінчення зазначеного періоду анулюються і відновленню не підлягають. Анулювання Бонусів відбувається в хронологічному порядку починаючи з самих ранніх.
8.4. Бонуси, накопичені до «31» жовтня 2024 року діють до «31» жовтня 2025 року (включно).
Бонуси, нараховані з «01» листопада 2024 року діють протягом одного року з моменту їх активації.
8.5. Інформацію про стан Бонусного рахунку можливо перевірити в Особистому кабінеті Учасника, звернувшись до Контакт-центру, а також на чеку, при здійсненні покупок в місцях проведення Програми.
9. ВІДНОВЛЕННЯ ВТРАЧЕНИХ КАРТ
9.1. У разі втрати пластикової Бонусної карти, Учасник повинен негайно повідомити про це Товариство, зателефонувавши в Кол-центр або звернувшись до будь-якого магазину мережі. Після ідентифікації Учасника (Учасник зобов′язаний назвати своє ПІБ та номер телефону, вказаний при реєстрації в програмі). Організатор протягом 24 (двадцяти чотирьох) годин блокує Бонусну карту і Бонусний рахунок.
9.2. Всі операції по заблокованій Бонусній карті стають недоступні. Розблокування Бонусної карти і активація Бонусного рахунку проводиться шляхом видачі нової Бонусної карти (віртуальної, без фізичного носія).
9.3. При отриманні Учасником нової Бонусної карти, Бонусний рахунок старої Бонусної карти зберігається і переноситься на нову.
9.4. Учасник несе відповідальність за актуальність наданої при реєстрації в програмі персональної інформації та за її своєчасне оновлення. Зокрема, у випадку зміни контактного номеру телефону, зазначеного Учасником при реєстрації в програмі, Учасник має надати оновлену контактну інформацію під час звернення до магазину або Контакт-центру.
У випадку, якщо будь-які дані Учасника при відновленні карти не співпадають з його даними, наданими при реєстрації у програмі, відновлення Бонусної карти стає неможливим. Такі Бонусні карти підлягають анулюванню.
9.5. Бонусна карта, бонуси і права, надані Учаснику, не можуть бути продані, передані, відступлені третій особі.
9.6. Учасник має право припинити свою участь в програмі в будь-який час, написавши письмову заяву в магазині, або іншим способом, визначеним Організатором. У цьому випадку участь в програмі припиняється, Бонуси анулюються.
10. ЗМІНА УМОВ ТА СКАСУВАННЯ ПРОГРАМИ
10.1. Організатор залишає за собою право в будь який момент змінити умови Програми, призупинити дію Програми або скасувати, повідомивши Учасників за 20 (двадцять) календарних днів до її зміни, призупинення або завершення, шляхом розміщення інформації на Веб-сайті.
10.2. Організатор не несе відповідальності за неотримання або нерозуміння Учасником інформації про зміну, призупинення або скасування Програми, якщо повідомлення було розміщено згідно з Правилами, визначеними Положенням.
10.3. Бонуси, що залишилися на Бонусних рахунках Учасника від дати скасування Програми, анулюються.
11. ІНШІ УМОВИ
11.1. Інформування про проведення Програми здійснюються за допомогою розміщення інформації на Веб-сайті, в мережі магазинів Організатора, в соціальних мережах, трансляції інформації по радіо, шляхом відправленням смс-повідомлень на номера Учасників та їх електронні адреси (на вибір Організатора). З умовами Програми можна ознайомитися на Веб-сайті за посиланням https://luxoptica.ua/ua/bonus-rules/ та в мережі магазинів Організатора.
11.2. В силу постійного вдосконалення Програми, Організатор залишає за собою право в односторонньому порядку вносити зміни до Положення в будь-який час без попереднього повідомлення про це Учасників. Інформація про зазначені зміни буде розміщуватися на Веб-сайті.
11.3. Організатор має право на проведення в рамках Програми Спеціальних Акцій для Учасників.
11.4. Учасники, які беруть участь в Спеціальних акціях Програми, повинні ознайомитися з правилами таких Акцій та дотримуватися їх умов.
11.5. З усіх питань, пов'язаних з участю в Програмі, Учасники мають право звернутися до Організатора в порядку, визначеному в п. 6.8. цього Положення.
11.6. У випадку вчинення Учасником неправомірних дій, що суперечать умовам цього Положення, Організатор має право анулювати його Бонусну карту та видалити особу зі складу Учасників програми.
11.7. Положення набуває чинності з «01» серпня 2025 р. та діє безстроково, якщо інше рішення не буде прийнято Організатором.