Запис до лікаря
0
Вибране
Ви додали 0 товарів
0 0
Кошик
Ви додали 0 товарів на суму 0 грн
Иконка пользователя Богдана
Відгук від користувача Богдана

Дуже вдячна й хочу лишити максимально хороший відгук магазину в ТЦ Городок й персонально Тетяні. Звертаюсь вже втретє й щоразу найкращий досвід. Окуляри почала носити лише рік назад, нічого не розуміючи ні про астигматизм, ні про оправу яку б я хотіла. Все пояснили, показали, відповіли на десятки моїх питань. За рік я вмудрилась зруйнувати одні зі своїх окулярів, будучи при цьому в поїздці. Віддалено мені допомогли замовити й виготовити нові. Й поки я повернулась, то вже мала готову нову пару. За то безмежна дяка! Лишилось тепер освоїти ще й лінзи

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Безмежна радість від вашого відгуку! Дяк-дяк вам за нього

Иконка пользователя Юлія
Відгук від користувача Юлія

Хочу поділитися враженням щодо свого візиту до відділення Люксоптіки за адресою: Дніпровська наб. Рівер Молл.                                                      Одним словом - я в захваті. Ввічливе ставлення, профессіоналізм як з боку лікаря Тарраф Таммам Сулеймановича  так і консультанта Людмили. Дуже швидко та  ефективно було розв'язано мої проблеми. Обов'язково звернуся ще не раз. Дякую.

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Вітаємо! Вдячні за такий відгук, нам завжди приємно отримувати такий зворотний зв'язок, а ще більше – радувати вас. Обов'язково передамо ваш відгук колективу оптики! З нетерпінням чекаємо знову у Люксоптиці.

Иконка пользователя Валентина
Відгук від користувача Валентина

Добрий день. З віком в мене зір ставав гіршим, але відвідування окуліста все відкладала. Коли я зрозуміла, шо пора, постало питання куди звернуться. І ось подруга моєї дочки порекомендувала відділення Люксоптики за адресую Київ, пр-т Перемоги, 89-А, бо вона клієнтка саме цієї Оптики, і хоча для мене це було не зовсім поруч, таки поїхала. І ось я отримала замовленні окуляри чим дуже задоволена. По-перше, мені сподобалася сама консультація з лікарем Хомчук Катериною, де тобі доступним язиком розповіли, що з зором, що треба робити. Зрозуміло, що професіоналізм я оцінити не можу, але як споживач послуги - я в захваті.

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Раді бути корисними для кожного нашого клієнта! Дякуємо за високу оцінку нашої роботи.

Иконка пользователя Алла
Відгук від користувача Алла

Доброго дня! Купила лінзи MY,   спокусила акція. Довго вагалась, чи писати відгук, вирішила написати. Для тих, хто не лінується, а може кожного дня знімати лінзи, після денного ношення, вони нормальні і ніякого дискомфотрту не визивають.  Але сталось так, що я не зняла лінзи на ніч, а була в них два дні, в результаті на вечір другого дня наче пелена на очах. Знімати важко, наче приклеєні до очей. Думала з економити, але не вийшло, тому що додатковий розхід на розчині.  Прийдеться чотири місяці користуватися цими лінзами без задоволення. Шкода що не можна їх обміняти на ті, в яких комфортно.


Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Алло, підбір контактних лінз дуже індивідуальний. Дані лінзи розраховані на денний режим носіння, та їх обов'язково рекомендується знімати на ніч. Матеріал та особливості даних лінз не передбачають сон у лінзах. Якщо не дотримуватися рекомендацій що до використання, ви можете відчувати дискомфорт, сухість та печіння. А також підвищується ризик потрапляння інфекції в очі. Для підбора та заміни контактних лінз рекомендуємо звертатись до лікаря-офтальмолога. Лікар, враховуючи ваші індивідуальні особливості, допоможе підібрати лінзи, що підійдуть саме вам, а також розповість про всі особливостями використання лінз. Безпечніше всього довіритись досвіду спеціаліста.

Иконка пользователя Maksym
Відгук від користувача Maksym

Погане ставлення персоналу до покупця. Зверхнє відношення, поки не заплатиш грошей. Не вкладаються у термін виконання замовлення.

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Добрий день! Прагнемо детальніше розібратися у ситуації та виправити вашу думку про наш сервіс. Напишіть, будь ласка, в якій саме оптиці ви зіткнулись з неякісним обслуговуванням та номер телефону на який оформлена ваша карта Люксоптики нам пошту support@luxoptica.com.ua. Ми зафіксуємо ваше звернення та обов'язково розберемося в даній ситуації.

Иконка пользователя Ольга
Відгук від користувача Ольга

Багато років замовляємо окуляри в Люксоптиці. Завжди задоволені і роботою лікарів, що проводять діагностику зору, і роботою майстрів. Останні окуляри з прогресивною лінзою довго не могла наважитися, але все як завжди  на рівні,  швидко одаптувалася, тепер без потреби кілька  окулярів. Дякую Люксоптиці за якісну роботу і дбайливе  ставлення до  клієнтів.

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Нам дуже приємно, що ви поділилися своїм досвідом та історією використання лінз. Носіть із задоволенням та дивіться на світ по-новому.

Иконка пользователя Анна
Відгук від користувача Анна

Замовляла окуляри по рецепту зі старих. Все підійшло. Зробили все швидко та якісно. Дякую Вам за вашу роботу. Замовляла на ХШ 2 в Києві.

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Щиро дякуємо за відгук!

Иконка пользователя Сергій
Відгук від користувача Сергій

Покупал очки в магазине "Люксоптика", который расположен в ТЦ "Мегамол" г. Винницы. Обслуживание на все 100. Врач окулист проверил зрение, подобрал линзы, продавцы подобрали оправу и вот наконец получил готовые очки. Когда примерил очки подумал, что произошла какая то ошибка (в новых очках видимость хуже чем в старых), но продавец подсказала в чем дело (признаюсь забыл). После использования новых очков марки "Сандерсон", впечатления самые лучшие. Хочу поблагодарить всех за отличный товар и обратиться  к руководству компании "Люксоптика" о поощрении врача окулиста и продавцов этого магазина, а также тех кто собрал эти очки. Спасибо.

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Такі відгуки, як ваш, неймовірно нас радують

Иконка пользователя Наталья
Відгук від користувача Наталья

Работа персонала на 1, Сити Центр на Таирова,Одесса

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Добрий день! Ми дуже цінуємо зворотний зв'язок від клієнтів і беремо в роботу кожен відгук, роблячи все можливе для вирішення неприємних ситуацій. Будь ласка, напишіть ваш номер телефону на пошту support@luxoptica.com.ua. Ми обов'язково зв'яжемося з вами, щоб уточнити, що вам не сподобалося в нашій оптиці та постараємося змінити вашу думку. Ми працюємо, щоб наші клієнти завжди були задоволені.

Иконка пользователя Олексій
Відгук від користувача Олексій

Дуже задоволений роботою магазину ЛЮКС ОПТИКА який розташований в ТЦ Городок, дуже вдячний працівниці Тетяні за особливий підхід в виборі нових окулярів та швидке виготовлення. Так тримати!!! Успіхів в роботі))))

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Вдячні за такий відгук, нам завжди приємно отримувати такий зворотний зв'язок, а ще більше – радувати вас. Обов'язково передамо ваш відгук колективу оптики! З нетерпінням чекаємо знову у Люксоптиці.

Наличие товара в наших оптиках:
загрузка карты...
ЩЕ БІЛЬШЕ ЦІКАВИНОК ДЛЯ ВАС!
Підписуйтесь на нашу розсилку та дізнавайтеся першими про акції та знижки, новинки та трендові моделі. Тут тільки корисна інформація для краси та здоров’я ваших очей.