Запис до лікаря
0
Вибране
Ви додали 0 товарів
0 0
Кошик
Для безкоштовної доставки не вистачає 1200 грн
Ви додали 0 товарів на суму 0 грн
Иконка пользователя Наталя
Відгук від користувача Наталя

Ми замовили дистанційно окуляри з-за кордону, в Одесі, відділення по вул. Ак. ФІлатова 32. Окуляри зробили чудово, відмінна оправа та лінзи. Сьогодні ми отримали посилку - окуляри підійшли і носитимуться із задоволенням!

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Настільки добрий відгук — особлива наша цінність. Продовжуємо й надалі відповідати високим очікуванням.

Иконка пользователя Аліна
Відгук від користувача Аліна

Була у люксоптиці в глобусі минулого тижня, у магазині приємна атмосфера, привітний персонал, гарний вибір оправ!  Давно вибираю і ось нарешті відбулося! Консультувала дівчина Ілона, все доступно пояснила, допомогла підібрати оправу та лінзи, залишилася дуже задоволена обслуговуванням!

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Безмежно вдячні за чудовий відгук!  Тішимося, коли ви задоволені. Завжди-завжди чекаємо вас в Люксоптиці!

Иконка пользователя George
Відгук від користувача George

Написал в саппорт и оперативно консультацию и данные по рецепту/диагностике зрения. Очень удобно и мило. Ольге респект, компании благодарность.

Регулярно заказываю линзы, доволен чёткостью и внимательностью к деталям


Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Спасибо, что выбираете Люксоптику. Радуемся вашей достойной оценке нашей работы

Иконка пользователя Світлана
Відгук від користувача Світлана

Отримала задоволення від візиту до Люксоптики, що знаходиться у квадраті на вул Гната Юри в Києві.  Дуже професійно ,  у закладі панує атмосфера доброзичливості, поваги до клієнта і його потреб.  Швидко і приємно вирішила свої питання з ремонту  та вибору ще одних окулярів.  Отримала корисні поради як підтримувати окуляри в гарному стані. Дякую Вам співробітники цього філіалу!!!!!

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Настільки добрий відгук — особлива наша цінність. Продовжуємо й надалі відповідати високим очікуванням.

Иконка пользователя Ольга
Відгук від користувача Ольга

Замовляла в магазині БФК LAKE PLAZA ,дуже сподобалось відношення консультантів,все було на вищому рівні),швидко ,зручно ,якісно,  ще зіграла в лотерею і виграла 30 процентів скидки-це було дуже приємно,тепер тільки в цьому магазині буду робити свої покупки.))колектив чудовий так тримати!!

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Цінуємо, що ви поділилися враженнями — від такого відгуку в нас ніжно тьохкає в грудях

Иконка пользователя Валентина
Відгук від користувача Валентина

Можливо комусь моя історія допоможе зберегти і нерви, і окуляри!

Залишаю свій відгук, щоб інші люди відразу йшли до гарного майстра, і не потрапили до такого, що окуляри вам лише пошкодить, як вийшло зі мною.

   Ситуація була в місті Харків.  
  Забравши замовлення, приміряю нові окуляри, щоб перевірити посадку. Бачу, що потрібно лише трохи підправити носоупори. Для цього вийшов майстер САША і почалось.... Вже с початку розмови в мене з'явилася підозра - краще не давати йому в руки мої дуже недешеві окуляри. Але ж сказали, що це майстер, тому вирішила повірити. Ойййй як я помилилась!!!!! Почав цей Саша пальцями носоупори на оправі туди-сюди рухати. "Міряйте" - впевнено сказав майстер Саша. Поміряла і окуляри мої  з'їхали зовсім вбік. Ще одна його спроба не змінила нічого. Далі він пішов з моїми окулярами до свого кабінету. Я швидко за ним з думкою "зараз зовсім зламає". Почав інструментом знову рухати носоупори. Знову міряю. І що маю? Окуляри сіли вниз, що очі мої аж зверху и вії торкаються лінз. Я просто  почала плакати! Ну, як так можна враз все пошкодити. Почав дивитись на квитанцію замовлення і з обуренням заявив: їх вам не я робив, от ідіть до майстра, який робив. Ой, страшно уявити ЯК він робить окуляри, якщо просто посадку не може підправити! Дівчина сказала адресу магазину, де працює майстер, який робив моє замовлення. Їду туди. Там майсер лише подивився на надіту оправу. Один-два і окуряри сіли рівно. Прошу ще зовсім трішечки вбік - зроблено. Потім прошу, щоб оправа ще трохи вище сиділа. Один рух і все ідеально. Сказати, що я щаслива це нічого не сказати. Звичайно мені захотілось написати відгук. Спитала дівчат магазину ім'я майстра. Звати його Павел.
   Ось так майстер Павло наче чарівною паличкою виправив КОСЯКИ майстра Саші, який наче сокирою познущався над моїми недешевими окулярами.
   "Майстер" (зрозуміло чому я взяла слово в лапки) Саша працює за адресою пр. Науки 41/43, а майстер Павло за адресою вул. Пушкінскька 26.
  
   Дуже дякую майстру Павлу за його професійність і тактичність.

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Валентино, дуже дякуємо, що поділилися вашою історією. Ми працюємо, щоб всі наші клієнти були задоволені, саме тому нам дуже важливо отримувати зворотний зв'язок від клієнтів - дослухаємося до нього і прагнемо ставати кращими для вас!

Иконка пользователя Олег
Відгук від користувача Олег

Повертаючись до відгуку, який я залишив декілька тижнів тому ( стосовно непорозуміння, яке виникло, з лінзами для роботи з комп‘ютером-ТЦ КінгКрос м. Львів), хочу подякувати адміністратору п. Марії, за позитивне та швидке вирішення ситуації. Все виправлено. Наступне замовлення окулярів відбудеться в Люксоптиці. Рекомендую!

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Дякуємо, що обираєте Люксоптику. Цінуємо, що саме ви — наш клієнт!

Иконка пользователя Дмитро
Відгук від користувача Дмитро

Дуже задоволений ставленням до ЗСУ. Зайшов до оптики по вулиці Олени Теліги, 11 та отримав повний спектр послуг.
Дівчата - молодці!

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Як же нам приємно читати такий відгук! Ви надихаєте нас бути ще кращими, кращими та кращими!

Иконка пользователя Юлія
Відгук від користувача Юлія

Доброго дня! Завітала сьогодні до однієї з оптик Києва і була дуже розчарована політикою мережі! Потрібно було купити контактні лінзи на місяць з різними показниками. У ВОЄННИЙ час в країні ви прийняли рішення продавати по 3 лінзи одного показника?! Серйозно? Очікуєте, що після такого матиму намір у вас їх і далі купляти?;) Тобто, щоб сьогодні, у ВОЄННИЙ час, коли людям ВАЖКО, щоб одягти лінзи, я мала купити 6 штук більш ніж за 2000 грн, замість 400?) Чекатиму коментар.


Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Добрий вечір, Юліє! Наразі Люксоптика має можливість продавати контактні лінзи лише упаковками. З розумінням ставимося до ваших аргументів, однак зважте, будь ласка, що купуючи дві упаковки лінз із різними діоптріями, клієнт заощаджує у довгій перспективі. Ціни на упаковки є вигіднішими, ніж на лінзи поштучно. До того ж, за таку покупку можна розрахуватися бонусами з картки лояльності та заощадити ще до 10%.

Иконка пользователя Мирослава
Відгук від користувача Мирослава

Вітаю, Люксоптико!

Користуюсь Вашими послугами уже дуже давно. Вже, напевне, можна сказати, що разом ми «..і в горі, і в радості…». Ви завжди класні та корисні. Навіть у перші місяці повномасштабного вторгнення не залишили без можливості бачити цей світ, працювали та допомагали військовим.

Сьогодні знову відвідала Вашу мережу, але не для купівлі нових лінз чи розчину, а для того, аби перевірити зір та надалі приходити до Вас за корисними покупками для своїх очей. Мене зустріли чудові продавці-консультанти, ввічливо провели до лікаря. Офтальмолог, до речі, у Вас прекрасна. Усе перевірили, підібрали, розказали. Визначили тактику та стратегію, аби рятувати зір.  

Водночас була річ, яка дуже і дуже засмутила. Те, що не хотілось бачити, навіть попри вдало підібрані лікарем лінзи, які відкрити новий погляд на цей світ. Мова зараз про російський алфавіт, який Ви досі використовуєте під час перевірки зору. Дуже сподіваюсь, що це все лише через якісь складні технічні нюанси, невідомі Вашим клієнтам. І дуже сподіваюсь, що скоро замість окупантської «ы» буде змога побачити красиві та тендітні «і» чи «ї».

Дуже чекатиму на зміни.



Добрий день, Мирославо!

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Мирославо, дякуємо за зворотний зв'язок, що допоможе нам стати кращими. Маємо, над чим працювати й далі, а ваша думка — найкраща мотивація!

Наличие товара в наших оптиках:
загрузка карты...
ЩЕ БІЛЬШЕ ЦІКАВИНОК ДЛЯ ВАС!
Підписуйтесь на нашу розсилку та дізнавайтеся першими про акції та знижки, новинки та трендові моделі. Тут тільки корисна інформація для краси та здоров’я ваших очей.