Запис до лікаря
0
Вибране
Ви додали 0 товарів
0 0
Кошик
Для безкоштовної доставки не вистачає 1200 грн
Ви додали 0 товарів на суму 0 грн
Иконка пользователя Дарина
Відгук від користувача Дарина

Досі була постійним покупцем, але через хамство та зневажливе ставлення персоналу 07.05.22 на вул. Незалежності у Івано-Франківську я більше нічого ніколи у вас покупати не буду.



Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Дарино, дякуємо за Ваш відгук! Нам важливо отримувати зворотний зв'язок від клієнтів.<br> Будемо дуже вдячні якщо Ви більш детально розповісте про ситуацію яка склалась в оптиці на пошту: support@luxoptica.com.ua<br> Також, вкажіть, будь ласка, Ваш контактний номер телефону. Це потрібно для фіксації звернення.

Иконка пользователя Катерина
Відгук від користувача Катерина

Була в Люксоптиці у Василькові. Якщо вам не терміново, то йдіть в іншу оптику. Вперше в житті вибирала окуляри, ніколи до того не ходила в них. Не розуміюсь в оправах нічого. Таке враження ніби їм не цікаво продати свій товар. Клієнтоорієнтованості нуль. Розповісти показати пояснити це не про консультанта. Вибирала оправу. Спілкування на межі грубості. В цю оправу не стане, чому, бо так. Купила тільки тому що було терміново. Лінзи замовлятиму в іншому місці, бо пояснити нормально, які лінзи не змогли називали торгові марки. Чесно не раджу. Була в Доктор Оптиці, всі ввічливі все розказують показують пропонують. Зовсім інший сервіс. Нажаль не знайшла для себе підходящу оправу, тому прийшлось шукати деінде. Ось на слово «деінде» цей заклад і потягне.




Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Катенрино, ми цінуємо кожен ваш відгук і завжди готові вдосконалюватися.<br> <br> Перепрошуємо за ситуацію, що сталася в оптиці та бажаємо розібратися.<br> Будемо вдячні, якщо ви продублюєте ваш номер телефона. Ми поспілкуємося з працівниками оптики та обов'язково надамо зворотний зв'язок.<br>

Иконка пользователя Марьян
Відгук від користувача Марьян

Хочу подякувати працівникам і компанії Люксоптика. Сервіс і добрі вчинки в часи війни дуже важливо! перед війною я залишив оправу для встановлення лінз в оптиці на вул.Хорива, дана оптика в час війни була закрита в КЦ сказали моніторити поки відкриється, проходили дні і тижні я і забув уже про цю оправу, але яке було здивування отримати дзвінок 23.04 що окуляри готові, можна забрати або можуть переслати НП, і я 26 отримую свої омріяну оправу! дякую ви молодці!


Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Мар'яне, раді бути корисними для кожного нашого клієнта! Дякуємо за високу оцінку нашої роботи.

Иконка пользователя Наталья
Відгук від користувача Наталья

Добрий день! Сьогодні спробувала замовити лінзи. В мене торіка і замовлення завжди були індивідуальні, тобто прийти і просто взяти з вітрини було неможливо. За цілий ранок стільки було сумних новин, але лінзи стали останньою краплею. Їх більше не продають по одному. Потрібно купити відразу шість штук, бо маю різні очі. А це майже 1700 гривень! Зараз, в той час, як підприємство майже не працює і зарплату я отримую мізерну, витратити 1700 грн за лінзи, які я, можливо, не встигну зносити, бо на дворі війна! І після мене їх ніхто у моїй сім'ї не зможе носити! Що це за ставлення до клієнтів! Я бачу, що кому війна, а кому мати рідна! Сумно так розчаровуватись і в людях, і в компаніях. Хочете нажитись, поки є час? Ви і раніше час від часу демонстрували неповагу до клієнтів в глобальному значенні, не місцевому. Але зараз це просто обурливо! Пишите, що даєте лінзи військовим? То просто напишіть, що до Вашого замовлення просимо доплатити ще 200 грн (як приклад), аби ми мали змогу забезпечити військових. Ні, вам аби набити кишені. Але війна закінчиться і Вас наздожене. Це я звертаюсь до керівництва компанії.





Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Доброго дня, Наталіє! Наразі Люксоптика має можливість продавати контактні лінзи лише упаковками згідно з домовленостями із нашими постачальниками. <br> З розумінням ставимося до ваших аргументів, однак зважте, будь ласка, що купуючи дві упаковки лінз із різними діоптріями, клієнт заощаджує у довгій перспективі. <br> Ціни на упаковки є вигіднішими, ніж на лінзи поштучно. До того ж, за таку покупку можна розрахуватися бонусами з картки лояльності та заощадити ще до 10%.

Иконка пользователя Юрий
Відгук від користувача Юрий

Сделал заказ 21.04.2022, прошли сутки, а заказ еще не отправили. Очень плохой сервис!



Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Добрий день, Юрію! Дякуємо за Ваш відгук, нам важливо отримувати зворотний зв’язок від клієнтів.<br> На жаль, у зв‘язку з ситуацією в країні на нашому складі працює обмежена кількість працівників.<br> Через велику навантаженість наш персонал не встигає оброблювати замовлення за один день. <br> Наразі обробка замовлень займає до трьох днів. <br> Перепрошуємо за тимчасові незручності!

Иконка пользователя Екатерина
Відгук від користувача Екатерина

Хотела выразить благодарность вашей компании за то, что так цените каждого клиента)
Я позвонила на горячую линию по поводу того, что с одной линзой после покупки были проблемы, она мешала в глазу и я заподозрила брак. Через несколько дней мне на почту отослали абсолютно новую линзу. Спасибо вам большое)

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Катерино, настільки добрий відгук — особлива наша цінність. Продовжуємо й надалі відповідати високим очікуванням.

Иконка пользователя Костянтин
Відгук від користувача Костянтин

Дякую керівництву Люксоптики за допомогу нашим захисникам ЗСУ і Нац . гвардії. За безкоштовну допомогу, консультації придбання окулярів і лінз.Окремо хотів подякувати в м.Кременчук Люксоптики працівникам нашим україночкам за допомогу дякую! Разом до Перемоги! Слава Україні! Героям Слава! Ви молоді!




Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Костянтине, цінуємо, що Ви поділилися враженнями — від такого відгуку в нас ніжно тьохкає в грудях

Иконка пользователя Марія
Відгук від користувача Марія

Мда все что могу сказать сервис жутко ухудшился особенно на ТРК "Проспект",  улица Гната Хоткевича г. Киев обслуживание там меня привело в ужас.
Приехала туда проверить зрения врач не смог подобрать, но тут я попыталась себя утешить тем что  просто привыкла к своему врачу расстроилась, но забыла.
Но то что они дальше выкинули просто что-то с чем-то. 
Заказала я там очки и линзы консультанты толком не смогли оформить, но слава Богу оформили дали чек я сразу заплатила за товар сказали ждать смс. Оно пришло через 7 дней я приехала на 8 день и говорю что вот пришла смс хочу забрать свой заказ, а мне сказали что нет заказа. На вопрос когда будет и почему мне пришло смс меня вообще послали, сказали ждать если вообще будет заказ. 
Это у Люкс оптики такое отношение к постоянным клиентам теперь? 
Мило ничего не скажешь.


Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Маріє, ми цінуємо кожен відгук клієнта, тому завжди готові вдосконалюватися та працювати над собою.<br> <br> Будемо вдячні, якщо Ви продублюєте свій номер телефона на пошту support@luxoptica.com.ua або у Дірект соц.мереж: www.facebook.com/Luxoptica/ і https://www.instagram.com/luxoptica.ua/. <br> Обов'язково поспілкуємося з оптикою та спробуємо розібратись в даній ситуації.

Иконка пользователя Лидия
Відгук від користувача Лидия

В Люксоптике в Амсторе г. Кременчуг отличный сервис и доброжелательный персонал! Ребята пошли мне на встречу в такое непросто время и очень быстро организовали доставку линз!
Была приятно удивлена.
Спасибо огромное)


Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Рады быть полезны для каждого нашего клиента! Спасибо за высокую оценку нашей работы

Иконка пользователя Виктория
Відгук від користувача Виктория

Добрый день! Вчера, 22 февраля, провела полчаса перед закрытыми роллетами магазина в "Сити Центр Котовский" (Одесса). С 20:00 до 20:30 магазин был закыт без указания причин, при графике работы до 22:00. Ушла, несолоно хлебавши.

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Добрый вечер, Виктория! Благодарим за обратную связь и стремимся как можно скорее разобраться в сложившейся ситуации. Напишите, пожалуйста, свой номер телефона и комментарий на почту support@luxoptica.com.ua. Наш менеджер свяжется с вами в ближайшее время, чтобы имея полную картину событий, по возможности помочь в решении данной ситуации.

Наличие товара в наших оптиках:
загрузка карты...
ЩЕ БІЛЬШЕ ЦІКАВИНОК ДЛЯ ВАС!
Підписуйтесь на нашу розсилку та дізнавайтеся першими про акції та знижки, новинки та трендові моделі. Тут тільки корисна інформація для краси та здоров’я ваших очей.