Сьогодні Ray-Ban — чи не найвпізнаваніший бренд окулярів. За понад 80 років на ринку окуляри Ray-Ban здобули славу культових та іконічних, а все завдяки тому, що задають тренди, які підхоплюють світові знаменитості і далі цей процес уже не спинити.
Занурення у світ Ray-Ban
Ray-Ban — ознака стилю та впізнаваного дизайну, що дозволяє окулярам виглядати завжди актуальними. Трендові моделі з елементами класики вибирають зірки кіно і мистецтва, музиканти і опініон-лідери. Ray-Ban — це взірець моди серед окулярів.
Брендові оправи і сонцезахисні окуляри сприяли формуванню іконічних образів у мистецтві, зокрема у голлівудському кіно. Аксесуари Ray-Ban стали тим елементом гардеробу, який привертає увагу та увиразнює імідж свого власника.
Окуляри Ray-Ban — на вістрі трендів ось вже дев’яте десятиріччя поспіль. Для цього бренд майстерно актуалізує вже популярні моделі, як от Ray-Ban Aviator чи Ray-Ban Clubmaster, та не уникає інновацій. Втіленням останніх сміливо можна назвати Ray-Ban Meta Smart Glasses.
Ray-Ban — це окремий всесвіт. Це окуляри зі стилем і характерним дизайном. Це якість, перевірена часом. А починалося все ось як…
Історія бренду Ray-Ban
У 1937 році Ray-Ban представили на запит аудиторії нові зелені лінзи, основною перевагою яких була нейтралізація сонячних відблисків. Інновацію оцінили американські пілоти, активно використовували ці окуляри в польотах. А вже через рік Ray-Ban замінили пластикову оправу на металеву, а новаторську на той час модель назвали Ray-Ban Aviator.
Від початків до світового визнання
Вже у наступні роки практичність і оригінальність окулярів Ray-Ban оцінили не лише льотчики, а й публічні особистості. Цей інтерес обумовлював нові й нові дизайни. Вже популярні Ray-Ban Aviator стали основою для вдосконалень і варіацій: з’явилися Ray-Ban Shooter і Ray-Ban Outdoorsman. Та ж сама впізнавана форма лінз «краплі», проте з оздобленням оправи цікавими елементами, що вирізняло Ray-Ban.
У 40-х роках минулого сторіччя Ray-Ban, задовольняючи потребу військових, представляє градієнтні дзеркальні лінзи. У верхній частині вони віддзеркалювали сонце і захищали очі під час польотів, а знизу градієнт зводився до мінімуму, що сприяло кращому огляду панелі приладів у кабіні.
У роки Другої Світової та трохи згодом суспільство з увагою і повагою ставилось до військових, тож наслідування у стилі цілком пояснюване. Авіатори вибирають для себе і звичайні люди, і представники поп-культури, а Ray-Ban продовжує експансію на ринок з так само функціональними окулярами, однак у дещо іншому дизайні.
Еволюція дизайну та технологій
Коли суспільство оговтується від військового контексту, модні тренди починає задавати Голлівуд. Зірковою стає модель Ray-Ban Wayfarer: пластикові міські окуляри унісекс, які спочатку для свого образу вибирає Джеймс Дін у фільмі «Бунтар без ідеалу», а потім і Одрі Хепберн у «Сніданку у Тіффані».
Інноваційність тоді полягала саме у використанні пластику та надзвичайній зручності й універсальності Ray-Ban Wayfarer. Вони завжди личили, поєднувалися з різними образами і були комфортними у різних ситуаціях. Популярність моделі закріпилася на десятиріччя, а завдяки правильному маркетингу та й зручності, насправді, Ray-Ban Wayfarer обирали для себе світові знаменитості Майкл Джексон, Боб Ділан, Мадонна, Джек Ніколсон, Вуді Аллен.
Модні епохи змінювали одна одну, на хвилі популярності залишалися і Ray-Ban. Наприклад, у 60-х світ побачили брутальні Ray-Ban Meteor. А коли у 70-х тренди зосереджувалися довкола яскраво-грайливого диско, а окуляри ставали витонченішими, Ray-Ban додає до колекцій Ray-Ban Vagabond, окуляри-«краплі» у пластиковій оправі, вдосталь елегантні й нетривіальні, що можуть доповнювати навіть спортивний імідж.
Епоха 2000-х стає для Ray-Ban часом для переосмислень і нової слави. Так, бренд продовжує радувати прихильників витонченістю дизайну та відповідністю продуктової лінійки способу життя як поп-ідолів, так і їх наслідувачів. Ray-Ban активно актуалізують найзнаменитіші свої моделі. Наприклад, класика від Ray-Ban сьогодні представлена яскравою палітрою лінз та двоколірними моделями, де фіолетовий, синій, рожевий поєднуються з базовими чорним, сірим, білим кольорами оправ.
Іконічні моделі Ray-Ban
Відмінність Ray-Ban полягає у вдалому і реалістичному позиціонуванні бренда як такого, що задає тренди. Ікони стилю і світові селебретіс вибирають для себе Ray-Ban за якість, делікатне відчуття стилю та безпрецедентну функціональність.
Бренд визначає свої колекції як культові та іконічні: це справедливо, адже Ray-Ban вже поза часом і актуальний у найрізноманітніших іміджах.
Моделі, що змінили історію моди
Вайфарери і авіатори — це сонцезахисні окуляри, стійко пов’язані з іменем Ray-Ban. Їх використовують для впізнаваних образів, вони здобули визнання півсторіччя назад, а тепер представлені ще й у новому баченні.
Ще одна модель, яка закріпила за собою світову славу Ray-Ban, це окуляри Clubmaster. Їхня оригінальність — у виразній пластмасовій деталі, що повторює лінію брів. Ray-Ban Clubmaster неодноразово доповнювали образ актора Брюса Вілліса, засновника KFC полковника Сандерса і багатьох політичних діячів. Це був справжній успіх! А минулого року Ray-Ban Clubmaster стали модерновішими і сучаснішими в оновленому дизайні.
Як вибрати ідеальну модель Ray-Ban
Поціновувачі Ray-Ban відзначають у колекціях поєднання класичного дизайну з інноваційними рішеннями. Окуляри Ray-Ban чудово пасують і до спортивного стилю, і до сукні, і до casual або street style. Проте, яка ж модель ідеальна саме для вас?
При виборі враховуйте свій тип обличчя, розмір окуляра і форму оправи. Також візьміть до уваги наявність сертифіката якості, яким комплектується кожна оригінальна модель окулярів Ray-Ban.
До круглого обличчя пасують окуляри геометричних форм, як от Ray-Ban Wayfarer або Aviator. І навпаки, круглі та овальні окуляри дозволяють збалансувати пропорції квадратного чи прямокутного обличчя, тож спробуйте для себе Ray-Ban Clubmaster або Round.
Якщо у вас тип обличчя «трикутник», пасуватимуть сонцезахисні з акцентними заокругленими лінзами, як от Ray-Ban Hexagonal. Якщо у вас овальне обличчя, то вибрати окуляри буде найпростіше, адже до цієї форми пасують чи не всі оправи.
Сучасні колекції Ray-Ban
В сучасних модних тенденціях Ray-Ban зайняв таку нішу, де шанобливе ставлення до традицій поєднується з відкритістю до змін та інновацій. Зокрема, переосмислення торкнулося культових моделей Clubmaster та Wayfarer.
Серед модних трендів у 2024 році — особлива увага до геометричних форм, і це Ray-Ban Hexagonal. Також не втрачають у популярності оправи зрозумілої класичної форми, і це Ray-Ban Cat-eye, дещо видовжені й завужені, або вже неодноразово згадані Wayfarer.
Модними у 2024 також будуть максимально зрозумілі прямокутні форми: в колекціях Ray-Ban це, наприклад, RAY-BAN RB 2191 чи RAY-BAN RB 4395. Якщо ж ви прихильник обтічних форм, то вас порадують такі моделі у сучасних модних трендах, як авіатори RAY-BAN RB 2219 або прямокутні класичні RAY-BAN RB 4375.
Ray-Ban у поп-культурі
За всю свою історію Ray-Ban неодноразово ставав учасником мультимедійних співпраць, цей бренд просто обожнюють музичні фотографи та зіркові стилісти.
Вплив Ray-Ban на кіно та музику
У дизайні та настрої окулярів Ray-Ban відображено індивідуальність, рух і натхнення, прогрес і данину традиціям, сміливість думки і розуміння класики. Це неодноразово спонукало світових знаменитостей до використання окулярів у створенні непересічних образів та повсякденних зручних стилів.
Ray-Ban вибирають для себе ідоли рок-сцени Іггі Попп та Елвіс Костелло, гурти The Virgins та U2. Так само, цей бренд цікавий кумирам поп-культури, як от Майклу Джексону чи Мадонні.
Брендові окуляри вдало доповнюють образи екранних героїв і їх виконавців на червоних доріжках.
Ray-Ban як символ стилю
Актуальні рекламні кампанії в середмісті Нью-Йорка і Шанхая. Присутність у яскравих зіркових образах на обкладинках модних журналів. Продакт плейсмент у голлівудських фільмах та й просто влучне доповнення знаменитих іміджів. Це і не тільки перетворює популярний бренд на уособлення стилю.
Наразі сформоване розуміння, що Ray-Ban у гардеробі — це ознака хорошого смаку і відданості стилю.
Спадщина та сучасність Ray-Ban
Окуляри Ray-Ban — вже назавжди в історії та впевнено тримають лідерські позиції у категорії оптичних оправ і сонцезахисних окулярів. Як це стало можливим? Ймовірно, секрет у доречному застосуванні технологій на запит аудиторії, а щоб цей запит закріпити й розвинути, бренд ефективно підтримує зв'язок стилю з культурним життям.
Так, у свій час авіатори стали технологічним проривом, однак у наступні десятиріччя встановлені тренди були підхоплені зірковими особистостями і популяризовані у кіно, рекламі, музиці.
Сьогодні бренд експериментує з міцними технологічними матеріалами, як от термопластик чи карбон. І водночас підтримує інтерес до окулярів, взаємодіючи з рок- і поп-музикантами. Тож, немає сумніву, що Ray-Ban ще неодноразово дивуватиме і зацікавлюватиме своїх прихильників, і коли ви в числі таких, то придбати оригінальні й трендові окуляри Ray-Ban можете у зручній Люксоптиці або в інтернет-магазині.