Запис до лікаря
0
Вибране
Ви додали 0 товарів
0 0
Кошик
Ви додали 0 товарів на суму 0 грн
Иконка пользователя Марина
Відгук від користувача Марина

Добрый день! Очень много лет пользуюсь услугами Вашей сети. Обслуживаюсь в магазине в Киеве на Воздухофлотском проспекте 48/2 - никаких нареканий! Только восхищение и благодарность: прекрасный, профессиональный, вежливый, приветливый и честный коллектив.

А недавно, пребывая в полной уверенности, что во всех Ваших магазинах обслуживание должно быть на определенном уровне, я зашла в магазин на Спортивной площади в ТЦ "Гулливер". Такого хамства и такой нахрапистой наглости я давно не видела и не слышала. Мне не отдали чек в процессе оформления заказа на оптические очки... В последующем, когда по телефону и в переписке я пыталась выяснить, что же теперь делать, я выслушала все... от "не переживайте вы так! ваш чек никуда не денется" до "это вы сами чек не забрали"... и все в таком духе. В общем, я от Вас никуда не денусь... Просто неприятно, когда человеческий фактор на местах вредит репутации хорошего предприятия в целом.

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Добрий вечір, Марино! <br> Вдячні за зворотній зв'язок.<br> <br> Добрий вечір, Аліно!<br> Дякуємо за ваш відгук, нам дуже важливо отримувати зворотний зв'язок від клієнтів.<br> <br> Обов'язково поспілкуємося з оптикою щодо вашого питання. Будемо вдячні, якщо ви напишете нам ваш коментар та контактний номер телефону на пошту <a href="mailto:support@luxoptica.com.ua">support@luxoptica.com.ua</a> або у Директ соц.мереж: <br> <a href="https://www.facebook.com/Luxoptica/">www.facebook.com/Luxoptica/</a> і <br> <a href="https://www.instagram.com/luxoptica.ua/">https://www.instagram.com/luxoptica.ua/</a>.<br> <br> <br> Працюємо, щоб наші клієнти завжди були задоволені!<br> <br>

Иконка пользователя Виктор Владимирович
Відгук від користувача Виктор Владимирович

Хочу  выразить благодарность работникам отделения Люксоптики на ул. Безаковской (теперь Петлюры)  г. Киев за внимательное отношение к клиентам. Особенно, врачу Кошовому Владиславу Александровичу за ынимательное отношение к клиенту


Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Добрий вечір, Вікторе Володимировичу! Щиро дякуємо за ваш відгук - радіємо, коли ви задоволені!

Иконка пользователя Ирина,Юрий
Відгук від користувача Ирина,Юрий

20 лет являемся клиентами Вашей оптики в г.Харьков.ул.Сумская.60.Меняются сотрудники,но сервис и качество сохраняются на высшем уровне.Сегодняшняя команда-администратор Гюльнара,консультант Юлия,доктор Лариса Павловна и мастер Алексей ,лучшая за все годы!!!Спасибо,всем рекомендуем!!!


Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Доброго дня, Ірино та Юрію! Цінуємо, що ви поділилися враженнями — завжди раді бачити вас серед клієнтів

Иконка пользователя Павел
Відгук від користувача Павел

Немає можливості замовити замовлення для отримання у магазині, є лише два варіанти: кур'єром або Новою поштою


Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Доброго дня, Павле! Дякуємо за ваш відгук. При замовлені товару на сайті Люксоптика, ви можете обрати варіант доставки "самовивіз", якщо потрібний вам товар є у наявності в оптиці. Ваша Люксоптика!

Иконка пользователя Целовашка Няшка
Відгук від користувача Целовашка Няшка

Дуже дякую Терещенко Ірині Михайлівні за гарну роботу з клієнтом та допомогу в підібранні окулярів. Залишились раді!)


Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Добрий вечір, Наталю! Цінуємо, що ви поділилися враженнями — завжди раді бачити вас серед клієнтів

Иконка пользователя Леся
Відгук від користувача Леся

Доброго дня! Давно користуюсь послугами та товарорм в Люксоптика і щиро вдяна колективу в ТЦ "Голливуд" м. Чернігова. Однак, у мене є пропозиція щодо сонцезахисних окулярів на сайті. Було б чудово, якби одним з фільтрів була форма обличчя. Важко вирішити підійдуть вони чи ні.



Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Доброго дня, Леся! Щиро дякуємо за відгук та пропозицію. Завжди раді бачити вас серед клієнтів!

Иконка пользователя Олександр Саква
Відгук від користувача Олександр Саква

Невимовна подяка лікарю Аліні Лапушняк та консультанту Юлії Шевченко, які працюють на Луначарського 4а, ТЦ Комод. Вони прийняли замовлення і чудово його виконали, в той час як в іншій Люксоптиці мені відмовили. Вони найкращі!

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Добрий день, Олександре! Ми цінуємо кожен відгук клієнта, тому завжди готові вдосконалюватися та працювати над собою. З нетерпінням чекаємо вас в оптиці.

Иконка пользователя Михайло
Відгук від користувача Михайло

Добрий день. Нарешті я придбав свої перші Ray-Ban. До придбання підходив досить відповідально, тому відвідав не один магазин "Люксоптики", щоб приміряти обрані моделі. Хочу особисто подякувати управляючій магазину в ТЦ "Nikolsky", м. Харків - Альоні Вікторівні, за приділену увагу і допомогу в пошуку і замовленні потрібної моделі.


Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Добрий вечір, Михайло! Цінуємо, що ви поділилися враженнями — завжди раді бачити вас серед клієнтів!

Иконка пользователя Зинаида
Відгук від користувача Зинаида

Добрый вечер хотела заказать очки по Акции 899 звонила узнавала какие условия Акции сказали что акция действительна при выборе оправы люксоптика  пришла выбрала сделала диагностику за 300 грн по итогу по Акции заказ сделать не возможно линза не подходит под Вашу оправу

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Добрий день, Зінаідо! Вдячні, що ви поділилися своєю думкою та залишили коментар. В акції брали участь оправи Luxoptica (окрім акційних/дитячих моделей) та оптичні лінзи Dagas: стигматичні в діапазоні +/- 6,00 (крок 0,25) або астигматичні з циліндром до -2. Ви можете скористатися акцією лише у тому випадку, якщо параметри вашого рецепта відповідають умовам, а в обрану оправу можна встановити лінзи за вашим рецептом. Ваша Люксоптика!

Иконка пользователя Дмитрий
Відгук від користувача Дмитрий

Покупал солнцезащитные очки, обещали всевозможный ремонт, через какое то время поломалась дужка и пришлось обратиться за помощью к ним же, но получил отказ, т.к. сказали что нет подходящих.... В итоге сам отремонтировал) . Сервисом не доволен и не советую верить всему, что обещают при покупке... Всем всего доброго.

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Добрий день, Дмитро! Дякуємо за зворотний зв'язок. Люксоптика надає гарантію на оправи та сонцезахисні окуляри на термін 6 місяців за умови правильної експлуатації. Після завершення терміну гарантії ви можете звернутися в оптики, де працює майстер-оптик для ремонту різної складності (прайс послуг розміщено на сайті). Також ви можете замінити завушники за умови, якщо вони доступні до замовлення. Адже не всі бренди, які представлені в нашій мережі, реалізують завушники додатково. Ваша Люксоптика!

Наличие товара в наших оптиках:
загрузка карты...
ЩЕ БІЛЬШЕ ЦІКАВИНОК ДЛЯ ВАС!
Підписуйтесь на нашу розсилку та дізнавайтеся першими про акції та знижки, новинки та трендові моделі. Тут тільки корисна інформація для краси та здоров’я ваших очей.