Запис до лікаря
0
Вибране
Ви додали 0 товарів
0 0
Кошик
Для безкоштовної доставки не вистачає 1200 грн
Ви додали 0 товарів на суму 0 грн
Иконка пользователя Антон Суханов
Відгук від користувача Антон Суханов

Заказал очки для компьютера. Консультаты помогли с выбором оправы. Я даже зрение проверил на месте на всякий случай)
Очки изготовили быстро. Но случилось то, чего не ожидал.  Пришел домой одел, а они немного давят… долго сидеть не возможно.
Написал в фейсбук сообщение и мне предложили подойти в оптику для «настройки» очков. И о чудо – мастер за 5 минут подправил все.
Покупкой доволен и сервисом тоже.


Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Доброго дня, Антоне! Дякуємо за зворотній зв'язок - ми в захваті, коли ви задоволені!

Иконка пользователя Nataly
Відгук від користувача Nataly

Проходила в Чернигове курс аппаратного лечения,  хочу отметить и поблагодарить за профессиональный подход к клиенту.


Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Доброго вечора! Як же нам приємно! Завжди раді бачити вас серед клієнтів

Иконка пользователя Свiтлана
Відгук від користувача Свiтлана

Замовляла виготовлення окулярів в Люксоптиці, що в Епіцентрі на Полярній (Київ), ще в першій половині березня. Як виявилось оптика ця закрилася 14.03. Та я навіть не встигла похвилюватися, як на телефон прийшло повідомлення, що готові окуляри можу забрати зовсім поруч у Дрім Тауні. Потім ще й з оптики перетелефонували повторно. Для мене це показник клієнтоорієнтованості. Ви молодці!



Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Добрий день, Світлано! Турбуємося про ваш комфорт та робимо все можливе, щоби ви могли насолоджувати яскравими фарбами в новеньких окулярах.

Иконка пользователя Ксения
Відгук від користувача Ксения

Заходила за линзами на Телиги в Киеве и хоть я просто зашла купить линзы, врач все равно поинтересовалась - давно ли ношу линзы, комфортно ли мне, какие линзы пробовала. Очень приятна такая забота о клиентах. Спасибо!

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Доброго вечора, Ксеніє! Вдячні за чудовий відгук - ми в захваті, коли ви задоволені!

Иконка пользователя Наталія
Відгук від користувача Наталія

Лікар-офтальмолог Інна Євгенівна- чудовий лікар!
Це єдиний позитивний момент від відвідування Люксоптики в Глобалі м.Житомир.
Все інше, це впарювання( по-іншому складно назвати) лінзи LentiPro українського виробника, що в оправі виглядають жахливо і користуватись окулярами просто неможливо. За таку ціну можна придбати Rodenstock лінзи з індексом 1,74. Але, я так розумію, що їм вигідно замовити ці неякісні і необгрунтовано дорогі лінзи ( "європейського зразка") впарити їх покупцю, який не наскільки розбирається в цих нюансах.
Не рекомендую! І ніколи більше не скористаюсь послугами даної оптики!


Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Добрий день, Наталіє! Ми вдячні, що ви поділилися своїм досвідом. Уже вирішуємо ваше питання та обов'язково зв'яжемося. Турбуємося про ваш комфорт та здоров'я ваших очей! 

Иконка пользователя Анастасія
Відгук від користувача Анастасія

Добрий вечір, купую лінзи у вас вже близько 10 років і задоволена якістю, але чому я повинна вдягати лінзи в магазині пальцями? Я розумію карантин, але вигадайте альтернативу, це ж не ваш стиль забивати на потреба клієнтів.

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Добрий день, Анастасіє! Вдячні за ваші поради та зворотний зв'язок. У кабінеті офтальмолога ви можете помити руки та продезінфікувати лінзи перед тим як одягнути. Ми цінуємо досвід наших клієнтів та намагаємося робити ваші візити іще комфортнішими.

Иконка пользователя Олена
Відгук від користувача Олена

Доброго дня всім! Справа була 8 березня 2021 року. Ношу окуляри все своє життя (понад 30 років). Прийшов час замовити нові і перевірити зір. Мій лікар переїхав жити за кордон, і в пошуках нового, я відвідала магазин Люксоптика в м.Полтава в ТРЦ Екватор. Була в цьому магазині і раніше і залишилась незадоволеною поведінкою персоналу, але час іде і все повинно змінюватись. Отже записалась на прийом до лікаря на 13.00 але через повільну роботу потрапила на прийом лише через півгодини. Потім ще три години цей «спеціаліст» методом сліпого підбору перепробував на мені всі лінзи, які були в його чемодані. Переносиця до кінця прийому розбухла і почервоніла, а очі боліли так що вже все рівно було , якби тільки пошвидше закінчився цей жах. Далі потрібно було вибрати оправу і тут почалося - менеджер пропонував оправи подорожче і йому було зовсім байдуже, що складна лінза не в кожну оправу стане, що око повинно дивитись в центр лінзи, а не в оправу.... А коли я нарешті вибрала оправу , то почали «напарювати» лінзи подорожче. Потрібно було тоді все покинути і тікати з того магазину назавжди. Але мені було дуже шкода свій змарнований час і я заплатила а весь «сервіс» понад 3000 грн. Як результат - через тиждень я отримала окуляри, які на мені не сидять, а в лінзах все розпливається . Я була вимушена піти в інший магазин і замовити повторно окуляри в яких тепер і хожу. А ті що купила в Люксоптиці лежать тепер на полиці - я ніколи не зможу їх носити . Розумію, що кошти ніхто не поверне, і тому хочу застерегти всіх - якщо Вам дорогий Ваш зір і кошти - не ходіть в ці магазини- там працюють шарлатани.



Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Доброго дня, Олено! Вдячні за ваш відгук, нам важливо отримувати зворотній зв'язок від клієнтів. Напишіть, будь ласка, ваш номер телефону і ваш коментар на пошту support@luxoptica.com.ua або в Директ соц.мереж: https://www.facebook.com/Luxoptica/ та http://www.instagram.com/luxoptica.ukraine. Наш менеджер зв'яжеться з вами, щоб оперативно вирішити питання. Ми працюємо, щоб наші клієнти завжди були задоволені!

Иконка пользователя Ярослав
Відгук від користувача Ярослав

Я обслуживаюся в Киеве но по работе бил в Луцке. Зашол в Люксоптику в Порт Сити . Хотел консультации доктора по разтворам которий би в то время на зале. Но такой не приязни  и не хотения со мной розговаривать я еще не встричал давно. Как такой доктор может работать.Ето просто возмутительно!



Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Добрий день, Ярославе! Цінуємо ваш відгук та дякуємо за зворотний зв'язок. Приносимо вибачення за доставлені незручності - обов'язково звернемо увагу на роботу персоналу оптики. Працюємо для вас!

Иконка пользователя Антон
Відгук від користувача Антон

Добрый день,
Заказ 84882. Заказывал по цене 1455 грн с самовывозом, когда приехал за товаром в магазин, цена была уже 1819 грн, а заказ оказался расформирован. Понимаю, что приехал через 5 дней после заказа, но предварительно проверил в кабинете - по статусу заказа ничего не изменилоь, цена также отображается прежняя - 1455 (до сих пор, кстати). Было бы непохо отображать в кабинете изменения. Так бы оплатил картой по старой цене при заказе.








Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Добрий вечір, Антоне! Ми вдячні вам за пораду - ви допомогаєте нам покращувати наш сервіс та робити його комфортним. Протягом 3-ох дні з дати оформлення замовлення на самовивіз ви маєте можливість забрати його в оптиці, в іншому випадку - оптика його скасує та розформує.

Иконка пользователя Вадим
Відгук від користувача Вадим

Добрый день.
Заказ №84593 от 05.03.2021 .
В отделение Новой Почты приехал не тот товар (не соответствует заказу).
Прошу отправить товар с заказа.
Благодарю.

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Добрий день, Вадиме! Приносимо вибачення за незручності - ваші звернення допомагають нам ставати кращими. Очікуйте зв'язку від нашого менеджера для вирішення питання. З турботою про вас!

Наличие товара в наших оптиках:
загрузка карты...
ЩЕ БІЛЬШЕ ЦІКАВИНОК ДЛЯ ВАС!
Підписуйтесь на нашу розсилку та дізнавайтеся першими про акції та знижки, новинки та трендові моделі. Тут тільки корисна інформація для краси та здоров’я ваших очей.