Запис до лікаря
0
Вибране
Ви додали 0 товарів
0 0
Кошик
Ви додали 0 товарів на суму 0 грн
Иконка пользователя Мария
Відгук від користувача Мария

Покупала свои первые очки в Вашем магазине, который находится в Дрим Тауне. Осталась очень довольна!!! А все благодаря прекрасному специалисту Яковчук Елене. Она очень внимательна и тактична, помогла подобрать оправу, линзы ,все о них рассказала+ еще дала очень полезные рекомендации, которые мне сейчас помогают.

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Добрий вечір, Маріє! Цінуємо, що ви поділилися враженнями — радіємо, коли ви задоволені!

Иконка пользователя Виталия
Відгук від користувача Виталия

Доброго дня!
Користувалися послугами Люксоптики в місті Вишневому. Дуже зручно, що в нашому районі існують послуги апаратного лікування високого рівня. Сучасні та нові апарати допомагають досягти гарних результатів у профілактиці та лікуванні захворювань очей у дітей.
Хочу виразити щиру вдячність всьому колективу Люксоптики за доброзичливість. Професійний підхід лікаря, Ольги Михайлівни, допоміг пролікувати доньку-підлітка та обрати відповідні лінзи. Перебування в Люксоптиці було комфортним завдяки зусиллям персоналу, тому буде приємно повернутися до вас знову!
Так як ви залишаєтесь позитивно налаштовані, сподіваюсь, вам буде цікаво ознайомитися зі статтею «Умонастрій – ось що важливо!» на сайті jw.org.
Щиро бажаю вам вдячних та задоволених клієнтів!

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Добрий вечір, Віталія!<br> Нам дууууже приємно читати такі відгуки.<br> <br> Із задоволенням будемо чекати вас знову в мережі оптик - Люксоптика!

Иконка пользователя Наталья
Відгук від користувача Наталья

Реакція - швидка, маю надію, що дієва.
Єдине, що дівчина, котра дописувала замовлення і брала кошти - дуже чемна. Не знаю, хто телефонував із вибаченням, але до неї запитань немає. Мабуть, на ній і тримається той самий відділ в МагаМолі у Вінниці.

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Добрий день, Наталю! Вдячні за зворотний зв'язок. Працюємо, щоб наші клієнти завжди були задоволені!

Иконка пользователя Наталья
Відгук від користувача Наталья

М.Вінниця, Мегамолл
За годину до закриття зайшли за окулярами, хотіла зорієнтуватись в цінах, щось спробувати обрати. Вийшла лікар, хамовито відповідала. Відчитала як школярку, бо задавала багато запитань... Купувала перші окуляри, тому хотіла дізнатись різницю між лінзами, чи є смисл брати дорожчі. Відповідь "я ж вам сказала, що ваші лінзи 200 грн, то чого лізти далі"..
Шановні лікарі, консультанти! Я прийшла до вас з добрим настроєм придбати окуляри, взяти консультацію.. а що ви надаєте? Не маєте настрою, стомлені - не виходьте на роботу, візьміть день вихідного..
Шановні керівники, будь ласка, зверніть увагу. Немає аніякого бажання повертатись до вас..
За місяць до цього усі блогери міста рекламували саме вашу оптику.. мабуть, дарма)


Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Добрий день, Наталя!<br> Дякуємо за зворотний зв'язок.<br> <br> Нам дуже шкода що з вами трапилась така ситуація! <br> За вашим зверненням вже сформована скарга.<br> <br> Ваша Люксоптика!

Иконка пользователя Елена
Відгук від користувача Елена

Хочу выразить искреннюю благодарность коллективу Люксоптики (г. Днепр, пр. Яворницкого, 55), в первую очередь, врачу Надежде Яковлевне, мастеру Сергею и девочкам на ресепшн за быстрое и качественное выполнение заказа. Клиент я нервный, требовательный, совсем нелегкий в обслуживании; при этом считаю, что услуга была оказана на высшем уровне. Желаю сотрудникам успехов в их таком нужном труде и признания не только от заказчиков, но и начальства

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Добрий вечір, Олено! Як же нам приємно! Завжди раді бачити вас серед клієнтів

Иконка пользователя Юлія
Відгук від користувача Юлія

Добрый день!

На сайте делаю заказ первый раз. Из плюсов, в принципе, по процедуре заказа и оплаты все отлично.  
Из недостатков: хотелось бы понимать дату и время (хотя бы ориентировочно) при заказе на сайте. Когда планируется доставка? Если меня не устроит, то я закажу в другом месте.

И по работе операторов: если связь обрывается, то было бы неплохо перезванивать и договаривать важную информацию, а не клиент должен тратить время на дозвон и новому оператору объяснять суть вопроса по второму кругу.

Подводя итог вышесказанного, сделав заказ вечером вчера, я рассчитывала получить сегодня вечером линзы (как оптимистический прогноз), или хотя бы понимать, когда эта доставка будет, чтобы спланировать свое время ближайшие дни. К сожалению, я этой информацией так и не владею... :(((


Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Добрий вечір, Юліє! Вдячні за ваш відгук, нам дуже важливо отримувати зворотний зв'язок від клієнтів. Ми обов'язково візьмемо до уваги ваше зауваження. Працюємо, щоб наші клієнти завжди були задоволені!

Иконка пользователя Марина
Відгук від користувача Марина

Телефон головного менеджера напишiть будь ласка

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Добрий день, Марино!<br> Дякуємо за ваше звернення.<br> <br> Якщо у вас трапилась неприємна ситуація в оптиці, або є додаткові запитання - напишіть, будь ласка, ваш номер телефона і подробиці ситуації на пошту <a href="mailto:support@luxoptica.com.ua">support@luxoptica.com.ua</a> або у Директ соц.мереж: <a href="https://www.facebook.com/Luxoptica/">www.facebook.com/Luxoptica/</a><br> і <a href="https://www.instagram.com/luxoptica.ua/">https://www.instagram.com/luxoptica.ua/</a>.<br> <br> Також ви можете звернутись за номером телефону гарячої лінії - 0 800 30 98 97.<br> <br> Наш менеджер зв'яжеться з вами, щоб оперативно вирішити питання.<br> Ми працюємо, щоб наші клієнти завжди були задоволені!<br>

Иконка пользователя Алла
Відгук від користувача Алла

Хотілося б подякувати чудовому лікарю Катерині Володимирівні (м.Вишгород, вул.Шкільна).
На минулому тижні були у неї на огляді і  вражена професіоналізмом цього лікаря і всього персоналу.
Як результат замість одних окулярів я замовила дві пари,іще й по акційні ціні.Однозначно рекомедую Люксоптику у Вишгороді.

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Добрий вечір, Алло!<br> Ми цінуємо те, що ви поділились своїм досвідом.<br> <br> Нам дуже - дуже приємно читати такі відгуки.<br> <br> Ваша Люксоптика

Иконка пользователя Андрей
Відгук від користувача Андрей

Обидно за испорченное настроение и впечатление от сервиса Люксоптики.
Имея на руках подарочные сертификаты на сумму 2000 грн. решил заказать очки для работы в магазине на ул.Гришка (Киев). О том, что до 30.09 действует акция "очки+линзы+работа= 899грн." никто не заикнулся. В результате очки+ линзы+ работа=1540грн. Узнав об акции, через 1 час перезвонил через колл-центр в магазин. От молодого человека (сотрудника) выслушал
все : купили- обмену не подлежит;оплачено сертификатами - ни обмена, ни возврата; линзы в акционные оправы не влезут; линзы отдали в работу; об акции продавцы покупателю сообщать не обязаны и т.д. и т. п.
Ощущение, что тебя считают дуриком УЖЕ отдавшим свои деньги и поэтому даже не пытаются исправить проблему.<br>
А ведь все очень просто. Если бы об акции было сказано, я бы распорядился СВОИМ сертификатом на свое усмотрение: заказал бы очки жене (тоже клиенту Люксоптики), купил бы более дорогую оправу для постоянного использования, солнцезащитные очки в конце концов. <br>
P.s. К работе врача претензий нет .Все профессионально и ясно.

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Доброго ранку, Андрію!<br> Ми цінуємо кожен відгук клієнта, тому завжди готові вдосконалюватися та працювати над собою.<br> <br> Нам шкода, що вам довелось зіткнутись з даною ситуацією. Будемо вдячні, якщо ви напишете свій номер телефона на пошту <a href="mailto:support@luxoptica.com.ua">support@luxoptica.com.ua</a> або у Директ соц.мереж:<br>  <a href="https://www.facebook.com/Luxoptica/">www.facebook.com/Luxoptica/</a> і <br> <a href="https://www.instagram.com/luxoptica.ua/">https://www.instagram.com/luxoptica.ua/</a> для фіксації звернення.<br> <br> Ми працюємо, щоб наші клієнти завжди були задоволені!<br> <br>

Иконка пользователя Оксана
Відгук від користувача Оксана

Хочу поблагодарить Ирину, магазин Люксоптики ул.Заболотного 37. ТЦ “Аrt Mall” за внимание и индивидуальный подход к кажому клиенту! Лично для меня были отданы свои очки( совпало зрение) в пользование на месяц, тк улетала в другую страну, пока изготавливали доя моих новые линзы. Все четко подобрано, сделано в срок, каждый клиент для нее как старый, хороший друг к которому она относится с трепетом и любовью! Очень рекомендую Ирину!!!!

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Доброго ранку, Оксано!<br> Який приємний нашому серденьку відгук

Наличие товара в наших оптиках:
загрузка карты...
ЩЕ БІЛЬШЕ ЦІКАВИНОК ДЛЯ ВАС!
Підписуйтесь на нашу розсилку та дізнавайтеся першими про акції та знижки, новинки та трендові моделі. Тут тільки корисна інформація для краси та здоров’я ваших очей.