Отзывы
Вітаю! Багато років вся моя родина постійно користувалась послугами Люксоптики, регулярно перевіряли зір, замовляли лінзи, різноманітні окуляри та засоби для догляду за очима та лінзами. Рік тому з бази зникла моя клієнтська карта, на котру в базі були всі обстеження та замовлення. Мені сказали, що мабуть картка була на інший номер, в. додаток я теж не могла зайти, думала, що щось з паролем. Це викликало незручності, тому що в базі були всі обстеження родини та всіі моі покупки цей час також не потрапляли в базу. В останне відвідування Люксоптіки , співробітник збагнула, що в програмі не відображаються останні цифри мого номеру телефону, тому що був технічний збій і випадок непоодинокий . Та порадила звернутись на гарячу лінію. Там мені допомогли, провели ідентифікацію та виправили помилку в номері телефону. Я змогла зайти в додаток. І що я там побачила? Що за декілька останніх місяців мені анулювали більше. 1000 гривень бонусів. Звернулась на гарячу лінію, пояснила, що не могла використати бонуси ізза технічної помилки в базі. А так як це сталось з провини Люксоптіки попросила повернути бонуси .Менеджер обіцяла передзвонити , але минув майже тиждень. Зато несподіванно прийшла смс розсилка, що скоро анулюють і залишок бонусів. Залишились дуже не приємні враження від такого ставлення до постійних клієнтів. Не має бажання користуватись послугами, хоча вся родина звикла саме до цієї мережі, мабуть будемо змінювати оптику з більш уважним ставленням до клієнтів.
Дякуємо за ваш відгук та просимо вибачення за принесені вам незручності. Ми цінуємо кожного нашого клієнта і бажаємо виправити ваше враження про наш сервіс. Щоб якомога скоріше розібравшись в ситуації що виникла, та запропонувати вам варіанти її вирішення напишіть, будь ласка, номер телефону що закріплено за картою на пошту support@luxoptica.com.ua. Цінуємо ваш відгук — ви допомагаєте нам ставати кращими
Добрый день ,делала заказ на 14.02 ,пришло сообщение что заказ в обработке ,через 5 дней решила набрать и узнать что с моим заказом ,так как смс о том что заказ прибыл не было ,на что мне ответили что видно технический сбой и поэтому смс не пришло ,и очков соответственно тоже нет по такой цене ,модель очков Furla SFU626 0700 58 7259 грн ,цена по акции 5807,20
Добрий день! Бажаємо детальніше розібратися у ситуації та виправити вашу думку про наш сервіс. Напишіть, будь ласка, нам на пошту support@luxoptica.com.ua ваш контактний номер та номер замовлення (було вказано в повідомленні). Наш менеджер, детально розбереться в ситуації та надасть вам зворотний зв'язок щодо варіантів рішення.
На день Святого Валентина замовив окуляри casta 1081 yel. На слідучий день зв'язався с интернет магазином, де мені сказали що мого замовлення не має так я його зробив о 20.00 годині а це піздно для них. Нажаль наслідуючий день ціна піднялась і менеджер не зміг відновити за акційною ціною. Дуже не задоволений обслуговуванням і відношенням.
Доброго дня! Прагнемо детальніше розібратися у ситуації та виправити вашу думку про наш сервіс. Напишіть, будь ласка, на пошту support@luxoptica.com.ua номер телефону, який вказували при оформлені замовлення. Уточнимо всі деталі, та зв'яжемось з Вами щодо можливого рішення.
Такі відгуки, як ваш, неймовірно нас радують! Повертайтеся до Люксоптики знову!
Від іменні всіх звільнених військовополонених та військових України дозвольте віддячити за благодійний проект по безкоштовній діагностиці та виготовленню окулярів!
Як приємно знов небо побачити
Без візерунків гратів клітинок!
Люксоптиці я хочу віддячити,
За їх благодійний вчинок.
Всім військовим і з полону звільненим
Дарують можливість в фокусі бачити світ.
Своїми руками і оком досвідченим,
Захисникам передають всім привіт.
Любі добродії, щиро Вам дякуєм,
За підтримку в годину негод.
Вашу щедрість шляхетну пригадаєм.
Та бажаємо не мати турбот.
Нехай далі Ваша справа квітне,
Хай не знає чорних смуг.
Тут працівники милі й привітні.
Люксоптіка - армії друг!
Окремо вдячний персоналу салону в м. Дніпро (пр. Яворницького, 55) за привітність та професійність.
Такі відгуки, як ваш, неймовірно нас радують! Раді бути корисними для кожного нашого захисника! Дякуємо за високу оцінку нашої роботи.
Вдячні за чудовий відгук! Ми в захваті, коли ви задоволені!
Хрчу висловити вдячність лікарю Люксоптики Годунову Федору Анатолійовичу. (місто Харків). У випадку великої різниці у зорі між очима підібрав окуляри ідеально. При цьому за наявності рецептів з двох клінік (один з них теж з Люксоптики) виписав третій рецепт, який підійшов ідеально.. Дуже уважний та гарний фахівець. Буду рекомендувати своїм знайомим та відвідувачам Люксоптики.
Вдячні за такий відгук, нам завжди приємно отримувати такий зворотний зв'язок, а ще більше – радувати Вас. Обов'язково передамо ваш відгук колективу оптики та особисто Федору Анатолійовичу!
Дякую за гарне та якісне обслуговування ! Окуляри дуже добре підібрані , допомагають компенсувати проблеми з зором. Враження від відвідування відділення Люксоптики залишилося виключно позитивне. Особливої уваги та подяки варта допомога для ЗСУ - військовослужбовцям окуляри безкоштовно ! Дякую!
Раді бути корисними для кожного нашого клієнта! Дякуємо за високу оцінку нашої роботи.
В Люксоптику звернулася до дитячого офтальмолога. Лікар професійно перевірила зір, порекомендували апаратне лікування. Все роз'яснила в зрозумілій формі. Консультант терпляче допомогла підлітку переміряти половину асортименту і обрати оправу, яка дитині сподобалася. Обслуговування, консультація все на високому рівні. В додаток ми попали на акцію - отримали чудову скидку. Роботою оптики задоволена на всі
Тішимося, коли ви задоволені! Завжди-завжди чекаємо вас в Люксоптиці.
Ця організація люксоптика займається мошенничеством, обманює покупців. Впарили подарунковий сертифікат.
А потім почався кардебалет, це не можливо оплатити, те не можливо оплатити..
Українці, не користуйтеся послугами мошейников из люксоптики, особливо подарунковими сертифікатами, цієї організації.
Те що коштувало 2500 за наличні обійшлося 3600 ( подарунковий сертифікат 3000 + 600 нал.)
Добрий день, Сергію! Ми працюємо для вашого комфорту та завжди на шляху вдосконалення наших послуг та сервісу. Ваші відгуки є цінним внеском у цей процес. Бажаємо детальніше розібратись у ситуації. Для цього напишіть нам, будь ласка, ваш відгук, а також контактниномер телефону на пошту support@luxoptica.com.ua.
- Львов, просп. Свободы, 33 0 800 30 98 97 пн-вс 10:00-20:00
- Львов, пр-т Тараса Шевченко, 3 0 800 30 98 97 пн-вс 10:00-20:00
- г. Львов, (с. Сокольники), ул. Стрыйская, 30 в ТРЦ "King Cross Leopolis" 0 800 30 98 97 пн-вс 10:00-21:00
- Львов, ул. Под Дубом, 7-Б, ТРЦ «Форум Львов» 0 800 30 98 97 пн-вс 10:00-21:00
- Львов, ул. Кульпарковская, 226 a, ТРЦ "Victoria Gardens", центральный атриум 0 800 30 98 97 пн-вс 10:00-21:00
- Львов, ул. Княгини Ольги, 106, ТЦ «ЦУМ» 0 800 30 98 97 пн-пт 10:00-20:00, сб 10:00-19:00, вс 11:00-19:00
- Львов, пр-т Чорновола, 57 0 800 30 98 97 пн-сб 10:00-19:00, вс 10:00-18:00
- Львов, пр-т. Красной Калины, 36, ТЦ «Шувар» 0 800 30 98 97 пн-вс 10:00-20:00
- Львов, ул. Гетьмана Мазепы, 1Б, СТРЦ "SPARTAK" 0 800 30 98 97 пн-вс 10:00-21:00
- Львов, пр-т Красной Калины, 60, ТЦ «Арсен» 0 800 30 98 97 пн-вс 10:00-19:00
- Львов, ул. Железнодорожная, 7 0 800 30 98 97 пн-вс 10:00-18:00
- Львов, ул. Стрыйская, 45a, ТРЦ ЛАЗ 695 0 800 30 98 97 пн-вс 10:00-19:00