0
Вибране
Ви додали 0 товарів
0 0
Кошик
Ви додали 0 товарів на суму 0 грн

Задати питання офтальмологу

Тетяна
Тетяна

Доброго вечора! Підкажіть будь-ласка, як повернути оправу яку купувала онлайн?)

Доброго дня!
Для повернення вам необхідно звернутися до контактного центру за номером гарячої лінії 0 800 30 98 97 для отримання інструкцій. Необхідно зберегти оригінал чека на придбання оправи (без оригіналу чека товар поверненню не підлягає) та товар зі всіма комплектуючими.

Ви можете повернути оправу протягом 14-ти календарних днів з моменту придбання, якщо вона знаходиться в первісному вигляді без пошкоджень (подряпин, відколів), з усіма комплектуючими і якщо в неї не були встановлені лінзи.

Олександр
Олександр

Доброго вечора Маю окуляри куплені не у вас, вони поломані в декількох місцях і я маю слабку надію що їх можна відремонтувати. В них стоять непогані лінзи які мені підходять, чи можна ці лінзи поставити в нову оправу?

Доброго дня! Так, наш майстер може спробувати встановити оптичні лінзи з ваших окулярів у нову оправу. Звертаємо вашу увагу - для комфортного використання окулярів ми рекомендуємо обирати або таку ж модель, або оправу з меншим діаметром лінз. Таким чином буде збережено оптичний центр.

Анастасія
Анастасія

Доброго дня. Чи могли б Ви надіслати мені мій рецепт для контактних лінз?я проходила у вас огляд. Заздалегідь вдячна.

Доброго дня!
Так, звісно, ми можемо надати вам ваш рецепт. Для отримання рецепта напишіть нам, будь ласка, номер телефона, на який оформлена ваша картка Люксоптики на пошту support@luxoptica.com.ua чи в директ соц. мереж:  facebook та instagram .

ЩЕ БІЛЬШЕ ЦІКАВИНОК ДЛЯ ВАС!
Підписуйтесь на нашу розсилку та дізнавайтеся першими про акції та знижки, новинки та трендові моделі. Тут тільки корисна інформація для краси та здоров’я ваших очей.
Якою мовою ви б хотіли читати все-все на сайті Люксоптики?
Українська Російська