Запис до лікаря
0
Вибране
Ви додали 0 товарів
0 0
Кошик
Для безкоштовної доставки не вистачає 1200 грн
Ви додали 0 товарів на суму 0 грн
Иконка пользователя Kamila
Відгук від користувача Kamila

Вирішила залишити відгук, бо мене переповнюють емоції!

По-перше, хочу сказати про клієнтоорієнтованість кожного з філіалів Люксоптики. Дуже уважні та привітні працівники, завжди приділяють стільки часу, скільки потрібно. Кожен клієнт 100% у надійних руках. Всі мають високий рівень кваліфікації, аби задовольнити будь-який запит.

По-друге, я хочу поділитися власним досвідом про те, що перевірити зір та підібрати лінзи саме тут - краща моя ідея. У мене раніше, як і багатьох, був стереотип, що перевіряти зір та виписувати рецепт на окуляри найкраще десь у клініці. Але, як показав мій досвід, це лише стереотип. Сьогодні в Люксоптиці працюють висококваліфіковані лікарі, які постійно підвищують свою кваліфікацію, зокрема, саме в цій сфері. Довіритися їм - попасти в надійні руки.

По-третє, дуже вдячна за виявлення моєї проблеми (чого у досить відомих клініках не зробили) та такий складний підбір лінз! Сьогодні я дізналася, як виглядає навколишній світ насправді.

Посилаю промені добра та любові!!!

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Щиро вдячні за ваш відгук! Такі відгуки, як ваш, неймовірно нас радують. Повертайтеся до Люксоптики знову!

Иконка пользователя Svіtlana
Відгук від користувача Svіtlana

Вирішила Залишити відгук про своє Незадоволення.
Записалась на прийом до лікаря по адресі Харківське шосе 2.
- моє не задоволення - Лікар і інші співробітники Спілкуються " Ворожою мовою " для нас.
Не вже їм приносить задоволення, що всі люди ( а їх було багато за час який я знаходилась там), спілкуються українською, а вони Російською.
Прийміть Рішення - стосовно мови спілкування.
В мене немає бажання заходити туди де не знають рідної мови.

- а також інша проблема - Лікар некоректно підібрала лінзи.
Мені довелось повертатись і все змінювати.  

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Вітаємо! Ми дуже цінуємо зворотний зв'язок від клієнтів і беремо в роботу кожен відгук, роблячи все можливе для вирішення неприємних ситуацій. Ми зафіксуємо ваше звернення та обов'язково проведемо розмову з персоналом, щоб клієнт отримував якісний сервіс та залишався задоволеним придбаним товаром. 

Иконка пользователя Олександр
Відгук від користувача Олександр

Вся родина відвідує Люксоптику на Преображенській, 58.
Дуже задоволені спілкуванням із співробітниками, їх високим професійним рівнем. Рекомендуємо всім!!!
З повагою)

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Щиро дякуємо за ваш відгук!

Иконка пользователя Володимир
Відгук від користувача Володимир

Вдруге відмовляють в прийомі лікаря, хоча залишається 10-15 хв до кінця робочого дня. А потрібно виміряти, які лінзи потрібно, бо не пам’ятаю точно. Процедура швидка, але ніхто не хоче працювати під кінець робочого дня.


Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Дякуємо за зворотний зв'язок! На послугу підбора рецепта на окуляри та перевірку гостроти зору відведено від 30 до 60 хв. У послугу включена консультація лікаря, авторефрактометрія, перевірка гостроти зору та підбір рецепта. Лікар має провести повноцінний огляд, якщо ви бажаєте скористатись послугою. Тому для вашого комфорту ми рекомендуємо завчасно оформлювати запис до нашого лікаря-офтальмолога. Таким чином лікар, у свій робочий час, проведе детальний огляд, підбере точні діоптрії для оптичних лінз, а також проконсультує та надасть за необхідністю рекомендації. Оформити запис до лікаря ви можете написавши нам на поштуsupport@luxoptica.com.ua.

Иконка пользователя Богдана
Відгук від користувача Богдана

Дуже вдячна й хочу лишити максимально хороший відгук магазину в ТЦ Городок й персонально Тетяні. Звертаюсь вже втретє й щоразу найкращий досвід. Окуляри почала носити лише рік назад, нічого не розуміючи ні про астигматизм, ні про оправу яку б я хотіла. Все пояснили, показали, відповіли на десятки моїх питань. За рік я вмудрилась зруйнувати одні зі своїх окулярів, будучи при цьому в поїздці. Віддалено мені допомогли замовити й виготовити нові. Й поки я повернулась, то вже мала готову нову пару. За то безмежна дяка! Лишилось тепер освоїти ще й лінзи

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Безмежна радість від вашого відгуку! Дяк-дяк вам за нього

Иконка пользователя Юлія
Відгук від користувача Юлія

Хочу поділитися враженням щодо свого візиту до відділення Люксоптіки за адресою: Дніпровська наб. Рівер Молл.                                                      Одним словом - я в захваті. Ввічливе ставлення, профессіоналізм як з боку лікаря Тарраф Таммам Сулеймановича  так і консультанта Людмили. Дуже швидко та  ефективно було розв'язано мої проблеми. Обов'язково звернуся ще не раз. Дякую.

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Вітаємо! Вдячні за такий відгук, нам завжди приємно отримувати такий зворотний зв'язок, а ще більше – радувати вас. Обов'язково передамо ваш відгук колективу оптики! З нетерпінням чекаємо знову у Люксоптиці.

Иконка пользователя Валентина
Відгук від користувача Валентина

Добрий день. З віком в мене зір ставав гіршим, але відвідування окуліста все відкладала. Коли я зрозуміла, шо пора, постало питання куди звернуться. І ось подруга моєї дочки порекомендувала відділення Люксоптики за адресую Київ, пр-т Перемоги, 89-А, бо вона клієнтка саме цієї Оптики, і хоча для мене це було не зовсім поруч, таки поїхала. І ось я отримала замовленні окуляри чим дуже задоволена. По-перше, мені сподобалася сама консультація з лікарем Хомчук Катериною, де тобі доступним язиком розповіли, що з зором, що треба робити. Зрозуміло, що професіоналізм я оцінити не можу, але як споживач послуги - я в захваті.

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Раді бути корисними для кожного нашого клієнта! Дякуємо за високу оцінку нашої роботи.

Иконка пользователя Алла
Відгук від користувача Алла

Доброго дня! Купила лінзи MY,   спокусила акція. Довго вагалась, чи писати відгук, вирішила написати. Для тих, хто не лінується, а може кожного дня знімати лінзи, після денного ношення, вони нормальні і ніякого дискомфотрту не визивають.  Але сталось так, що я не зняла лінзи на ніч, а була в них два дні, в результаті на вечір другого дня наче пелена на очах. Знімати важко, наче приклеєні до очей. Думала з економити, але не вийшло, тому що додатковий розхід на розчині.  Прийдеться чотири місяці користуватися цими лінзами без задоволення. Шкода що не можна їх обміняти на ті, в яких комфортно.


Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Алло, підбір контактних лінз дуже індивідуальний. Дані лінзи розраховані на денний режим носіння, та їх обов'язково рекомендується знімати на ніч. Матеріал та особливості даних лінз не передбачають сон у лінзах. Якщо не дотримуватися рекомендацій що до використання, ви можете відчувати дискомфорт, сухість та печіння. А також підвищується ризик потрапляння інфекції в очі. Для підбора та заміни контактних лінз рекомендуємо звертатись до лікаря-офтальмолога. Лікар, враховуючи ваші індивідуальні особливості, допоможе підібрати лінзи, що підійдуть саме вам, а також розповість про всі особливостями використання лінз. Безпечніше всього довіритись досвіду спеціаліста.

Иконка пользователя Maksym
Відгук від користувача Maksym

Погане ставлення персоналу до покупця. Зверхнє відношення, поки не заплатиш грошей. Не вкладаються у термін виконання замовлення.

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Добрий день! Прагнемо детальніше розібратися у ситуації та виправити вашу думку про наш сервіс. Напишіть, будь ласка, в якій саме оптиці ви зіткнулись з неякісним обслуговуванням та номер телефону на який оформлена ваша карта Люксоптики нам пошту support@luxoptica.com.ua. Ми зафіксуємо ваше звернення та обов'язково розберемося в даній ситуації.

Иконка пользователя Ольга
Відгук від користувача Ольга

Багато років замовляємо окуляри в Люксоптиці. Завжди задоволені і роботою лікарів, що проводять діагностику зору, і роботою майстрів. Останні окуляри з прогресивною лінзою довго не могла наважитися, але все як завжди  на рівні,  швидко одаптувалася, тепер без потреби кілька  окулярів. Дякую Люксоптиці за якісну роботу і дбайливе  ставлення до  клієнтів.

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Нам дуже приємно, що ви поділилися своїм досвідом та історією використання лінз. Носіть із задоволенням та дивіться на світ по-новому.

Наличие товара в наших оптиках:
загрузка карты...
ЩЕ БІЛЬШЕ ЦІКАВИНОК ДЛЯ ВАС!
Підписуйтесь на нашу розсилку та дізнавайтеся першими про акції та знижки, новинки та трендові моделі. Тут тільки корисна інформація для краси та здоров’я ваших очей.