Запис до лікаря
0
Вибране
Ви додали 0 товарів
0 0
Кошик
Для безкоштовної доставки не вистачає 1200 грн
Ви додали 0 товарів на суму 0 грн
Иконка пользователя Артем
Відгук від користувача Артем

Декілька раз у цьому місяці відвідав Люксоптику, що знаходиться в ТРЦ «Арсен». Надзвичайно приємний стаф у цьому відділі. Окремо хочу виділити консультанта Надію, це людина, яка своїм настроєм допомагає забути, шо ти приходиш вибирати окуляри. Дуже тактовна, обізнана у сфері консультант. Майстер, що допомогала вибирати контактні лінзи відповіла на усі запитання, що допомогло швидко з усім розібратись. Дуже раджу відділення Люксоптики, в ТРЦ «Арсен» на Сихові!


Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Добрий день, Артеме!<br> Нам дуже приємно читати ваш відгук, а ще приємніше розуміти, що ви знайшли "свої" окуляри. <br> <br> Ваша Люксоптика!

Иконка пользователя Марія
Відгук від користувача Марія

Візит до Люксоптики 25 жовтня мене приємно вразив.
Привітна, доброзичлива лікарка з неймовірним прізвищем Коханевич надретельно провела огляд. Вона коментувала усі маніпуляції, а це дуже важливо для допитливих клієнтів.
Сучасне обладнання, наявність необхідних медпрепаратів, широкий вибір оправ, скрупульозна консультація. Усе це я знайшла в Люксоптиці, яка знаходиться в торговому центрі Злата плаза м. Рівне.
Велика подяка дівчатам. До них варто завітати !!

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Доброго ранку, Маріє! Неймовірно приємно дбати про здоров’я ваших очей, а ще приємніше – читати ваш відгук!

Иконка пользователя Игорь
Відгук від користувача Игорь

Очень внимательное отношение к клиентам. Был приятно удивлён звонком, когда мне напомнили: « у вас заканчиваются линзы»!
И тут же оформили покупку!


Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Добрий день, Ігоре!<br> <br> Як же нам приємно читати такий відгук! Ви надихаєте нас бути ще кращими, кращими й кращими!

Иконка пользователя Анна
Відгук від користувача Анна

Добрый день. Хочу поделиться впечатлениями после посещения салона по ул. Ярослава Мудрого, 33-А, Харьков. Хочу выразить огромную благодарность доктору и консультанту, с которыми я общалась. Мне провели разнообразные обследования зрения, подобрали сложные линзы и оправу. Что меня приятно удивило во время диагностики и консультации - это терпение и такт сотрудниц. Заказ был готов через день, чему я тоже была рада. При получении очков мне предложили их одеть и протестировать, проконсультировали о том, как привыкнуть к первым очкам, ответили на мои вопросы. В-общем, я осталась довольна очками, обслуживанием в самой оптике и работой мастера. Наилучшие им пожелания.
P.S. Мой визит был недели три назад. Очень хотела оставить отзыв сразу, но смогла только сейчас.

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Добрий день, Анно!<br> Як же нам приємно читати такий відгук! Ви надихаєте нас бути ще кращими, кращими й кращими!<br> <br> Ваша Люксоптика!

Иконка пользователя Людмила
Відгук від користувача Людмила

м.Біла Церква,від. по вул.Гончара 12
Звернулась до Люксоптики перевірити зір і купити окуляри. Лікар перевірила зір, виписала рецепт, відповіла на усі питання.Продавець допомогла підібрати оправу, лінзи Nikon, оформили замовлення на 12000 грн. На цьому приємності закінчилися. Коли я приїхала забирати свої окуляри, то оправа була пошкоджена. На моє питання що це ?, продавець Якубович Ганна нервово почала терти тряпочкою оправу і казати що це , мабуть майстер протирав оправу спиртом , тому вона подряпалась( це звичайно брєд), але запропонувала поміняти оправу на нову. Проочікувавши ще 5 днів я приїхала вдруге і коли побачила свої окуляри відчула просто Шок. Цього разу півлінзи не було вставлено в оправу, а «чудо»-майстер почав втирати мені шо так повинно бути і що нічого не можна зробити( першого разу лінзи були вставлені в оправу нормально), але потім він псіханув і пішов нагрів оправу і все ж таки вставив лінзу в оправу, але вона вже тирчала не знаружі , а внутрі, бо перегнув оправу в другу сторону. Майстер зізнався , що не вставив лінзу повністю, бо не нагрівав оправу, щоб не пошкодити , як це зробив перший раз. А ще при детальному огляді окулярів я виявила пошкодження на самій лінзі. Звичайно ж я відмовилась від свого замовлення, так як воно було не якісне, з браком і виглядало не естетично. Кошти повернули, але шкода свого потраченого часу, зіпсованих нервів і мега-неприємних вражень від такої непрофесійності майстра. А саме неприємне, що проочікувавши три тижні я залишилась без окулярів.
Шановні керівники, зверніть увагу, таким майстрам не місце в вашій мережі( зіпсувати дві оправи і казать що так повинно бути це некомпетентнісь в своїй справі.)

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Добрий день, Людмило!<br> Вдячні за зворотний зв'язок.<br> <br> <br> Нам дуже шкода, що з вами трапилася така ситуація, приносимо вибачення та хочемо виправитись.<br> Будемо вдячні, якщо ви продублюєте свій номер телефона на пошту support@luxoptica.com.ua або у Дірект соц.мереж: www.facebook.com/Luxoptica/ і https://www.instagram.com/luxoptica.ua/. для формування скарги.<br> <br> З повагою, Люксоптика!

Иконка пользователя Юлия
Відгук від користувача Юлия

Отделение в г. Ирпень - это всегда разочарование. Всегда нету мастера, то у него выходной, то он будет после обеда. А мне всего навсего нужно было болтик заменить! 1 сраный болтик! Ну это же не сверх работа даже для менеджера, подобрать 1 болт из n-кол., но их же там не миллион. Очень не довольна отделением в г. Ирпень.

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Добрий день, Юліє!<br> Дякуємо за ваш відгук нам дуже важливо отримувати зворотний зв'язок від клієнтів!<br> <br> Нам дуже шкода що з вами трапилась така ситуація. Обов'язково поспілкуємося з оптикою щодо вашого питання. Будемо вдячні, якщо ви напишете свій номер телефона на пошту support@luxoptica.com.ua або у Дірект соц.мереж: www.facebook.com/Luxoptica/ і https://www.instagram.com/luxoptica.ua/ для фіксації звернення.<br> <br> З повагою, Люксоптика!

Иконка пользователя Марія
Відгук від користувача Марія

В магазинах обслуговування завжди добре, і вирішила замовити онлайн доставку, виникли проблеми, замовлення оформилося два рази, бонуси, які хотіла використати для оплати попали в резерв, а відправлення пряму по повній вартості, цим я розтроєна, в телеграм боті, хотіла вирішити всі питання, які цікавлять, отримала відповідь для підтвердження замовлення, а про бонуси не відповіли.

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Добрий вечір, Маріє!<br> Дякуємо за ваш відгук.<br> <br> Якщо виникають проблеми при замовленні, радимо вам звертатись на гарячу лінію або у чат на нашому сайті. Вам допоможуть з оформленням замовлення або проконсультують як це зробити самостійно.<br> <br> Ваша Люксоптика!

Иконка пользователя Фильман
Відгук від користувача Фильман

Хотели бы поблагодарить курьера-сотрудника вашей фирмы С. Андрей Михайловича!
  Он доставляет на наши магазины контактные линзы: всегда вовремя, без задержек во времени! Мы довольны работой Андрея, он заряжает позитивным настроением!


Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Добрий день! <br> Цінуємо, що ви поділилися враженнями — від такого відгуку в нас ніжно тьохкає в грудях

Иконка пользователя Юлія
Відгук від користувача Юлія

Відгук про лікаря офтальмолога Шевченко Марину Олександрівну.

7-го жовтня у м. Дніпро, я звернулася до ЛюксОптики для перевірки зору. Марина Олександрівна перевірила зір, підібрала лінзи, порадила вітаміни для очей. Відповіла на усі запитання. Професійно і швидко. Рекомендую!


Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Добрий вечір, Юліє! Ми ого! як раді, що вам сподобалось у нас!

Иконка пользователя Арина
Відгук від користувача Арина

Прекрасные девушки,приятные в общении,специалисты своего дела)Находят индивидуальный подход и не навязывают продукты подороже
Дали линзы чтобы я попробовала их при носке и потом приняла решение)Благодарю


Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Добрий вечір, Аріно! Дякуємо за зворотній зв'язок! Радіємо, що ви наш клієнт!

Наличие товара в наших оптиках:
загрузка карты...
ЩЕ БІЛЬШЕ ЦІКАВИНОК ДЛЯ ВАС!
Підписуйтесь на нашу розсилку та дізнавайтеся першими про акції та знижки, новинки та трендові моделі. Тут тільки корисна інформація для краси та здоров’я ваших очей.