Запис до лікаря
0
Вибране
Ви додали 0 товарів
0 0
Кошик
Для безкоштовної доставки не вистачає 1200 грн
Ви додали 0 товарів на суму 0 грн
Иконка пользователя Белевский Артем
Відгук від користувача Белевский Артем

Кідалово! Придбав лінзи за акцією 30+10, прислали тільки 30 лінз

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Добрий день, Артем! Акція діє за умови наявності акційного товару. За Вашим замовленням подарунковий товар був вже відсутній. Саме тому при оформленні замовлення Ви змогли використати на нього Ваші бонуси. (На акційний товар згідно бонусної програми бонуси не розповсюджуються).

Иконка пользователя Yehor
Відгук від користувача Yehor

Якщо треба консутьтація лікаря офтальмолога, то це однозначно не сюди!!! Попав на діагностику до Цикалюк Галини Миколаївни за адресою: м. Львів, вул. Стрийська, 45. Отримав годину хамського відношення і впарювання не потрібного товару. З перших хвилин, хотілось встати і піти. Добре підкреслело мені "професіоналізм спеціаліста" її фраза:  "Якщо переношуєш лінзи, то бачиш все навколо, як через брудне вікно, а з новими - як через помите." (А хто носить лінзи, як і я, вже тривалий час, знають, який це брєд) І це було її єдиним аргументом, чому не можна переношували лінзи. Ні слова про гіпоксію ока та інших нормальних аргументів, які зазвичай надають кваліфіковані лікарі. Але найбільше мене вразило її хамське відношення. Окрім всього іншого, це місце, куди люди приходять з різним зором, іноді і з дуже поганим, і одразу в лінзах, і для якісного обстеження само собою, що ці лінзи десь треба зняти. Тут пацієнту для всього дається маленький стільчик, на якому він має і речі свої скласти, і сам сісти, і якось лінзи на колінках знімати/вдягати. На вокзалі і то зручніше. СТОЛА ЛІКАРА ТОРКАТИСЬ НЕ МОЖНА!!! Про це Галина Миколаївна наголошує при кожному контакту з її столом. І постійне підгоняння мене. Не я ж такі часові рамки виставляю, лікар сам виділив стільки часу. Якщо треба на цю процедуру білше часу виділяти, то виділяйте одразу. Навіщо потім ганяти пацієнта, примовляючи, що в тебе ще наступний зараз буде?.. Розповісти про цей мій візит до "офтальмолога" я міг би ще дуже багато. Але думаю цього вже достатньо, щоб обрати іншого спеціаліста і більш зручне місце. Цього разу ЛЮКСОПТИКА мене здивувала. Більше 15 років користуюсь лінзами, дуже багато замовлень робив саме в ЛЮКСОПТИЦІ і завжди був задоволений. А поканий відгук, взагалі перший раз в житті пишу, так як розумію, що в людини всяке може бути, а я міг просто не в той день попасти або щось ще. Але коли лікар офтальмолог знущається над людиною з поганим зором, це вже не можна так просто лишати. Це вже ні в які рамки, на мою думку.

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Дякуємо Вам за зворотний зв'язок! Нам дуже шкода, що сталась така неприємна ситуація, адже ми працюємо, щоб всі наші клієнти були задоволені якістю нашого сервісу. Ми зафіксуємо ваше звернення та зробимо все можливе, щоб дана ситуація не повторилась надалі.

Иконка пользователя Любов
Відгук від користувача Любов

Категорично  не рекомендую підбір окулярів, неякісне обстеження і призначення окулярів, настільки не підходять, що викликають сильний головний біль, наполеглива пропозиція полягала в тому, щоб дібрати дороге скло, а потім скло з  циліндрами за 8.000 гр.
В результаті окуляри не підійшли, 3000 на вітер.
  Не рекомендую.
Одеса,  вулиця Єврейська.

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Нам дуже шкода, що Ви отримали неприємний досвід в одній з оптик нашої мережі. Для того, щоб розібратись у даній ситуації ми зафіксуємо Ваш відгук для подальшої роботи з ним.

Иконка пользователя Надія
Відгук від користувача Надія

Сьогодні придбала сонцезахисні окуляри в магазині Люксоптики на вул. С. Петлюри (Київ). Отримала надзвичайно приємні емоції від обслуговування працівників ЛюксОптики. Дійсно, клієнтоорієнтований, індивідуальний та уважний підхід!!! Це дуже приємно!!! Молодці!!! Обов'язково завітаємо до вас ще))

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Доброго дня! Дякуємо за Ваш відгук. Завжди раді бачити в оптиці !

Иконка пользователя  Антон
Відгук від користувача Антон

В ноябре покупал оправу Hugo boss и линзы к ней. Стоимость данной покупки больше  7 тыс. грн . Но спустя 3-4 месяца очки чуть растянулись и приходится их часто поправлять , а также один из винтиков откручивается. Уже приходилось аккуратно подкручивать. Так как не прошло 6 мес. приехал в отделение на Княжий затон, где и покупал очки. Мне очень в вежливой форме сказали , что мастер находится в другом отделении в ТЦ Пирамида. Приехав туда и объяснив девушкам свою проблему, они отнесли очки мастеру. Не успели мы с женой посмотреть солнцезащитные очки, как уже вынесли мои очки . Я спросил : « уже все?». Получил ответ: «так».. мне сказали, что мастер только подкрутил винтик ( хотя я это мог и сам сделать не отвлекая мастера от дел ). Продавцы сказали, что я не правильно снимаю очки, поэтому винтик постоянно откручивается ( прекрасное решение проблемы!  ). Очки выдали в не надлежащем для люксового магазина виде ( с отпечатками пальцев мастера ). Ругаться не стал и уехал с грязными очками, закрученным винтом ( но с нерешённой проблемой и запросом ) , очки как сползали так и сползают . Где же найти мастера который сможет сделать качественный гарантийный ремонт?

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Добрий день, Антон! Нам прикро, що у Вас склалаося дане враження від відвідування однієї з наших оптик. Передали Ваш запит для вирішення Вашого питання. Очікуємо Вас у оптиці.

Иконка пользователя юрій
Відгук від користувача юрій

Вдячний дівчині, спеціалісту, яка підбирала окуляри, так гарно і якісно мені ще ніде не робили діагностику. Молода, але уміла і досвідчена. Привів після своєї діагностику сімю, були дуже задволені.

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Доброго дня! Дякуємо за Ваш відгук. Завжди раді бачити в оптиці !

Иконка пользователя Тетяна
Відгук від користувача Тетяна

Купували окуляри для сина, за адресою вул. Короленка. Хочу подякувати всім. Особливо лікарю який проводив діагностику. Раджу звертатися саме до цього лікаря!
Відчувається високий рівень кваліфікації, доброзичливе ставлення до пацієнта.

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Щиро дякуємо за ваш відгук! Радіємо, коли ви задоволені!

Иконка пользователя Игорь
Відгук від користувача Игорь

Не хотел писать свой не гативный отзыв, но после хамского отношения в Ретровили мастера по ремонту очков решил написать. Прошел проверку зрения заказал оплатил получил свои новые очки. В тот же день опредили что что то не то дискомфорт с одним глазом. В тот же вечер вернулся к врачу с этой проблемой, на что в ответ все хорошо две недели адаптируйтесь и по ее́ просьбе прошел повторную проверку у второго врача ее сменшицы. Результат тот же - все хорошо все правильно две недели адаптации еще не прошло. Вынужден был оплатить и обратиттся уже к другому (не вашей клинике) специалисту проверить еще раз свое зрение результат - не правильный рецецт (завышенна диоптрия) на этом глазе. Четвертую проверку проводила уже главврач вашей сет, подтвердив ошибку ваших обоих врачей (диоптрия действительно завышенна). Да линзу мне без проблем безплатно заменили, Но в просьбе компенсировать мне бонусами мои затраты на обследование у частного врача (по их вине) оставили без внимания видимо отказали. Руководству сети Люксоптика репутация клиники и профессионализм их врачей безразлична и не важна.
Итог - в Ретровиле будьте готовы к неправильному рецепту и повторной платной проверки зрения у другого врача, ошибку исправят но лишние финансовый затраты не вернут и не компенсируют.

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Доброго дня! Дякуємо за Ваш відгук Ми ретельно перевірили всю інформацію та готові надати свої аргументи по цій ситуації: Ви звернулися до нас за адресою м.Київ, проспект Правди, 47 ТРЦ «Retroville» для проходження діагностики і придбання окулярів, де були надані всі замовлені послуги та товари. Наших клієнтів ми попереджаємо про адаптаційний період, який потребує певного часу до звикання. В період адаптації до нових окулярів Ви повторно звернулися до нас, де ми підтвердили, що рецепт вірний і заключення незалежного лікаря, якого Ви відвідали, повністю збігається з нашим (є фото заключення, яке Ви надали під час візиту до нас). Ми дуже дбаємо про свою репутацію та завжди відкриті у вирішенні проблем клієнтів. Тому Головний медичний лікар мережі, безкоштовно провела повторну діагностику, під час якої було підтверджено заключення попередніх лікарів. Тим не менше, компанія все одно пішла на зустріч і ми за Вашим проханням (не за медичним призначенням) замінили одну лінзу. Підстав для компенсації бонусами візитів до іншого лікаря ми не бачимо, оскільки наші послуги та заключення були повністю коректними. Гарного дня та бережіть себе!

Иконка пользователя канівець сергій
Відгук від користувача канівець сергій

Велика подяка співробітникам відділення на Харківському шосе. Вони зараз зачинилися на ремонт, але окуляри за програмою УБД зробили якісно, та видали в іншому відділенні.

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Вітаємо! Вдячні за такий відгук, нам завжди приємно отримувати такий зворотний зв'язок!

Иконка пользователя Kokidko Anastasiia
Відгук від користувача Kokidko Anastasiia

Жахливий сайт.  Заходжу за допомогою акаунта gmail.com і в кабінет не дає можливість додати номер телефона, через що я не бачу свої замовлення та результати огляду. Пише телефон використовується. Зателефонувала в колцентр доказують що номер є з ідентичною поштою. При спробі авторизації пише що даної пошти нема. Прошу надати контакти  з метою висилання знімків та виправити таку невідповідність. Оскільки я Ваш клієнт і планувала наступні покупки, але дивлячись на такий сервіс починаю замислюватися чи не варто змінити оптику.

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Добрий день, Анастасія! Оскільки за Вашою електронною адресою зафіксовано декілька облікових записів, не можна до них приєднати один і той же телефон. Передали Ваше зверненя в техпідтримку для вирішення питання

Наличие товара в наших оптиках:
загрузка карты...
ЩЕ БІЛЬШЕ ЦІКАВИНОК ДЛЯ ВАС!
Підписуйтесь на нашу розсилку та дізнавайтеся першими про акції та знижки, новинки та трендові моделі. Тут тільки корисна інформація для краси та здоров’я ваших очей.