Запис до лікаря
0
Вибране
Ви додали 0 товарів
0 0
Кошик
Ви додали 0 товарів на суму 0 грн
Иконка пользователя Наталія
Відгук від користувача Наталія

Дякую, ввічливі консультанти, гарна продукція!

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Щиро дякуємо за ваш відгук! Радіємо, коли ви задоволені!

Иконка пользователя Дарія
Відгук від користувача Дарія

Регулярно буваю в Люксоптиці на Русанівці, змінюю окуляри і купую лінзи. І дуже задоволена якістю послуг. Консультанти уважні і зацікавлені, лікар дуже включається в клієнта, при діагностиці зору все зрозуміло і з повагою до людини. Я дуже ціную таку залученість працівників в свою роботу. Все професійно, зрозуміло, якісно і людяно. Жодних проблем за більше ніж 5 років обслуговування не виникало. Дякую за вашу роботу!

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Дякуємо, що обираєте Люксоптику. Радіємо вашій достойній оцінці нашої роботи.

Иконка пользователя Наталія
Відгук від користувача Наталія

Доброго дня. Хочу подякувати за прийом лікарю-офтальмологу Фої Анні Русланівні. Була на прийомі у Вас у м. Київ, Софіївська Борщагівка. Максимально компетентний лікар у своїй галузі, включаючи не тільки оптометрію. Дякую за щирі поради для носіння окулярів та лінз. Дуже вдячна лікарю за консультацію та допомогу. Бажаю тільки процвітання надалі у професії. Дякую за теплий прийом

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Такі відгуки, як ваш, неймовірно нас радують

Иконка пользователя Эдем
Відгук від користувача Эдем

Мой первый опыт коррекции зрения. Спасибо люксоптике за такой высокий уровень обслуживания и за квалифицированный персонал. Был на приеме два раза в г. Полтава, ТРЦ Конкорд. Остался полностью довольным! Отдельное спасибо врачу Катерине Павловне, которая подобрала линзы идеально. Квалифицированный врач и просто невероятный человек. Причина, по которой, я хочу вернуться) Я остался в диком восторге

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Настільки добрий відгук — особлива наша цінність. Продовжуємо й надалі відповідати високим очікуванням.

Иконка пользователя Світлана
Відгук від користувача Світлана

Дуже дякую консультантам з магазину у Новомосковську. Вже не вперше звертаюсь до магазину. Лікар провів діагностику зору, допоміг у виборі контактних лінз.
Консультанти ввічливі,усміхнені. Допомогли у виборі нової оправи без навʼязування своїх смаків та допомогли підібрати саме те, що мені потрібно, виходячи з моїх бюджетів. Дуже приємно бути клієнтом вашого магазину. Дякую за якісне обслуговування.

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Щиро вдячні за ваш відгук. Цінуємо, що саме ви — наш клієнт!

Иконка пользователя Катерина
Відгук від користувача Катерина

Добрий день! Була в вашому магазині в Харкові 09.09.2023 по проспекту Гагаріна 177. Все було добре, окрім тотального ігнорування обслуговування українською мовою. Я спілкувалась українською, продавець у відповідь російською. Ми замовили окуляри, коли продавець телефонував щодо готовності окулярів – ситуація була така сама. Я (клієнт) спілкуюсь українською, продавець це ігнорує і відповідає російською.
Все таки, хотілось би, щоб закону про мову і обсуговування приділялось більше уваги(


Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Вітаємо! Дуже дякуємо за зворотний зв'язок. Ми зафіксуємо ваш відгук для подальшої роботи над ситуацією. Маємо, над чим працювати й далі, а ваша думка — найкраща мотивація!

Иконка пользователя Kamila
Відгук від користувача Kamila

Вирішила залишити відгук, бо мене переповнюють емоції!

По-перше, хочу сказати про клієнтоорієнтованість кожного з філіалів Люксоптики. Дуже уважні та привітні працівники, завжди приділяють стільки часу, скільки потрібно. Кожен клієнт 100% у надійних руках. Всі мають високий рівень кваліфікації, аби задовольнити будь-який запит.

По-друге, я хочу поділитися власним досвідом про те, що перевірити зір та підібрати лінзи саме тут - краща моя ідея. У мене раніше, як і багатьох, був стереотип, що перевіряти зір та виписувати рецепт на окуляри найкраще десь у клініці. Але, як показав мій досвід, це лише стереотип. Сьогодні в Люксоптиці працюють висококваліфіковані лікарі, які постійно підвищують свою кваліфікацію, зокрема, саме в цій сфері. Довіритися їм - попасти в надійні руки.

По-третє, дуже вдячна за виявлення моєї проблеми (чого у досить відомих клініках не зробили) та такий складний підбір лінз! Сьогодні я дізналася, як виглядає навколишній світ насправді.

Посилаю промені добра та любові!!!

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Щиро вдячні за ваш відгук! Такі відгуки, як ваш, неймовірно нас радують. Повертайтеся до Люксоптики знову!

Иконка пользователя Svіtlana
Відгук від користувача Svіtlana

Вирішила Залишити відгук про своє Незадоволення.
Записалась на прийом до лікаря по адресі Харківське шосе 2.
- моє не задоволення - Лікар і інші співробітники Спілкуються " Ворожою мовою " для нас.
Не вже їм приносить задоволення, що всі люди ( а їх було багато за час який я знаходилась там), спілкуються українською, а вони Російською.
Прийміть Рішення - стосовно мови спілкування.
В мене немає бажання заходити туди де не знають рідної мови.

- а також інша проблема - Лікар некоректно підібрала лінзи.
Мені довелось повертатись і все змінювати.  

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Вітаємо! Ми дуже цінуємо зворотний зв'язок від клієнтів і беремо в роботу кожен відгук, роблячи все можливе для вирішення неприємних ситуацій. Ми зафіксуємо ваше звернення та обов'язково проведемо розмову з персоналом, щоб клієнт отримував якісний сервіс та залишався задоволеним придбаним товаром. 

Иконка пользователя Олександр
Відгук від користувача Олександр

Вся родина відвідує Люксоптику на Преображенській, 58.
Дуже задоволені спілкуванням із співробітниками, їх високим професійним рівнем. Рекомендуємо всім!!!
З повагою)

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Щиро дякуємо за ваш відгук!

Иконка пользователя Володимир
Відгук від користувача Володимир

Вдруге відмовляють в прийомі лікаря, хоча залишається 10-15 хв до кінця робочого дня. А потрібно виміряти, які лінзи потрібно, бо не пам’ятаю точно. Процедура швидка, але ніхто не хоче працювати під кінець робочого дня.


Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Дякуємо за зворотний зв'язок! На послугу підбора рецепта на окуляри та перевірку гостроти зору відведено від 30 до 60 хв. У послугу включена консультація лікаря, авторефрактометрія, перевірка гостроти зору та підбір рецепта. Лікар має провести повноцінний огляд, якщо ви бажаєте скористатись послугою. Тому для вашого комфорту ми рекомендуємо завчасно оформлювати запис до нашого лікаря-офтальмолога. Таким чином лікар, у свій робочий час, проведе детальний огляд, підбере точні діоптрії для оптичних лінз, а також проконсультує та надасть за необхідністю рекомендації. Оформити запис до лікаря ви можете написавши нам на поштуsupport@luxoptica.com.ua.

Наличие товара в наших оптиках:
загрузка карты...
ЩЕ БІЛЬШЕ ЦІКАВИНОК ДЛЯ ВАС!
Підписуйтесь на нашу розсилку та дізнавайтеся першими про акції та знижки, новинки та трендові моделі. Тут тільки корисна інформація для краси та здоров’я ваших очей.