Запис до лікаря
0
Вибране
Ви додали 0 товарів
0 0
Кошик
Ви додали 0 товарів на суму 0 грн
Иконка пользователя Яна
Відгук від користувача Яна

Подбирала в Люксоптике на соборном 149 (Запорожье) очки. Девушка консультант Лена просто чудо, настоящий профи своего дела и очень приятный человек. Помогла выбрать и оправу и линзы посоветовала, рассказала о плюсах и минусах конкретных линз для вождения. Спасибо вам


Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Яна, нам безумно приятно! Всегда рады видеть вас среди клиентов

Иконка пользователя Наталья
Відгук від користувача Наталья

Осталась довольна, рекомендую: я сейчас на западной Украине и мне срочно нужны были линзы и раствор, а в моем городке купить это негде. Решила заказать по интернету, обратила внимание на Люксоптика по нескольким причинам, хотя так делаю в первый раз: на слуху, известная фирма; работают профессионально, широкий спектр услуг;нет обязательной, с оттенком мошенничества, предоплаты; телефон горячей линии отвечает всегда и сразу, оператор пошел мне навстречу по поводу линз Оптима не упаковкой а поштучно, хоть и с разных складов. Заказ выслали в тот же день, через день без проблем на новой почте получила- все нормальное, как мне надо. И это в военное время! В общем,всем спасибо, всем рекомендую.

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Настільки добрий відгук — особлива наша цінність. Продовжуємо й надалі відповідати високим очікуванням.

Иконка пользователя Андрей
Відгук від користувача Андрей

Зачем делать акцию очки за 859 грн, чтоб потом после диагностики сказать, что нету стёкл и содрать 300 грн за диагностику, которая входила в стоимость акции. Стремная акция по факту.


Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Дякуємо за зворотний зв'язок! Акція дійсна за умови наявності лінз за вашим рецептом. Дана інформація вказана на сайті в <a href="https://luxoptica.ua/ua/promotions/paketnoe-predlozhenie-ochki-za-959-grn/">умовах акції</a>

Иконка пользователя Данило
Відгук від користувача Данило

Сьогодні вперше дізнався про акцію для військових. В магазині по пред'явленню військового квитка і по заповненій мною заявці мені БЕЗКОШТОВНО видали комплект лінз та розчин для них.
Дуже дякую вам, Люксопттка! Ви реально зробили мій день. Було дуже приємно :)


Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Даниле, неймовірно приємно дбати про здоров’я ваших очей, а ще приємніше – читати ваш відгук

Иконка пользователя Олег Сулима
Відгук від користувача Олег Сулима

Шановному Генеральному Директору,
Всеукраїнського КОНЦЕРНУ "Люксоптика" Олексію Меколайовичу Свистуну і його дружині Дінарі Рашидівні.
Дякую вашому колективу магазину, "Люксоптика" м.Вишневе вул.Європейська 31А.
За високопрофесійне командне ставлення до кліентів, вічлеве ,порядне, своєчасне і чітке відношення до своїх і обовязків та вимог покупців.
Всі три кліенти включно зі мною
особливо відмічають  якісну роботу Ваших працівників:
Гриневич Наталію Юріївну.
Хіль Жанну Юріївну
Губська Катерина Юріївна
Котрі, як ми всі три Ваші клієнти вважаемо-Гідні Премії від Вас як генерального директора!!!!
Окрім особистого замовлення навідмінно , також двічі зразково було виконано замовлення для людей похилого віку на відстані. Так як вони особисто прибути в магазин не могли( через вік більше 80 років)
.Споваго до Вас і вашої сімї, Сулима Олег      Станіславович
PS: Прошу передати уклін вашій мамі і мамі вашої дружини, вітання начальнику служби безпеки КОНЦЕРНУ,головному юристу, і особливо теплі вітання начальнику охорони головного офісу Олегу Івановичу Грисюку.
(0672093024 мій номер телефону)при бажанні зателефонувати мені, прошу надсилати СМС, якщо буде потрібно, тому що згідно моєї професії здебільшого телефон відключено).



Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Який приємний нашому серденьку відгук

Иконка пользователя Дарина
Відгук від користувача Дарина

Досі була постійним покупцем, але через хамство та зневажливе ставлення персоналу 07.05.22 на вул. Незалежності у Івано-Франківську я більше нічого ніколи у вас покупати не буду.



Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Дарино, дякуємо за Ваш відгук! Нам важливо отримувати зворотний зв'язок від клієнтів.<br> Будемо дуже вдячні якщо Ви більш детально розповісте про ситуацію яка склалась в оптиці на пошту: support@luxoptica.com.ua<br> Також, вкажіть, будь ласка, Ваш контактний номер телефону. Це потрібно для фіксації звернення.

Иконка пользователя Катерина
Відгук від користувача Катерина

Була в Люксоптиці у Василькові. Якщо вам не терміново, то йдіть в іншу оптику. Вперше в житті вибирала окуляри, ніколи до того не ходила в них. Не розуміюсь в оправах нічого. Таке враження ніби їм не цікаво продати свій товар. Клієнтоорієнтованості нуль. Розповісти показати пояснити це не про консультанта. Вибирала оправу. Спілкування на межі грубості. В цю оправу не стане, чому, бо так. Купила тільки тому що було терміново. Лінзи замовлятиму в іншому місці, бо пояснити нормально, які лінзи не змогли називали торгові марки. Чесно не раджу. Була в Доктор Оптиці, всі ввічливі все розказують показують пропонують. Зовсім інший сервіс. Нажаль не знайшла для себе підходящу оправу, тому прийшлось шукати деінде. Ось на слово «деінде» цей заклад і потягне.




Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Катенрино, ми цінуємо кожен ваш відгук і завжди готові вдосконалюватися.<br> <br> Перепрошуємо за ситуацію, що сталася в оптиці та бажаємо розібратися.<br> Будемо вдячні, якщо ви продублюєте ваш номер телефона. Ми поспілкуємося з працівниками оптики та обов'язково надамо зворотний зв'язок.<br>

Иконка пользователя Марьян
Відгук від користувача Марьян

Хочу подякувати працівникам і компанії Люксоптика. Сервіс і добрі вчинки в часи війни дуже важливо! перед війною я залишив оправу для встановлення лінз в оптиці на вул.Хорива, дана оптика в час війни була закрита в КЦ сказали моніторити поки відкриється, проходили дні і тижні я і забув уже про цю оправу, але яке було здивування отримати дзвінок 23.04 що окуляри готові, можна забрати або можуть переслати НП, і я 26 отримую свої омріяну оправу! дякую ви молодці!


Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Мар'яне, раді бути корисними для кожного нашого клієнта! Дякуємо за високу оцінку нашої роботи.

Иконка пользователя Наталья
Відгук від користувача Наталья

Добрий день! Сьогодні спробувала замовити лінзи. В мене торіка і замовлення завжди були індивідуальні, тобто прийти і просто взяти з вітрини було неможливо. За цілий ранок стільки було сумних новин, але лінзи стали останньою краплею. Їх більше не продають по одному. Потрібно купити відразу шість штук, бо маю різні очі. А це майже 1700 гривень! Зараз, в той час, як підприємство майже не працює і зарплату я отримую мізерну, витратити 1700 грн за лінзи, які я, можливо, не встигну зносити, бо на дворі війна! І після мене їх ніхто у моїй сім'ї не зможе носити! Що це за ставлення до клієнтів! Я бачу, що кому війна, а кому мати рідна! Сумно так розчаровуватись і в людях, і в компаніях. Хочете нажитись, поки є час? Ви і раніше час від часу демонстрували неповагу до клієнтів в глобальному значенні, не місцевому. Але зараз це просто обурливо! Пишите, що даєте лінзи військовим? То просто напишіть, що до Вашого замовлення просимо доплатити ще 200 грн (як приклад), аби ми мали змогу забезпечити військових. Ні, вам аби набити кишені. Але війна закінчиться і Вас наздожене. Це я звертаюсь до керівництва компанії.





Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Доброго дня, Наталіє! Наразі Люксоптика має можливість продавати контактні лінзи лише упаковками згідно з домовленостями із нашими постачальниками. <br> З розумінням ставимося до ваших аргументів, однак зважте, будь ласка, що купуючи дві упаковки лінз із різними діоптріями, клієнт заощаджує у довгій перспективі. <br> Ціни на упаковки є вигіднішими, ніж на лінзи поштучно. До того ж, за таку покупку можна розрахуватися бонусами з картки лояльності та заощадити ще до 10%.

Иконка пользователя Юрий
Відгук від користувача Юрий

Сделал заказ 21.04.2022, прошли сутки, а заказ еще не отправили. Очень плохой сервис!



Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Добрий день, Юрію! Дякуємо за Ваш відгук, нам важливо отримувати зворотний зв’язок від клієнтів.<br> На жаль, у зв‘язку з ситуацією в країні на нашому складі працює обмежена кількість працівників.<br> Через велику навантаженість наш персонал не встигає оброблювати замовлення за один день. <br> Наразі обробка замовлень займає до трьох днів. <br> Перепрошуємо за тимчасові незручності!

Наличие товара в наших оптиках:
загрузка карты...
ЩЕ БІЛЬШЕ ЦІКАВИНОК ДЛЯ ВАС!
Підписуйтесь на нашу розсилку та дізнавайтеся першими про акції та знижки, новинки та трендові моделі. Тут тільки корисна інформація для краси та здоров’я ваших очей.