Запис до лікаря
0
Вибране
Ви додали 0 товарів
0 0
Кошик
Для безкоштовної доставки не вистачає 1200 грн
Ви додали 0 товарів на суму 0 грн
Иконка пользователя Елена, Харьков
Відгук від користувача Елена, Харьков

Хочу разбавить столь сладкие отзывы моим опытом. Первый и уж точно последний раз воспользовалась улугами ЛюксОптики, если это можно назвать улугой... Такой некомпетентости еще поискать надо...  Покупала очки для вождения. Естественно, консультанты склонили к более дорогому варианут, как линз , так и оправы. В круговою на тот момент очки мне обошлись в 500 долларов.  Через несколько месяцев напыление на линзах начало превращаться в волнообразную гармошку, постепенно затянув всю поверхность.  Гарантия была 6 мес, но, учитывая события в Украин, естественно, гарантийный срок прошел к тому моменту, когда я вернулась в Харьков. Прийдя в тот магазин, где покупала очки, и показав на суть проблемы, я была повержена в шок, когда консультант сказала мне , что очки были подвержены термоудару и предположила, что возможно, (внимание!) я открыла в них кастрюлю с чем-то горячим. (Ну , да!!! Конечно! Я же именно для этого покупала очки для дали - борщи готовить, для чего же еще?...) На мое возмущение, что очки специально готовились и покупались для вождения, поэтому-то по рекомендации консультантов (как теперь понимаю, абсолютно некомпетентных) и подбирались фотохромные дорогие линзы, про кастрюлю передумали, но предположили, что очки лежали в бардачке машины и там они подверглись термоудару... Предложили поменять стёкла, конечно же, за мой счёт. Вот у меня вопрос: у вас такие некомпетентные врачи и консультанты, которые подбирая очки для вождения и, понимая, что, очевидно, они будут храниться в автомобиле,  предлагают стёкла, которым нельзя находиться при температуре выше 30градусов? Или же это делается специально, чтобы к вам обращались для ремонта, в виде замены линз? Или же еще третий вариант - вместо дорогих стекол, мне тогда поставили дешевый некачественный вариант?  Лично я даже за ремонтом в вашу организацию обращаться не буду, а уж рекомендовать Люксоптику своим знакомым  - тем более. Выброшенные деньги, причем немалые, и потраченные нервы.
P.S. Просьба не удалять мой комментарий, так как я найду возможность всё равно поделиться своим опытом.

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Шановна панi Олено! Наша оптика має відоме ім'я на ринку оптичних товарі, цiнує свою реггутацiю та зацiкавлена в розширенi кола cвоїх клієнтів, а тому з повагою та розумiнням ставиться до кожного споживача, yважнo вивчає висловленi пропозицiї та зауваження, будує вiдносини з клiєнтами на засадах взаємоповаги та доброзичливостi. У магазинi оптики за адресою м. Xapків, пр. Тракторобудiвникiв, 59/56, TPЦ "Україна" (надалi - магазин), 24.01.2022 р, Вами були придбанi оптичні лінзи Nikоn Lite 1.5 Trans XTRActive BROWN SeeCoat Next (2 шт), оправа Furla VFU248 0G14 53 (надалi-Товар) та замовлена послуга установка лiнз в оправу. Пiд час отримання готового замовлення Вам було повiдомлено про те, що гарантія на придбаний Вами товар становить шiсть мiсяцiв з моменту видачi замовлення. Гарантiя на товар не поширюється, зокрема, у випадках недбалого використання; недотримання правил користування; фiзичного зносу пiсля закiнчення строку гарантії 20.08.2024 р., Ви звернулися з заявою на електрону пошту компанiї про проведення гарантiйної замiни придбаних оптичних лiнз за рахунок компанiї посилаючись на деформацію покриття лiнз, що на Вашy думку є незадовiльної якостю придбаного Вами Товару, тобто на момент звернення Ви користувалися Товаром понад два роки i не мали жодних нарікань до їх якостi.  Згiдно з частиною 1 статтi 8 Закону України "Про захист прав споживачiв" вимагати розiрвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми, або вимагати замiни товару на такий же товар або на аналогiчний, з числа наявних у продавця (виробника), товар, покупець може лише у разi виявлення протягом встановленого гарантiйного строку істотних недолiкiв, якi виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), в порядку та у строки, що встановленi законодавством i на пiдставi обов'язкових для сторін правил чи договору.  Зауважуємо, щo на придбанi у магазинi оправу та оптичнi лiнзи є наявна вся передбачена законодавством України документація, що пiдтверджує безпеку, якiсть та вiдповiднiсть державним та мiжнародним вимогам i стандартам. Підсумовуючи зазначене вище, за результатами розгляду Вашого звернення повiдомляемо про вiдсутнiсть законних пiдстав для задоволення Ваших вимог.

Иконка пользователя Довбня
Відгук від користувача Довбня

Дуже, дуже  дякую  магазину Люксоптика на Почайній в ТЦ "Городок", Татьяні за підбір окулярів. Все було якісно та швидко. Дякую також за мега знижку для військових. Зростання та процвітання!

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Дякуємо, що знайшли час поділитися своїм досвідом.

Иконка пользователя Кононенко Алексей
Відгук від користувача Кононенко Алексей

Дякую! Дуже чудове обслуговування!

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Щиро дякуємо за ваш чудовий відгук!

Иконка пользователя Максим
Відгук від користувача Максим

Безмежно вдячні усім працівникам Люксоптики у ТРЦ «Ретровіль» м. Київ! Прекрасний колектив! Тут ми відчули найтепліше відношення до нас і швидке реагування на зазначену проблему.

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Вдячні за ваш позитивний відгук!

Иконка пользователя Марина
Відгук від користувача Марина

Хочу подякувати чудовій дівчині на ім'я Вікторія, яка обслуговувала нас с чоловіком сьогодні в ТЦ Ринковий у м.Черкаси за дуже професійне відношення до роботи,та уважне ставлення до людей .Отримали якісну, кваліфіковану консультацію!!!!!  Вікторія! Дякуємо!!!!!!

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Дякуємо вам за теплий відгук! Ми раді, що ви залишилися задоволені нашим обслуговуванням.

Иконка пользователя Андрій
Відгук від користувача Андрій

Хочу висловити найтепліші слова подяки, оптометристу Будаква Олені Геннадіївні. Я підбирав собі перші в житті окуляри, і помітно нервував із цього приводу, відчував себе незручно і був повний сумнівів. Лінзи для мене були не дуже прості, і їхній підбір вимагав часу і уважності, але вона, не відмахнулась від мене, не поспішала, не метушилася, а дуже терпляче і акуратно, їх міняла в різних комбінаціях, розмовляла зі мною і підбадьорювала мене і загалом, повернула мені душевну рівновагу та впевненість. Коли окуляри та лінзи були вже готові, вона спокійно та дуже докладно, все пояснила мені, які можуть бути нові незвичні відчуття, як пристосовуватись жити в окулярах, як доглядати лінзи.                                                                    Дуже добрий фахівець і дуже хороша людина. П'ять зірочок.

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Дякуємо за ваш відгук

Иконка пользователя Grom
Відгук від користувача Grom

Надзвичайно вдячний дівчатам з ТРЦ Городок і компанії Люксоптика за бойові окуляри, одні вже відгуляли зимову ротацію, інші щойно забрав - все дуже швидко і якісно.
Дякую
Гвардії молодший сержант Grom

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Працюємо для вас, Люксоптика

Иконка пользователя Олександр
Відгук від користувача Олександр

Дякую команді Люксоптика Хрещатик! Як завжди, персональна увага і рівень сервісу на висоті!

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Дякуємо за ваш відгук

Иконка пользователя Юлія
Відгук від користувача Юлія

Доброго дня!
Хочу залишити відгук про консультанта Ілону з Люксоптики. Найкращий консультант з усіх яких я зустрічала в цій мережі. Я зробили три покупки за останні декілька місяців, в чому мені допомогла/просуппортила/проконсультувала/проконролювала Ілона.
Чудовий приклад клієнторієнтованості і професіоналізму.

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Такі відгуки, як ваш, неймовірно нас радують! Повертайтеся до Люксоптики знову

Иконка пользователя Кустенко Андрій
Відгук від користувача Кустенко Андрій

Замовляв онлайн виготовлення окулярів за готовим рецептом. Спочатку спілкувався в Вайбері з менеджером підтримки,. Потім зкерували до Люксоптики у Кременчузі по вул. Небесної Сотні 11. Відповів на вхідний дзвінок. Керуюча оптикою Марина  Бакуліна дала професійні рекомендації, допомогла врахувати додаткові потреби, проконсультувала з вибору оптимального варіанту враховуючи бюджет і особливі потреби. Дуже чуйна та відповідальна, швидко та фахово. Помітно, що людина дуже любить свою роботу, знає свою справу та виконує її із задоволенням. Дякую щиро, 5 зірок

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Дякуємо за ваш відгук

Наличие товара в наших оптиках:
загрузка карты...
ЩЕ БІЛЬШЕ ЦІКАВИНОК ДЛЯ ВАС!
Підписуйтесь на нашу розсилку та дізнавайтеся першими про акції та знижки, новинки та трендові моделі. Тут тільки корисна інформація для краси та здоров’я ваших очей.