Запис до лікаря
0
Вибране
Ви додали 0 товарів
0 0
Кошик
Ви додали 0 товарів на суму 0 грн

Задати питання офтальмологу - Сторінка 194

Иконка пользователя Алёна
Алёна

Добрый день! Возможен ли у вас заказ очков(линзы + оправа) по рецепту?

Добрий день, Альоно!
Дякуємо за ваше звернення, завжди раді допомогти.

На сайті Люксоптики ви можете замовити оправи і сонцезахисні окуляри, контактні лінзи та засоби догляду за ними, але не оптичні лінзи.

Однак у будь-якій нашій оптиці вам запропонують на вибір лінзи для окулярів — німецькі, корейські, японські, французькі, українські. Офтальмолог допоможе підібрати саме ті, що підійдуть вам.
Чекаємо вас у Люксоптиці — працюємо, щоб наші клієнти завжди були задоволені!

Иконка пользователя Наталия
Наталия

Добрый день, куплены месяц назад очки в люкс оптике первый раз отпала линза, сремонтировали, сейчас снова та же поломка, можно ли поменять на другие очки так как эти не качественно сделаны?

Добрий день, Наталіє!
Дякуємо, що поділилися власним досвідом.

Гарантія на оправи і сонцезахисні окуляри надається на термін 6 місяців за умови правильної експлуатації. Ми рекомендуємо звернутися в оптику, де ви купували модель, для вирішення питання.
З турботою про вас!

Иконка пользователя Алёна
Алёна

Доброго дня, чи є у вас знижки до дня народження клієнта?

Добрий день, Альоно!
Дякуємо за ваше запитання.

У нас діє бонусна система, де ви отримуєте 5% бонусами від кінцевої суми у чеку за покупку акційного товару або 10% — неакційного. Додаткових знижок до дня народження не надається.
Ваша Люксоптика!

ЩЕ БІЛЬШЕ ЦІКАВИНОК ДЛЯ ВАС!
Підписуйтесь на нашу розсилку та дізнавайтеся першими про акції та знижки, новинки та трендові моделі. Тут тільки корисна інформація для краси та здоров’я ваших очей.