Задати питання - Сторінка 244
Можно ли заказать очки и забрать их из ближайшей оптики? В списке нет адреса оптики на Полтавском шляхе, Харьков.
Добрий день!
Дякуємо за ваше звернення та запитання.
Якщо в списку на самовивіз не відображається адреса - це означає, що моделі не має в наявності в обраній оптиці. Завжди турбуємося про ваш комфорт та пропонуємо приміряти окуляри на відділенні Нової пошти. Замовляйте онлайн (до 2-ох моделей) та обирайте лише ті, які вам сподобаються, а інші - повертайте назад. Доставку покриваємо ми.
Якщо у вас виникнуть додаткові питання - телефонуйте 0 800 30 98 97, пишіть у чат на сайті, або в Директ соц. мереж: www.facebook.com/Luxoptica/ і www.instagram.com/luxoptica.ukraine.
Приємних покупок!
Добрый день. Хочу у вас заказать контактные линзы по новому рецепту. Не могу разобраться что к чему. Могли бы вы мне в этом помочь и подобрать нужные линзы. Спасибо
Вітаємо, Альоно!
Раді вашим запитанням та зверненням.
Ви завжди можете зателефонувати за номером гарячої лінії 0 800 30 98 97 - наші консультанти допоможуть підібрати контактні лінзи. Також пишіть нам у чат на сайті або у соц.мережах: www.facebook.com/Luxoptica/ і www.instagram.com/luxoptica.ukraine.
З турботою про вас, Люксоптика!
Здравствуйте. Забрал очки но дома заметил что правый глаз видит не очень чётко. Возможно мне выписали не правильный рецепт. Что делать в такой ситуации?
Добрий день, Олександре!
Дякуємо за ваше звернення.
Період адаптації до нових окулярів - це індивідуальний процес, який може тривати до двох тижнів. Щоб полегшити його, необхідно відмовитися від старих окулярів, збільшувати час носіння нових - розпочинати з декількох годин на день.
Ви завжди можете звернутися в оптику, де замовляли оптичні лінзи, наш лікар допоможе вирішити питання та надасть рекомендації.
Турбуємося про ваш комфорт та здоров'я ваших очей!