Отзывы
Дуже хороший інтернет-магазин , який має помірковані ціни, Акції та знижки ! Хочу відмітити особливо приємний та відповідальний обслуговуючий персонал . З власного досвіду кажу , що могла неодноразово "крутити голови" при цьому все вирішувалось з порозумінням . РЕКОМЕНДУЮ!!!
Щиро дякуємо за ваш відгук! Радіємо, що ви наш клієнт
Замовляла лінзи для тактичних окуляр в оптиці на вул. Будівельників для рідного брата. Дуже вдячна дівчатам працівникам за гарне обслуговування. Вони дуже ввічливі і милі.
Також хочу подякувати власникам Люкс оптики за те, що безкоштовно надають лінзи для воєннослужбовців.
Безмежно дякуємо за високу оцінку роботи Люксоптики
Щиро дякуємо за відгук! Радіємо можливості піклуватися про ваш зір.
Киев, ТЦ Лавина…Каждый раз прихожу в Люксоптику, отношение хамское. Управляющая, всегда, «облизывает» более выгодного клиента, а на обычного человека внимания 0. Больше ходить не собираюсь. На вопрос: продаёте ли Вы контактные линзы поштучно? Ответила: только по 3 штуки, типа военное время у них.
Вікторіє, прагнемо детальніше розібратися у ситуації та виправити вашу думку про наш сервіс. Допоможіть, будь ласка, нам це зробити: напишіть свій номер телефону на пошту support@luxoptica.com.ua. Наш менеджер зв'яжеться з вами, щоб дізнатися більше про випадок, що стався. Наразі контактні лінзи реалізуються упаковками в усії мережі наших оптик та при замовленні онлайн.
Кожна людина в різний для себе час стикається с тим, що потрібно за допомогою окулярів покращити своє бачення навколишнього світу, так трапилось і зі мною. Звернутись за допомогою вирішила в Люксоптику на Соборній вулиці в місті Кременчук. Зайшла за консультацією і була дуже приємно вражена професіоналізмом консультантів та докторів. Підібрали оправу, лінзи та основне, змогли психологічно налаштувати на носіння окулярів. А цей мій перший досвід! Дякую за підтримку і розуміння клієнтів! Бажаю Вам всім миру і добра!
Настільки добрий відгук — особлива наша цінність. Продовжуємо й надалі відповідати високим очікуванням.
Дуже поганий сервіс!
Знайшов окуляри на сайті Люксоптика, які мені сподобались. Зателефонував на гарячу лінію для того щоб спитати про наявність. Консультант взяв паузу щоб точно з’ясувати чи є вони у наявності. Зателефонував мені за 30 хвилин і підтвердив, що вони є у наявності і ми можемо оформити заявку. Після того як я назвав усі необхідні дані, консультант підтвердив, що оформив замовлення і за два дні вони надійдуть до відділення нової пошти. Наступного дня я побачив, що окуляри досі знаходяться на сайті як в наявності, хоча вони були в одному екземплярі. Я зателефонув знову на гарячу лінію та озвучив своє занепокоєння про те, що я замовив окуляри, а вони досі у вільному доступі. На що консультант мене запевнила, що вона бачить моє замовлення, що посилка вже формується, немає про що хвилюватись і навіть надіслала мені номер ТТН. Але через кілька годин мені зателефонували з гарячої лінії і сказали, що нажаль мої окуляри були продані комусь іншому. Просте питання, навіщо робити гарячу ліню, надавати клієнтам якусь інформацію, щось з’ясовувати і потім робити бронювання чи замовлення якщо це все одно ні до чого не призводить? Все одно окуляри може купити хтось інший незважаючи на резерв. Дуже дивний сервіс та підхід до роботи.
Юрію, нам дуже шкода, що трапилася така ситуація, приносимо вибачення та прагнемо якнайшвидше вирішити дане питання. Допоможіть, будь ласка, нам це зробити: напишіть свій номер телефону на пошту support@luxoptica.com.ua. Наш менеджер зв'яжеться з вами, щоб дізнатися більше про випадок, що стався.
Замовляли лінзи для наших окулярів в Люксоптика м. Київ. Дуже професійна консультація та привітний персонал. Особлива подяка менеджеру Ірині (магазин на Маршала Конєва), за професіоналізм та допомогу при виборі лінз згідно наших потреб. Також велика подяка майстру в магазині в ТЦ Магелан, робота була складна але все зроблено на найвищому рівні))
Також дуже хочу подякувати керівництву Люксоптика, за можливість зробити потрібні нам лінзи безкоштовно, як для військовослужбовця. Дякуємо Вам, що в такий складний час, ви допомагаєте нашим військовим!
Разом до перемоги
Раді бути корисними для кожного нашого клієнта! Дякуємо за високу оцінку нашої роботи.
Дмитре, дякуємо за Ваш відгук! Нам важливо отримувати зворотний зв'язок від клієнтів.<br> Будемо дуже вдячні якщо Ви напишете нам на пошту: support@luxoptica.com.ua які саме помилки Ви помітили на сайті.<br> Ми зафіксуємо Ваше зауваження та спробуємо виправитись!
Як же нам приємно читати такий відгук! Ви надихаєте нас бути ще кращими, кращими і кращими!
Добрый день. Уже очень давно являюсь клиентом Вашей компании. Никогда и нигде не оставляла отзывов об обслуживании, но ситуация, которая произошла ,вынудила это сделать, чтобы другие люди, которые хотят у Вас , что-то приобрести- хорошо подумали. В прошлом году, на день рожденье, решила себе сделать у Вас подарок: заказать очки солнцезащитные с оптическими линзами NIKON монофокальные в оправе FURLA.Покупка не из дешевых.(для меня)Заказ сделала 27.07.2021 Забрала-29.08.2021.Заказ делала в г.Днепр на Яворницкого,55. В прощлом году очки постоянно не носила .В этом, в связи с ситуацией в стране, удаленной работой , практически тоже нет. Очки все время находятся в футляре, периодически их протираю, специальной тряпочкой.
Я полностью исключаю вариант влажности и ненадлежащего хранения. Открываю футляр, буру очки, а оправа FURLA в коричневых и зеленых пятнах. Еду в Люксоптику на Яворницкого,55. Не с претензиями, не за гарантией , а спросить , что это, как процесс остановить, из-за чего это? Ответ: мы ни причем, полгода гарантии прошло, ни чем помочь не можем, вообще первый раз такое видим. Может сделать экспертизу ?А зачем ? гарантия прошла , мастер напишет ненадлежащее хранение ,нет смысла. Спасибо. Сделала себе подарок.
Наталіє, дякуємо за зворотний зв'язок і зробимо все можливе, щоб найскоріше розібратись у ситуації. <br> Повідомте, будь ласка, свій номер телефону на пошту support@luxoptica.com.ua для фіксації звернення та отримання зворотного зв'язку.
- Львов, просп. Свободы, 33 0 800 30 98 97 пн-вс 10:00-20:00/ Работаем с генератором, бесперебойно
- Львов, пр-т Тараса Шевченко, 3 0 800 30 98 97 пн-вс 10:00-20:00/ Работаем с генератором, бесперебойно
- г. Львов, (с. Сокольники), ул. Стрыйская, 30 в ТРЦ "King Cross Leopolis" 0 800 30 98 97 пн-вс 10:00-21:00/ Работаем с генератором, бесперебойно
- Львов, ул. Под Дубом, 7-Б, ТРЦ «Форум Львов» 0 800 30 98 97 пн-вс 10:00-21:00/ Работаем с генератором, бесперебойно
- Львов, ул. Кульпарковская, 226 a, ТРЦ "Victoria Gardens", центральный атриум 0 800 30 98 97 пн-вс 10:00-21:00/ Работаем с генератором, бесперебойно
- Львов, ул. Княгини Ольги, 106, ТЦ «ЦУМ» 0 800 30 98 97 пн-пт 10:00-20:00, сб 10:00-19:00, вс 11:00-19:00
- Львов, пр-т Чорновола, 57 0 800 30 98 97 пн-сб 10:00-19:00, вс 10:00-18:00/ Работаем с генератором, бесперебойно
- Львов, пр-т. Красной Калины, 36, ТЦ «Шувар» 0 800 30 98 97 пн-вс 10:00-20:00/ Работаем с генератором, бесперебойно
- Львов, ул. Гетьмана Мазепы, 1Б, СТРЦ "SPARTAK" 0 800 30 98 97 пн-вс 10:00-21:00/ Работаем с генератором, бесперебойно
- Львов, пр-т Красной Калины, 60, ТЦ «Арсен» 0 800 30 98 97 пн-вс 10:00-19:00/ Работаем с генератором, бесперебойно
- Львов, ул. Стрыйская, 45a, ТРЦ ЛАЗ 695 0 800 30 98 97 пн-вс 10:00-19:00/ Работаем с генератором, бесперебойно
- Львов, ул. Тараса Шевченка, 17 0 800 30 98 97 пн-сб 10:00-20:00, вс 10:00-19:00