Запис до лікаря
0
Вибране
Ви додали 0 товарів
0 0
Кошик
Ви додали 0 товарів на суму 0 грн
Иконка пользователя Ольга
Відгук від користувача Ольга

Замовляла в магазині БФК LAKE PLAZA ,дуже сподобалось відношення консультантів,все було на вищому рівні),швидко ,зручно ,якісно,  ще зіграла в лотерею і виграла 30 процентів скидки-це було дуже приємно,тепер тільки в цьому магазині буду робити свої покупки.))колектив чудовий так тримати!!

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Цінуємо, що ви поділилися враженнями — від такого відгуку в нас ніжно тьохкає в грудях

Иконка пользователя Валентина
Відгук від користувача Валентина

Можливо комусь моя історія допоможе зберегти і нерви, і окуляри!

Залишаю свій відгук, щоб інші люди відразу йшли до гарного майстра, і не потрапили до такого, що окуляри вам лише пошкодить, як вийшло зі мною.

   Ситуація була в місті Харків.  
  Забравши замовлення, приміряю нові окуляри, щоб перевірити посадку. Бачу, що потрібно лише трохи підправити носоупори. Для цього вийшов майстер САША і почалось.... Вже с початку розмови в мене з'явилася підозра - краще не давати йому в руки мої дуже недешеві окуляри. Але ж сказали, що це майстер, тому вирішила повірити. Ойййй як я помилилась!!!!! Почав цей Саша пальцями носоупори на оправі туди-сюди рухати. "Міряйте" - впевнено сказав майстер Саша. Поміряла і окуляри мої  з'їхали зовсім вбік. Ще одна його спроба не змінила нічого. Далі він пішов з моїми окулярами до свого кабінету. Я швидко за ним з думкою "зараз зовсім зламає". Почав інструментом знову рухати носоупори. Знову міряю. І що маю? Окуляри сіли вниз, що очі мої аж зверху и вії торкаються лінз. Я просто  почала плакати! Ну, як так можна враз все пошкодити. Почав дивитись на квитанцію замовлення і з обуренням заявив: їх вам не я робив, от ідіть до майстра, який робив. Ой, страшно уявити ЯК він робить окуляри, якщо просто посадку не може підправити! Дівчина сказала адресу магазину, де працює майстер, який робив моє замовлення. Їду туди. Там майсер лише подивився на надіту оправу. Один-два і окуряри сіли рівно. Прошу ще зовсім трішечки вбік - зроблено. Потім прошу, щоб оправа ще трохи вище сиділа. Один рух і все ідеально. Сказати, що я щаслива це нічого не сказати. Звичайно мені захотілось написати відгук. Спитала дівчат магазину ім'я майстра. Звати його Павел.
   Ось так майстер Павло наче чарівною паличкою виправив КОСЯКИ майстра Саші, який наче сокирою познущався над моїми недешевими окулярами.
   "Майстер" (зрозуміло чому я взяла слово в лапки) Саша працює за адресою пр. Науки 41/43, а майстер Павло за адресою вул. Пушкінскька 26.
  
   Дуже дякую майстру Павлу за його професійність і тактичність.

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Валентино, дуже дякуємо, що поділилися вашою історією. Ми працюємо, щоб всі наші клієнти були задоволені, саме тому нам дуже важливо отримувати зворотний зв'язок від клієнтів - дослухаємося до нього і прагнемо ставати кращими для вас!

Иконка пользователя Олег
Відгук від користувача Олег

Повертаючись до відгуку, який я залишив декілька тижнів тому ( стосовно непорозуміння, яке виникло, з лінзами для роботи з комп‘ютером-ТЦ КінгКрос м. Львів), хочу подякувати адміністратору п. Марії, за позитивне та швидке вирішення ситуації. Все виправлено. Наступне замовлення окулярів відбудеться в Люксоптиці. Рекомендую!

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Дякуємо, що обираєте Люксоптику. Цінуємо, що саме ви — наш клієнт!

Иконка пользователя Дмитро
Відгук від користувача Дмитро

Дуже задоволений ставленням до ЗСУ. Зайшов до оптики по вулиці Олени Теліги, 11 та отримав повний спектр послуг.
Дівчата - молодці!

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Як же нам приємно читати такий відгук! Ви надихаєте нас бути ще кращими, кращими та кращими!

Иконка пользователя Юлія
Відгук від користувача Юлія

Доброго дня! Завітала сьогодні до однієї з оптик Києва і була дуже розчарована політикою мережі! Потрібно було купити контактні лінзи на місяць з різними показниками. У ВОЄННИЙ час в країні ви прийняли рішення продавати по 3 лінзи одного показника?! Серйозно? Очікуєте, що після такого матиму намір у вас їх і далі купляти?;) Тобто, щоб сьогодні, у ВОЄННИЙ час, коли людям ВАЖКО, щоб одягти лінзи, я мала купити 6 штук більш ніж за 2000 грн, замість 400?) Чекатиму коментар.


Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Добрий вечір, Юліє! Наразі Люксоптика має можливість продавати контактні лінзи лише упаковками. З розумінням ставимося до ваших аргументів, однак зважте, будь ласка, що купуючи дві упаковки лінз із різними діоптріями, клієнт заощаджує у довгій перспективі. Ціни на упаковки є вигіднішими, ніж на лінзи поштучно. До того ж, за таку покупку можна розрахуватися бонусами з картки лояльності та заощадити ще до 10%.

Иконка пользователя Мирослава
Відгук від користувача Мирослава

Вітаю, Люксоптико!

Користуюсь Вашими послугами уже дуже давно. Вже, напевне, можна сказати, що разом ми «..і в горі, і в радості…». Ви завжди класні та корисні. Навіть у перші місяці повномасштабного вторгнення не залишили без можливості бачити цей світ, працювали та допомагали військовим.

Сьогодні знову відвідала Вашу мережу, але не для купівлі нових лінз чи розчину, а для того, аби перевірити зір та надалі приходити до Вас за корисними покупками для своїх очей. Мене зустріли чудові продавці-консультанти, ввічливо провели до лікаря. Офтальмолог, до речі, у Вас прекрасна. Усе перевірили, підібрали, розказали. Визначили тактику та стратегію, аби рятувати зір.  

Водночас була річ, яка дуже і дуже засмутила. Те, що не хотілось бачити, навіть попри вдало підібрані лікарем лінзи, які відкрити новий погляд на цей світ. Мова зараз про російський алфавіт, який Ви досі використовуєте під час перевірки зору. Дуже сподіваюсь, що це все лише через якісь складні технічні нюанси, невідомі Вашим клієнтам. І дуже сподіваюсь, що скоро замість окупантської «ы» буде змога побачити красиві та тендітні «і» чи «ї».

Дуже чекатиму на зміни.



Добрий день, Мирославо!

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Мирославо, дякуємо за зворотний зв'язок, що допоможе нам стати кращими. Маємо, над чим працювати й далі, а ваша думка — найкраща мотивація!

Иконка пользователя Сергій
Відгук від користувача Сергій

Незважаючи на те, що частина 6 статті 27 Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної" вже набрала чинності, за замовчуванням відкривається версія сайту з російським інтерфейсом.
В відповіді на схожий відгук нижче ви стверджуєте, що все працює правильно, бо при відкритті сторінки з'являється модальне вікно з пропозицією обрати мову. Але:
1) На фоні сторінки з модальним вікно чітко видно російський інтерфейс, а вибір української мови насправді перенаправляє на шлях `/ua`. Що натякає на використання російської версії за замовчуванням
2) При використанні певних розширень для часткового блокування реклами модальне вікно не з'являється взагалі. В цьому випадку користувач бачить саме російський інтерфейс, бо він завантажується за замовчуванням. Так, використання певних розширень безумовно може змінювати очікувану роботу сайту, але, знову таки, ви під модальним вікном завантажуєте російську версію інтерфейсу.

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Для нас важливо надати кожному клієнту змогу обрати зручну мову інтерфейсу, саме тому вибір мови пропонується лише при першому візиті на наш сайт, далі - сайт завжди відкривається, за замовчуванням, саме тою мовою, яку обрав клієнт. Так, модальні вікна, як і інші типи сповіщень, можуть блокуватися певними розширеннями, в такому випадку клієнт має змогу обрати зручну мову за допомогою перемикача мов - і надалі, сайт за замовчуванням буде відображатися обраною мовою. Сергію, модальне вікно при першому візиті на наш сайт - це тимчасовий захід. Ми піклуємося про комфорт кожного нашого клієнта та працюємо для забезпечення якісного та зручного сервісу. Дякуємо за зворотний зв'язок, дослухаємося до нього і прагнемо ставати кращими для вас!

Иконка пользователя Поліна
Відгук від користувача Поліна

Щиро вдячна колективу оптики на Преображенській (м.Одеса), а особливо лікарю Олександрі Олександрівні Самариній за швидкий і якісний сервіс та професійну допомогу при виборі контактних лінз.
Лінзами задоволена, тепер тільки до вас) Дякую

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Як же нам приємно читати такий відгук! Ви надихаєте нас бути ще кращими, кращими і кращими!

Иконка пользователя Інна
Відгук від користувача Інна

Хочу подякувати персоналу оптики в м. Біла Церква на О. Гончара, 12 , професіоналізму лікаря Олени Володимирівни, яка порадила придбати нові контактні лінзи  , а також адміністатору Юлії , та й взагалі всьому колективу, завжди привітному і  усміхненому. Процвітання вашій компанії!)

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Дякуємо, що обираєте Люксоптику. Радіємо вашій достойній оцінці нашої роботи.

Иконка пользователя Володимир
Відгук від користувача Володимир

ваш сайт:
1. По запиту в гугл "люксоптика" видається російською
2. Вантажить головну сторінку / – російською. Українська версія на сторінці /ua (порушення закону про забезпечення функціонування української мови як державної)
3. Селектор мов взагалі не працює. Доводиться вводити руками /ua

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Володимире, дякуємо за ваш відгук. Відображення пошукового запиту в гугл - залежить від мови вводу, відповідно якщо запит звучить українською "пошук Люксоптика" - інформація відображається українською мовою. Ми перевірили коректність роботи сайту: завантаження головної сторінки за замовчуванням - це модальне вікно українською, яке пропонує обрати зручну мову інтерфейсу, далі сайт відображається відповідно до обраної мови, перемикач мов на сайті, теж, працює. Для нас важливо щоб кожному клієнту було зручно користуватись нашим сайтом, саме тому ми надаємо можливість кожному самостійно обрати комфортну та зручну мову інтерфейсу. У випадку якщо у вас сайт відображається тільки російською не залежно від обраної мови чи не спрацьовують перемикачі мов, варто перевірити налаштування вашого браузера та почистити кеш.

Наличие товара в наших оптиках:
загрузка карты...
ЩЕ БІЛЬШЕ ЦІКАВИНОК ДЛЯ ВАС!
Підписуйтесь на нашу розсилку та дізнавайтеся першими про акції та знижки, новинки та трендові моделі. Тут тільки корисна інформація для краси та здоров’я ваших очей.