Отзывы
Неделю назад обратилась за помощью в Люксоптику по адресу : проспект Свободы, 51 в городе Каменское.
Хочу оставить отзыв в надежде, что он будет полезен тем, кто стоит перед выбором - кому доверить свои глаза.
Врач Забашняя Инна провела диагностику и подобрала мне контактные линзы, отдельная благодарность за доброжелательное отношение, индивидуальный подход.
Спасибо, приветливому администратору, Алене Николаевне, которая убедила меня в важности ухода за глазами и порекомендовала мне соответствующие капли для глаз.
Осталась очень довольна, однозначно рекомендую данный магазин.
Добрий день, Наталю! Ваш відгук мотивує нас працювати ще краще. Турбуємося про зір та здоров'я ваших очей.
Заказал очки для компьютера. Консультаты помогли с выбором оправы. Я даже зрение проверил на месте на всякий случай)
Очки изготовили быстро. Но случилось то, чего не ожидал. Пришел домой одел, а они немного давят… долго сидеть не возможно.
Написал в фейсбук сообщение и мне предложили подойти в оптику для «настройки» очков. И о чудо – мастер за 5 минут подправил все.
Покупкой доволен и сервисом тоже.
Доброго дня, Антоне! Дякуємо за зворотній зв'язок - ми в захваті, коли ви задоволені!
Доброго вечора! Як же нам приємно! Завжди раді бачити вас серед клієнтів
Замовляла виготовлення окулярів в Люксоптиці, що в Епіцентрі на Полярній (Київ), ще в першій половині березня. Як виявилось оптика ця закрилася 14.03. Та я навіть не встигла похвилюватися, як на телефон прийшло повідомлення, що готові окуляри можу забрати зовсім поруч у Дрім Тауні. Потім ще й з оптики перетелефонували повторно. Для мене це показник клієнтоорієнтованості. Ви молодці!
Добрий день, Світлано! Турбуємося про ваш комфорт та робимо все можливе, щоби ви могли насолоджувати яскравими фарбами в новеньких окулярах.
Доброго вечора, Ксеніє! Вдячні за чудовий відгук - ми в захваті, коли ви задоволені!
Лікар-офтальмолог Інна Євгенівна- чудовий лікар!
Це єдиний позитивний момент від відвідування Люксоптики в Глобалі м.Житомир.
Все інше, це впарювання( по-іншому складно назвати) лінзи LentiPro українського виробника, що в оправі виглядають жахливо і користуватись окулярами просто неможливо. За таку ціну можна придбати Rodenstock лінзи з індексом 1,74. Але, я так розумію, що їм вигідно замовити ці неякісні і необгрунтовано дорогі лінзи ( "європейського зразка") впарити їх покупцю, який не наскільки розбирається в цих нюансах.
Не рекомендую! І ніколи більше не скористаюсь послугами даної оптики!
Добрий день, Наталіє! Ми вдячні, що ви поділилися своїм досвідом. Уже вирішуємо ваше питання та обов'язково зв'яжемося. Турбуємося про ваш комфорт та здоров'я ваших очей!
Добрий день, Анастасіє! Вдячні за ваші поради та зворотний зв'язок. У кабінеті офтальмолога ви можете помити руки та продезінфікувати лінзи перед тим як одягнути. Ми цінуємо досвід наших клієнтів та намагаємося робити ваші візити іще комфортнішими.
Доброго дня всім! Справа була 8 березня 2021 року. Ношу окуляри все своє життя (понад 30 років). Прийшов час замовити нові і перевірити зір. Мій лікар переїхав жити за кордон, і в пошуках нового, я відвідала магазин Люксоптика в м.Полтава в ТРЦ Екватор. Була в цьому магазині і раніше і залишилась незадоволеною поведінкою персоналу, але час іде і все повинно змінюватись. Отже записалась на прийом до лікаря на 13.00 але через повільну роботу потрапила на прийом лише через півгодини. Потім ще три години цей «спеціаліст» методом сліпого підбору перепробував на мені всі лінзи, які були в його чемодані. Переносиця до кінця прийому розбухла і почервоніла, а очі боліли так що вже все рівно було , якби тільки пошвидше закінчився цей жах. Далі потрібно було вибрати оправу і тут почалося - менеджер пропонував оправи подорожче і йому було зовсім байдуже, що складна лінза не в кожну оправу стане, що око повинно дивитись в центр лінзи, а не в оправу.... А коли я нарешті вибрала оправу , то почали «напарювати» лінзи подорожче. Потрібно було тоді все покинути і тікати з того магазину назавжди. Але мені було дуже шкода свій змарнований час і я заплатила а весь «сервіс» понад 3000 грн. Як результат - через тиждень я отримала окуляри, які на мені не сидять, а в лінзах все розпливається . Я була вимушена піти в інший магазин і замовити повторно окуляри в яких тепер і хожу. А ті що купила в Люксоптиці лежать тепер на полиці - я ніколи не зможу їх носити . Розумію, що кошти ніхто не поверне, і тому хочу застерегти всіх - якщо Вам дорогий Ваш зір і кошти - не ходіть в ці магазини- там працюють шарлатани.
Доброго дня, Олено! Вдячні за ваш відгук, нам важливо отримувати зворотній зв'язок від клієнтів. Напишіть, будь ласка, ваш номер телефону і ваш коментар на пошту support@luxoptica.com.ua або в Директ соц.мереж: https://www.facebook.com/Luxoptica/ та http://www.instagram.com/luxoptica.ukraine. Наш менеджер зв'яжеться з вами, щоб оперативно вирішити питання. Ми працюємо, щоб наші клієнти завжди були задоволені!
Я обслуживаюся в Киеве но по работе бил в Луцке. Зашол в Люксоптику в Порт Сити . Хотел консультации доктора по разтворам которий би в то время на зале. Но такой не приязни и не хотения со мной розговаривать я еще не встричал давно. Как такой доктор может работать.Ето просто возмутительно!
Добрий день, Ярославе! Цінуємо ваш відгук та дякуємо за зворотний зв'язок. Приносимо вибачення за доставлені незручності - обов'язково звернемо увагу на роботу персоналу оптики. Працюємо для вас!
Добрый день,
Заказ 84882. Заказывал по цене 1455 грн с самовывозом, когда приехал за товаром в магазин, цена была уже 1819 грн, а заказ оказался расформирован. Понимаю, что приехал через 5 дней после заказа, но предварительно проверил в кабинете - по статусу заказа ничего не изменилоь, цена также отображается прежняя - 1455 (до сих пор, кстати). Было бы непохо отображать в кабинете изменения. Так бы оплатил картой по старой цене при заказе.
Добрий вечір, Антоне! Ми вдячні вам за пораду - ви допомогаєте нам покращувати наш сервіс та робити його комфортним. Протягом 3-ох дні з дати оформлення замовлення на самовивіз ви маєте можливість забрати його в оптиці, в іншому випадку - оптика його скасує та розформує.
- Львов, просп. Свободы, 33 0 800 30 98 97 пн-вс 10:00-20:00/ Работаем с генератором, бесперебойно
- Львов, пр-т Тараса Шевченко, 3 0 800 30 98 97 пн-вс 10:00-20:00/ Работаем с генератором, бесперебойно
- г. Львов, (с. Сокольники), ул. Стрыйская, 30 в ТРЦ "King Cross Leopolis" 0 800 30 98 97 пн-вс 10:00-21:00/ Работаем с генератором, бесперебойно
- Львов, ул. Под Дубом, 7-Б, ТРЦ «Форум Львов» 0 800 30 98 97 пн-вс 10:00-21:00/ Работаем с генератором, бесперебойно
- Львов, ул. Кульпарковская, 226 a, ТРЦ "Victoria Gardens", центральный атриум 0 800 30 98 97 пн-вс 10:00-21:00/ Работаем с генератором, бесперебойно
- Львов, ул. Княгини Ольги, 106, ТЦ «ЦУМ» 0 800 30 98 97 пн-пт 10:00-20:00, сб 10:00-19:00, вс 11:00-19:00
- Львов, пр-т Чорновола, 57 0 800 30 98 97 пн-сб 10:00-19:00, вс 10:00-18:00/ Работаем с генератором, бесперебойно
- Львов, пр-т. Красной Калины, 36, ТЦ «Шувар» 0 800 30 98 97 пн-вс 10:00-20:00/ Работаем с генератором, бесперебойно
- Львов, ул. Гетьмана Мазепы, 1Б, СТРЦ "SPARTAK" 0 800 30 98 97 пн-вс 10:00-21:00/ Работаем с генератором, бесперебойно
- Львов, пр-т Красной Калины, 60, ТЦ «Арсен» 0 800 30 98 97 пн-вс 10:00-19:00/ Работаем с генератором, бесперебойно
- Львов, ул. Стрыйская, 45a, ТРЦ ЛАЗ 695 0 800 30 98 97 пн-вс 10:00-19:00/ Работаем с генератором, бесперебойно
- Львов, ул. Тараса Шевченка, 17 0 800 30 98 97 пн-сб 10:00-20:00, вс 10:00-19:00