Запись к врачу
0
Избранное
Вы добавили 0 товаров
0 0
Корзина
Вы добавили 0 товаров на сумму 0 грн
Иконка пользователя Наталія
Отзыв от пользователя Наталія

Доброго дня. Хочу подякувати за прийом лікарю-офтальмологу Фої Анні Русланівні. Була на прийомі у Вас у м. Київ, Софіївська Борщагівка. Максимально компетентний лікар у своїй галузі, включаючи не тільки оптометрію. Дякую за щирі поради для носіння окулярів та лінз. Дуже вдячна лікарю за консультацію та допомогу. Бажаю тільки процвітання надалі у професії. Дякую за теплий прийом

Иконка администратора Ответ представителя сети
Ответ представителя сети

Такі відгуки, як ваш, неймовірно нас радують

Иконка пользователя Эдем
Отзыв от пользователя Эдем

Мой первый опыт коррекции зрения. Спасибо люксоптике за такой высокий уровень обслуживания и за квалифицированный персонал. Был на приеме два раза в г. Полтава, ТРЦ Конкорд. Остался полностью довольным! Отдельное спасибо врачу Катерине Павловне, которая подобрала линзы идеально. Квалифицированный врач и просто невероятный человек. Причина, по которой, я хочу вернуться) Я остался в диком восторге

Иконка администратора Ответ представителя сети
Ответ представителя сети

Настільки добрий відгук — особлива наша цінність. Продовжуємо й надалі відповідати високим очікуванням.

Иконка пользователя Світлана
Отзыв от пользователя Світлана

Дуже дякую консультантам з магазину у Новомосковську. Вже не вперше звертаюсь до магазину. Лікар провів діагностику зору, допоміг у виборі контактних лінз.
Консультанти ввічливі,усміхнені. Допомогли у виборі нової оправи без навʼязування своїх смаків та допомогли підібрати саме те, що мені потрібно, виходячи з моїх бюджетів. Дуже приємно бути клієнтом вашого магазину. Дякую за якісне обслуговування.

Иконка администратора Ответ представителя сети
Ответ представителя сети

Щиро вдячні за ваш відгук. Цінуємо, що саме ви — наш клієнт!

Иконка пользователя Катерина
Отзыв от пользователя Катерина

Добрий день! Була в вашому магазині в Харкові 09.09.2023 по проспекту Гагаріна 177. Все було добре, окрім тотального ігнорування обслуговування українською мовою. Я спілкувалась українською, продавець у відповідь російською. Ми замовили окуляри, коли продавець телефонував щодо готовності окулярів – ситуація була така сама. Я (клієнт) спілкуюсь українською, продавець це ігнорує і відповідає російською.
Все таки, хотілось би, щоб закону про мову і обсуговування приділялось більше уваги(


Иконка администратора Ответ представителя сети
Ответ представителя сети

Вітаємо! Дуже дякуємо за зворотний зв'язок. Ми зафіксуємо ваш відгук для подальшої роботи над ситуацією. Маємо, над чим працювати й далі, а ваша думка — найкраща мотивація!

Иконка пользователя Kamila
Отзыв от пользователя Kamila

Вирішила залишити відгук, бо мене переповнюють емоції!

По-перше, хочу сказати про клієнтоорієнтованість кожного з філіалів Люксоптики. Дуже уважні та привітні працівники, завжди приділяють стільки часу, скільки потрібно. Кожен клієнт 100% у надійних руках. Всі мають високий рівень кваліфікації, аби задовольнити будь-який запит.

По-друге, я хочу поділитися власним досвідом про те, що перевірити зір та підібрати лінзи саме тут - краща моя ідея. У мене раніше, як і багатьох, був стереотип, що перевіряти зір та виписувати рецепт на окуляри найкраще десь у клініці. Але, як показав мій досвід, це лише стереотип. Сьогодні в Люксоптиці працюють висококваліфіковані лікарі, які постійно підвищують свою кваліфікацію, зокрема, саме в цій сфері. Довіритися їм - попасти в надійні руки.

По-третє, дуже вдячна за виявлення моєї проблеми (чого у досить відомих клініках не зробили) та такий складний підбір лінз! Сьогодні я дізналася, як виглядає навколишній світ насправді.

Посилаю промені добра та любові!!!

Иконка администратора Ответ представителя сети
Ответ представителя сети

Щиро вдячні за ваш відгук! Такі відгуки, як ваш, неймовірно нас радують. Повертайтеся до Люксоптики знову!

Иконка пользователя Svіtlana
Отзыв от пользователя Svіtlana

Вирішила Залишити відгук про своє Незадоволення.
Записалась на прийом до лікаря по адресі Харківське шосе 2.
- моє не задоволення - Лікар і інші співробітники Спілкуються " Ворожою мовою " для нас.
Не вже їм приносить задоволення, що всі люди ( а їх було багато за час який я знаходилась там), спілкуються українською, а вони Російською.
Прийміть Рішення - стосовно мови спілкування.
В мене немає бажання заходити туди де не знають рідної мови.

- а також інша проблема - Лікар некоректно підібрала лінзи.
Мені довелось повертатись і все змінювати.  

Иконка администратора Ответ представителя сети
Ответ представителя сети

Вітаємо! Ми дуже цінуємо зворотний зв'язок від клієнтів і беремо в роботу кожен відгук, роблячи все можливе для вирішення неприємних ситуацій. Ми зафіксуємо ваше звернення та обов'язково проведемо розмову з персоналом, щоб клієнт отримував якісний сервіс та залишався задоволеним придбаним товаром. 

Иконка пользователя Олександр
Отзыв от пользователя Олександр

Вся родина відвідує Люксоптику на Преображенській, 58.
Дуже задоволені спілкуванням із співробітниками, їх високим професійним рівнем. Рекомендуємо всім!!!
З повагою)

Иконка администратора Ответ представителя сети
Ответ представителя сети

Щиро дякуємо за ваш відгук!

Иконка пользователя Володимир
Отзыв от пользователя Володимир

Вдруге відмовляють в прийомі лікаря, хоча залишається 10-15 хв до кінця робочого дня. А потрібно виміряти, які лінзи потрібно, бо не пам’ятаю точно. Процедура швидка, але ніхто не хоче працювати під кінець робочого дня.


Иконка администратора Ответ представителя сети
Ответ представителя сети

Дякуємо за зворотний зв'язок! На послугу підбора рецепта на окуляри та перевірку гостроти зору відведено від 30 до 60 хв. У послугу включена консультація лікаря, авторефрактометрія, перевірка гостроти зору та підбір рецепта. Лікар має провести повноцінний огляд, якщо ви бажаєте скористатись послугою. Тому для вашого комфорту ми рекомендуємо завчасно оформлювати запис до нашого лікаря-офтальмолога. Таким чином лікар, у свій робочий час, проведе детальний огляд, підбере точні діоптрії для оптичних лінз, а також проконсультує та надасть за необхідністю рекомендації. Оформити запис до лікаря ви можете написавши нам на поштуsupport@luxoptica.com.ua.

Иконка пользователя Богдана
Отзыв от пользователя Богдана

Дуже вдячна й хочу лишити максимально хороший відгук магазину в ТЦ Городок й персонально Тетяні. Звертаюсь вже втретє й щоразу найкращий досвід. Окуляри почала носити лише рік назад, нічого не розуміючи ні про астигматизм, ні про оправу яку б я хотіла. Все пояснили, показали, відповіли на десятки моїх питань. За рік я вмудрилась зруйнувати одні зі своїх окулярів, будучи при цьому в поїздці. Віддалено мені допомогли замовити й виготовити нові. Й поки я повернулась, то вже мала готову нову пару. За то безмежна дяка! Лишилось тепер освоїти ще й лінзи

Иконка администратора Ответ представителя сети
Ответ представителя сети

Безмежна радість від вашого відгуку! Дяк-дяк вам за нього

Иконка пользователя Юлія
Отзыв от пользователя Юлія

Хочу поділитися враженням щодо свого візиту до відділення Люксоптіки за адресою: Дніпровська наб. Рівер Молл.                                                      Одним словом - я в захваті. Ввічливе ставлення, профессіоналізм як з боку лікаря Тарраф Таммам Сулеймановича  так і консультанта Людмили. Дуже швидко та  ефективно було розв'язано мої проблеми. Обов'язково звернуся ще не раз. Дякую.

Иконка администратора Ответ представителя сети
Ответ представителя сети

Вітаємо! Вдячні за такий відгук, нам завжди приємно отримувати такий зворотний зв'язок, а ще більше – радувати вас. Обов'язково передамо ваш відгук колективу оптики! З нетерпінням чекаємо знову у Люксоптиці.

Наличие товара в наших оптиках:
загрузка карты...
ЕЩЕ БОЛЬШЕ ИНТЕРЕСНОГО ДЛЯ ВАС!
Подписывайтесь на нашу рассылку и узнавайте первыми об акциях и скидках, новинках и трендовых моделях. Здесь только полезная информация для красоты и здоровья ваших глаз.