Запис до лікаря
0
Вибране
Ви додали 0 товарів
0 0
Кошик
Для безкоштовної доставки не вистачає 1200 грн
Ви додали 0 товарів на суму 0 грн
Иконка пользователя Guseinov Ariz
Відгук від користувача Guseinov Ariz

Дуже погана пошукова система на сайті!!!

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Дякуємо за Ваш коментар! Для можливості поліпшення системи, чи могли б Ви написати нам на пошту support@luxoptica.com.ua які саме в Вас  виникли складнощі? 

Иконка пользователя Глібко Олександр
Відгук від користувача Глібко Олександр

Довели мене до шалу. Замовив в них за 11000 лінзи фотохром для сина з установкою в оправу , яку він собі купив в іншому місці . Окуляри зробили  , все ок. Через деякий час оправа зламалася і я звернувся , щоб  переклали лінзи в іншу оправу , яку вони могли би підібрати по старій тріснутій. Відповіли , що вони таким не займаються. Пройшли кілька метрів до іншої оптики  і сталося чудо , все можна зробити. Нема слів.

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Нам дійсно шкода, що трапилась така ситуація. При цьому хочемо зазначити, що при довиточенні вже раніше виточених лінз у нову оправу існує великий ризик пошкодження самих лінз через надмірний фізичний тиск станка на лінзи. Окрім цього, при переустановці лінз у нову оправу є дужа висока ймовірність зміщення оптичного центру лінзи. Бажаємо розібратись в ситуації детальніше, та з'ясувати причини відмови. Для цього просимо Вас надіслати нам на пошту support@luxoptica.com.ua інформацію в якій саме оптиці Вам було відмовлено, та Ваш контактний номер і номер що закріплений за бонусною картою.

Иконка пользователя Мария
Відгук від користувача Мария

Пришли купить оправу и линзы, сказали пройти проверить зрение, не сказали что это стоит 400 грн (в других оптиках проверка бесплатная если заказываешь у них очки), после того как проверили, сказали что услуга платная, начали заказывать линзы и оправу, при оплате оказалось что ещё работа мастера платная. Не за что не предупредили, обслуживание так себе, уточняйте за всё сразу, перед тем как что-то делать! Надеюсь что хоть линзы нормальные будут!



Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Нам дуже шкода, що Ви отримали неприємний досвід в одній з оптик нашої мережі. Дійсно, консультанти мають завчасно інформувати клієнтів щодо вартості послуг.  Для  того, щоб розібратись у даній ситуації та пропрацювати ситуацію з персоналом оптики напишіть, будь ласка,  на пошту support@luxoptica.com.ua. в яку саме оптику Ви звертались, та контактний номер Вашого телефона. Ми зафіксуємо Ваш відгук для подальшої роботи з ним. 

Иконка пользователя Андрій
Відгук від користувача Андрій

Отримав нагадування чому в якийсь момент перестав будь-що купувати у Люксоптики.
Потрібні були нові окуляри і цікавила конкретна оправа Oakley. Оскільки була в них у наявності у Ретровілі - вирішив заїхати. До оправи вибрав досить недешеві лінзи з фотохромом. При розрахунку попросив оплату частинами - сказали що така опція для оінз недоступна. Тільки за оправу. Ну ок: розплатився за лінзи і став чекати на виготовлення замовлення. Коли прийшов забирати готові окуляри - мені почали розказувати що оплата частинами тільки при замовленні через сайт. А на моє питання - чого ж при оформленні озвучили іншу інформацію  - отримав геніальну відповідь: мене не так зрозуміли. Оплата частинами в розумінні консультантів Люксоптики  -  це коли частину суми платиш готівкою а частину по безготівковому розрахунку.
Окуляри наче зробили добре. Але ще раз до них не піду щось купувати. Той випадок коли враження від сервісу відбиває бажання мати справу з компанією в майбутньому.

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Дякуємо Вам за зворотний зв'язок! Нам дуже шкода, що сталась така неприємна ситуація, адже ми працюємо, щоб всі наші клієнти були задоволені якістю нашого сервісу.  Ми зафіксуємо ваше звернення та зробимо все можливе, щоб дана ситуація не повторилась надалі.

Иконка пользователя Євген
Відгук від користувача Євген

Варто в них купити щось хоч раз, будуть надсилати вам постійно свій маркетинговий спам!

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Справді інформуємо наших улюблених клієнтів про всі новинки та цікаві пропозиції. Та якщо бажаєте відписатись від розсилки надішліть нам, будь ласка, на пошту  support@luxoptica.com.ua, контактний номер на який бажаєте, щоб не  надходили повідомлення інформаційного характеру.  

Иконка пользователя Анна
Відгук від користувача Анна

Дякую співробітникам магазину Люксоптика за адресою вул Гната Юри.
Дуже приємно пройшов мій перший візит до магазину, дівчатка проконсультували по оправам і лінзам,  одразу і лікар прийняв проконсультував і перевірив мій зір. Я змогла переміряти і перефотографувати себе і всіх моделях які я тільки бачила. Співробітники  щиро і відкрито вітали кожен мій вибір. Так що мій перший вибір пройшов на всі 200% відсотків задоволення. Сплативши на наступний день я вже забрала свої окуляри. Все швидко,якісно, легко і  в задоволенні

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Щиро дякуємо за ваш відгук! Радіємо, коли ви задоволені!

Иконка пользователя Билоус Валентина
Відгук від користувача Билоус Валентина

За 11000 могли бы получше очки подобрать . Я говорила что не идут мне такие оправы так нет этим линзам не подходят другие оправы . Мало того после установки линз мне оправа давить стала а была пошире . Но теперь не поправишь наверно а то линзы выпадут . Да и еще из-за того что оправа там где стекла мелковата обзор плохой . Короче  я разочарована . Очки должны украшать лицо а не наоборот .

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Ми працюємо, щоб всі наші клієнти були задоволені своїми новенькими окулярами та отримували професійний і якісний сервіс. Тож прагнемо детальніше розібратися у ситуації та виправити вашу думку про Люксоптику та наш сервіс. Напишіть, будь ласка, на пошту support@luxoptica.com.ua. в якій саме оптиці виготовляли окуляри, вкажіть також ваш номер телефона, на який оформлена ваша картка Люксоптики. Ми зафіксуємо ваше звернення та наш менеджер зателефонує найближчим часом, щоб маючи повну картину подій, по можливості посприяти розв'язанню питання.

Иконка пользователя Kalinna Kira
Відгук від користувача Kalinna Kira

Жахливе ставлення до військовослужбовців які захищали з перших днів війни!!!! Для керівництва Люксоптики з 2014 по лютий 2022 року війни не було ! І всі учасники бойових дій які отримали своє посвідчення в цей період не учасники бойових дій для Люксоптики і не захищали їх !!! Дякую ! НЕ РЕКОМЕНДУЮ!
проспект Людвіга Свободи, 33А, Харків, Харківська область

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Дякуємо Вам за зворотний зв'язок! Нам дуже шкода, що сталась така неприємна ситуація, адже ми цінуємо та дякуємо кожному, завдяки кому наша країна виборює довгоочікувану перемогу. Інформацію щодо даної ситуації донесемо до нашого керівництва. Прохання до Вас надати нам контактний номер на адресу support@luxoptica.com.ua, для зв'язку з Вами нашим менеджером, щодо можливих варіантів рішення ситуації.

Иконка пользователя Оксана
Відгук від користувача Оксана

Вітаю! Багато років вся моя родина  постійно користувалась послугами Люксоптики,  регулярно перевіряли зір, замовляли лінзи, різноманітні окуляри та засоби для догляду за очима та лінзами. Рік тому з бази зникла моя клієнтська карта,  на котру в базі були всі обстеження та  замовлення.  Мені сказали,  що мабуть картка була на інший номер,  в. додаток я теж не могла зайти, думала, що  щось з паролем.  Це викликало незручності, тому що  в базі були всі обстеження родини та всіі  моі покупки цей час  також не потрапляли в базу. В останне  відвідування  Люксоптіки , співробітник збагнула, що  в програмі  не відображаються останні цифри  мого номеру телефону, тому що був технічний збій і випадок непоодинокий . Та порадила звернутись на гарячу лінію.  Там мені допомогли, провели ідентифікацію та виправили помилку в номері телефону.  Я змогла зайти в додаток. І що я там побачила? Що за декілька останніх місяців мені анулювали більше. 1000 гривень бонусів. Звернулась на гарячу лінію, пояснила, що не могла  використати бонуси ізза технічної помилки в базі. А так як це сталось з провини  Люксоптіки попросила повернути  бонуси .Менеджер обіцяла передзвонити , але минув майже тиждень. Зато  несподіванно прийшла смс розсилка, що скоро анулюють і залишок бонусів.  Залишились дуже не приємні враження від такого ставлення до постійних клієнтів. Не має бажання користуватись послугами,  хоча вся родина звикла саме до цієї мережі, мабуть будемо змінювати оптику з більш   уважним  ставленням до клієнтів.

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Дякуємо за ваш відгук та просимо вибачення за принесені вам незручності. Ми цінуємо кожного нашого клієнта і бажаємо виправити ваше враження про наш сервіс. Щоб якомога скоріше розібравшись в ситуації що виникла, та запропонувати вам варіанти її вирішення напишіть, будь ласка, номер телефону що закріплено за картою на пошту support@luxoptica.com.ua. Цінуємо ваш відгук — ви допомагаєте нам ставати кращими

Иконка пользователя Анжелика
Відгук від користувача Анжелика

Добрый день ,делала заказ на 14.02  ,пришло сообщение что заказ в обработке ,через 5 дней решила набрать и узнать что с моим заказом ,так как смс о том что заказ прибыл не было ,на что мне ответили что видно технический сбой и поэтому смс не пришло ,и очков соответственно тоже нет по такой цене  ,модель очков Furla SFU626 0700 58  7259 грн ,цена по акции 5807,20

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Добрий день! Бажаємо детальніше розібратися у ситуації та виправити вашу думку про наш сервіс.  Напишіть, будь ласка, нам на пошту support@luxoptica.com.ua  ваш контактний номер та номер замовлення (було вказано в повідомленні).  Наш менеджер, детально розбереться в ситуації та надасть вам зворотний зв'язок щодо варіантів рішення.

Наличие товара в наших оптиках:
загрузка карты...
ЩЕ БІЛЬШЕ ЦІКАВИНОК ДЛЯ ВАС!
Підписуйтесь на нашу розсилку та дізнавайтеся першими про акції та знижки, новинки та трендові моделі. Тут тільки корисна інформація для краси та здоров’я ваших очей.