Відгуки
Добрий день, Оксано! Наразі ми маємо можливість реалізувати контактні лінзи лише упаковками.. З розумінням ставимося до вашої ситуації, а також звертаємо вашу увагу, що купуючи дві упаковки лінз із різними діоптріями, клієнт заощаджує у довгій перспективі, оскільки ціни на упаковки є вигіднішими, ніж на лінзи поштучно. До того ж за таку покупку можна розрахуватися бонусами з картки лояльності та заощадити ще до 10%
При оформленні замовлення онлайн всі наші клієнти мають змогу користуватись бонусною карткою. Для цього необхідно увійти в особистий кабінет та додати картку за номером телефона, на який вона оформлена, або за номером картки. Звертаємо вашу увагу - бонусною карткою не можна скористатись при замовленні акційного товару.
Доброго дня! Відгук за лікаря з відділення в Софіївській Борщагівці у торгівельному центрі Європарк! Лікар - ХАМЛО, яка не вміє спілкуватися з клієнтами-пацієнтами, кричіть на відвідувачів, за декілька хвилин « люксоптика» втратила клієнтів, які могли залишити й пошти й гарний відгук! Будь ласа, навчіть ваших працівників спілкуватися з клієнтами! Дівчинка консультант - молодець , все гарно радила, допомогла підібрати оправу, але «хамло» звело нанівець усі її старання!
PS: лікарку називаю так ціленаправлено, адже іншого синоніма до її роботи та відношення підібрати не можливо!
Добрий день, Валеріє! Дякуємо за зворотний зв'язок.. Прагнемо детальніше розібратися у ситуації та виправити вашу думку про наш сервіс. Допоможіть, будь ласка, нам це зробити: напишіть свій номер телефону та коментар на пошту support@luxoptica.com.ua.
Була сьогодні 16.08.2022 в оптиці в м. Запоріжжя (Сіті Мол) Прийшла з ціллю проконсультуватись, які лінзи зараз є , чим вони відрізняються , яка ціна ( так як вже в своїх окулярах не бачу). Отримала не внятну відповідь , що є така така і така фірма , всі дуже класні, говорю я не знаю фірм мені це нічого не пояснює. Почала сама уточнювати скільки лінз в коробці, яка ціна. Мені швидко відповіли по тикавши на корочки на вітрині ( при тому, що я попередила, що туди я взагалі не бачу). Виходить, що я повинна сама проаналізувати ринок і прийти до вас, просто залишити гроші без консультації???? Так собі помічники у вас там.
Єкатерино, дякуємо за зворотний зв'язок і зробимо все можливе, щоб найскоріше розібратись у ситуації. Повідомте, будь ласка, свій номер телефону на пошту support@luxoptica.com.ua для фіксації звернення та отримання зворотного зв'язку.
Дуже хороший інтернет-магазин , який має помірковані ціни, Акції та знижки ! Хочу відмітити особливо приємний та відповідальний обслуговуючий персонал . З власного досвіду кажу , що могла неодноразово "крутити голови" при цьому все вирішувалось з порозумінням . РЕКОМЕНДУЮ!!!
Щиро дякуємо за ваш відгук! Радіємо, що ви наш клієнт
Замовляла лінзи для тактичних окуляр в оптиці на вул. Будівельників для рідного брата. Дуже вдячна дівчатам працівникам за гарне обслуговування. Вони дуже ввічливі і милі.
Також хочу подякувати власникам Люкс оптики за те, що безкоштовно надають лінзи для воєннослужбовців.
Безмежно дякуємо за високу оцінку роботи Люксоптики
Щиро дякуємо за відгук! Радіємо можливості піклуватися про ваш зір.
Киев, ТЦ Лавина…Каждый раз прихожу в Люксоптику, отношение хамское. Управляющая, всегда, «облизывает» более выгодного клиента, а на обычного человека внимания 0. Больше ходить не собираюсь. На вопрос: продаёте ли Вы контактные линзы поштучно? Ответила: только по 3 штуки, типа военное время у них.
Вікторіє, прагнемо детальніше розібратися у ситуації та виправити вашу думку про наш сервіс. Допоможіть, будь ласка, нам це зробити: напишіть свій номер телефону на пошту support@luxoptica.com.ua. Наш менеджер зв'яжеться з вами, щоб дізнатися більше про випадок, що стався. Наразі контактні лінзи реалізуються упаковками в усії мережі наших оптик та при замовленні онлайн.
Кожна людина в різний для себе час стикається с тим, що потрібно за допомогою окулярів покращити своє бачення навколишнього світу, так трапилось і зі мною. Звернутись за допомогою вирішила в Люксоптику на Соборній вулиці в місті Кременчук. Зайшла за консультацією і була дуже приємно вражена професіоналізмом консультантів та докторів. Підібрали оправу, лінзи та основне, змогли психологічно налаштувати на носіння окулярів. А цей мій перший досвід! Дякую за підтримку і розуміння клієнтів! Бажаю Вам всім миру і добра!
Настільки добрий відгук — особлива наша цінність. Продовжуємо й надалі відповідати високим очікуванням.
Дуже поганий сервіс!
Знайшов окуляри на сайті Люксоптика, які мені сподобались. Зателефонував на гарячу лінію для того щоб спитати про наявність. Консультант взяв паузу щоб точно з’ясувати чи є вони у наявності. Зателефонував мені за 30 хвилин і підтвердив, що вони є у наявності і ми можемо оформити заявку. Після того як я назвав усі необхідні дані, консультант підтвердив, що оформив замовлення і за два дні вони надійдуть до відділення нової пошти. Наступного дня я побачив, що окуляри досі знаходяться на сайті як в наявності, хоча вони були в одному екземплярі. Я зателефонув знову на гарячу лінію та озвучив своє занепокоєння про те, що я замовив окуляри, а вони досі у вільному доступі. На що консультант мене запевнила, що вона бачить моє замовлення, що посилка вже формується, немає про що хвилюватись і навіть надіслала мені номер ТТН. Але через кілька годин мені зателефонували з гарячої лінії і сказали, що нажаль мої окуляри були продані комусь іншому. Просте питання, навіщо робити гарячу ліню, надавати клієнтам якусь інформацію, щось з’ясовувати і потім робити бронювання чи замовлення якщо це все одно ні до чого не призводить? Все одно окуляри може купити хтось інший незважаючи на резерв. Дуже дивний сервіс та підхід до роботи.
Юрію, нам дуже шкода, що трапилася така ситуація, приносимо вибачення та прагнемо якнайшвидше вирішити дане питання. Допоможіть, будь ласка, нам це зробити: напишіть свій номер телефону на пошту support@luxoptica.com.ua. Наш менеджер зв'яжеться з вами, щоб дізнатися більше про випадок, що стався.
- Львів, просп. Свободи, 33 0 800 30 98 97 пн-нд 10:00-20:00/ Працюємо з генератором, безперебійно
- Львів, пр-т Тараса Шевченка, 3 0 800 30 98 97 пн-нд 10:00-20:00/ Працюємо з генератором, безперебійно
- Львів, Пустомитівський р-н, с. Сокільники, вул. Стрийська, 30 ТРЦ «King Cross Leopolis» 0 800 30 98 97 пн-нд 10:00-21:00/ Працюємо з генератором, безперебійно
- Львів, вул. Під Дубом, 7-Б, ТРЦ «Форум Львів» 0 800 30 98 97 пн-нд 10:00-21:00/ Працюємо з генератором, безперебійно
- Львів, вул. Кульпарківська, 226a, ТРЦ "Victoria Gardens", центральний атріум 0 800 30 98 97 пн-нд 10:00-21:00/ Працюємо з генератором, безперебійно
- Львів, вул. Княгині Ольги, 106, ТЦ «ЦУМ» 0 800 30 98 97 пн-пт 10:00-20:00, сб 10:00-19:00, нд 11:00-19:00
- Львів, просп. Чорновола, 57 0 800 30 98 97 пн-сб 10:00-19:00, нд 10:00-18:00/ Працюємо з генератором, безперебійно
- Львів, пр-т. Червоної Калини, 36, ТЦ «Шувар» 0 800 30 98 97 пн-нд 10:00-20:00/ Працюємо з генератором, безперебійно
- Львів, вул. Гетьмана Мазепи, 1Б, СТРЦ "SPARTAK" 0 800 30 98 97 пн-нд 10:00-21:00/ Працюємо з генератором, безперебійно
- Львів, пр-т Червоної Калини, 60, ТЦ «Арсен» 0 800 30 98 97 пн-нд 10:00-19:00/ Працюємо з генератором, безперебійно
- Львів, вул. Залізнична, 7 0 800 30 98 97 пн-нд 10:00-18:00/ Працюємо з генератором, безперебійно
- Львів, вул. Стрийська, 45a, ТРЦ ЛАЗ 695 0 800 30 98 97 пн-нд 10:00-19:00/ Працюємо з генератором, безперебійно